2014年2月24日 星期一

2013 東北.北海道夏祭(Day 10) ~ PartⅠ~ 弘前蘋果公園

Day 10 (3-8-2013 ~ Sat ~ 晴 ~ 19℃-27℃) 

行程 ~ 東北(弘前、青森)

          我對今天的行程充滿期待,因為今天將會到弘前蘋果公園,雖然現在不是秋天,不是蘋果盛產的季節,即使很大機會會看見蘋果樹上只得青綠的蘋果,但也很先想去一次,最多下次有機會秋天來的話,才再決定去不去吧 ! 8->

↑↓ 連住三晚的八戶 Comfort Hotel,今天才記得影相。第三天在這裡吃早餐,今天胃口不佳,幸好了些新口味,有開胃的羅宋湯 :x (這份其實是 Ricky 的,我只飲了湯)




八戶站內有細小版的三社大祭山


好大隻的八幡馬 

青森駅 ~ 


↑↓ 青森睡魔祭的細小版山,今晚就會見到真正的山車實物了,好期待 ~ 8->



青森仔 :>

     由於今晚有個很重要的祭典 ~ 睡魔祭,既然 JR 的時間和班次夾得到,在往弘前之前,我們先到青森找個靚位置鋪上地墊,方便晚上來看祭典,那就不怕沒位坐、影不到相片啦 ! :D

     我們有約 40 mins 的時間鋪地墊,時間本來應該很鬆餘的,一出 JR 駅我們便向今晚巡遊路線的街道走過去,找了個位置正預備鋪上地墊時,背後的店鋪有人行出來提醒我們那個位置是機構用的,不可以鋪地墊 …… 問了幾個人哪裡才可以鋪,也得不到答案,唯有行多兩條街再試試啦,今次不見有人說不可以,那麼應該沒問題了吧 ! :-? 快快鋪完地墊,時間只餘下約 8 分鐘,要以九秒九的速度「碌回 JR 撘車了 8-}



已穿上祭典裝束的狗狗

      弘前駅 ~ 

     駅內有很多景點和代表物的模型,影相都影了 10 分鐘呢 ~ ;;)


紅色的 E6 模型呀 ~~~ 我在東北整整一個星期都看不到它的身影呀 !!! :((


五能線的火車頭模型,過兩天會坐 8->


三款同是青森縣內不同地方的細小版睡魔(佞武多祭)祭燈籠花車:五所川原高聳的直立式車(平均約 20 米高)、弘前的扇形車、青森的立體造型山各具特色


弘前城模型


大蘋果標誌 :x


往蘋果公園的 4 號巴士站


低調的蘋果坑渠蓋 ? :D


     40 分鐘的車程,11:40am 便到達了。一落巴士,看見那些蘋果樹上的蘋果也不是全部青色的呀,有幾棵已經開始逐漸變紅色了 :x 









迷你蘋果 :-/



     影了幾張相便入物產館,這便是我來蘋果公園的主要目的之一 >:) 搜集資料時已經想買蘋果精品的了 8-> 所以在館內看了良久,很多精品我都想要呀 ~~ 可惜帶不了那麼多返 HK,唯有盡量選些細小的物品購買吧。




↑↓ 有蘋果試食,和各款切蘋果器具售賣




↑↓ 樣樣都好吸引、好想要呀 ! 8-| 包括這些燒鍋、磅、下圖右下角的蘋果形「筲箕」…… 不過咁大件 :-S




買了支 ¥330 的蘋果汁,好飲 :-bd



連收款處也有蘋果的蹤影 :D

     來這裡的另一個目的,當然是吃它的招牌咖哩蘋果啦 ! L-)









↑↓ 咖哩蘋果飯(上)、蘋果豬扒飯定食(下) ~ Ricky 初時見到這個配撘時,也有點懷疑好不好吃的,結果這餐令他頗有驚喜,說原來蘋果和咖哩豬扒的味道竟可以這樣夾的呢 ! :-bd 現在他還念念不忘呢 :>




蘋果果凍,清甜 ~ =P~


蘋果醬汁也有三款選


買了幾款蘋果小食試試,打算試了好吃的,才買回 HK 做手信


     吃飽後便到物產館的 2/F 參觀,這裡介紹了不同品種的蘋果,最吸引的還是一系列的蘋果瓷器用品,令人大開眼界 ! 



↑↓ 好喜歡這蘋果紅綠燈 !! 8-}







↑↓ 蘋果飾物和食具件件都超靚呀 !! :x




然後到旁邊的小山丘上走走,應該是個展望台吧 ! 










在蘋果公園逗留了兩個小時,夠時間撘巴士離開了


臨走前還要吃多個蘋果雪糕才夠完滿 =P~


蘋果形交通鏡 :x

36 則留言:

  1. 我去弘前嗰日由追手門廣場開始落大雨,到蘋果園行都行唔到,不過好彩我地都有食蘋果咖哩。
    你點識鋪塊布黎霸位?我睇唐津祭𠴱日冇人咁做所以唔知道可以咁做。

    回覆刪除
    回覆
    1. 蘋果咖哩味道都幾清新,可以中和o的油膩感,我地都覺得好好味 =P~
      我之前有做功課,係上網搵祭典資料時,見到其他人都係咁鋪張紙、墊就得,如果冇帶地墊,淨係用紙皮膠紙寫個名o係地下都得架喇 ! 下次試下 ::_342

      刪除
  2. 日頭鋪完地墊,夜晚仲係度?

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本人好守規矩的,見有人鋪o左地墊,就真係唔會有人佔據你既位置,夜晚我地到達時,見到路旁密密麻麻既人,但仍然「吉」o左我地個位o係度,好好呢 ::_1856

      刪除
  3. 青森ねぷた 我睇過兩次, 轉角位先最震撼.
    霸咗就係你架喇, 日本人好公平.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想睇多次青森ねぷた呀,因為氣氛實在太正,而且今次沒有租跳人服飾參與活動呢 ! ::mm2414
      日本人真係好守規則的,換轉o係 HK,轉頭俾人坐o左、甚至撕開掉o左啦 ! ::mm2218

      刪除
    2. 下次睇埋海上ねぷた+花火大會~
      另外日間運行都要睇一次, 哈哈~

      刪除
    3. 有海上 ねぷた既咩 ? 仲要加花火大會 ?? 我只知部份祭典是有花火大會,但從未安排到睇一次 ……
      東北o的祭典差唔多全部都集中o係果 3、4 日,所以真係好難就到睇多幾個祭典呢 ::mm1673 咁樣既話係要分幾次去先睇得晒啦 !! ::mm1613

      刪除
    4. 最尾嗰晚有呀, 不過要更早去霸位.
      我有一年去住咗青森兩晚
      http://www.nebuta.jp/schedule/kaijo.html

      刪除
    5. 我看albert遊記有齊,佢好多行程都「目標鮮明」,睇祭り就日日都去睇。

      http://albertlawkk.blogspot.hk/

      刪除
    6. Jackson:係喎,海上睡魔祭好特別、好型呀 !! ::_343 原來最尾嗰晚有,我都冇留意添,因為遷就今次旅程的日子已經很難,所以有得睇幾個重要的祭典已經好開心了 ! 好想睇呢…但應該機會渺茫 ::_2123 不過要更早去霸位 ? 我今次已經盡早 (9xxam) 去鋪地墊的了,如果再早,可唔可以在前一晚鋪定呢 ? ::_381

      刪除
    7. コーさん:多謝你呀 ! ::mm1731 介紹o左呢個咁正既網頁俾我,相信我都冇咩機會去睇海上睡魔祭,呢個 blog 正好俾我止止癮 !! 等我有時間慢慢刨下個 blog 先 ::mm2217

      刪除
    8. 等我又 hard sell 一下:
      http://www.maisiejackson.com/2011/10/blog-post_28.html
      http://www.maisiejackson.com/2011/11/blog-post.html
      http://www.maisiejackson.com/2011/11/blog-post_07.html

      刪除
    9. o岩喇o岩喇,介紹多o的黎睇丫 ::uu7060 因為而家冇o左 yahoo blog,好難 search 到資料,有o的 blog 又未搬好家、甚至「荒廢」o左個 blog 了

      刪除
    10. 一口氣看了你那日、夜、海上三種不同運行方式的「青森ねぷた」,大滿足呀 !! ::_348

      刪除
  4. 嗯, 弘前有咁多嘢敗. . . 有得諗. ::mm2065

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度我敗得好少咋,所以我都想安排o黎多次呢 !! ::mm1578

      刪除
  5. 蘋果園好吸引,第時有機會都好想去呀!!!
    日本人真係好守規矩,大家可以提早舖家墊霸位都唔會畀人搶左個位去!青森睡魔祭真係好好睇,氣氛超熱鬧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蘋果公園有得食有得買,喜歡的話仲有得玩(摘蘋果),值得去o架 !
      有時間的話最好就鋪定地墊,唔洗睇祭典時迫到扁,但每朝去鋪地墊又未必夾到交通的時間去其他景點呢 ::_358
      係呀 ! 青森睡魔祭的氣氛真係比想像中熱鬧和精彩呀 !!

      刪除
  6. 我其實都好想去果園, 不過每次都排唔到時間去 ~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀,想去果園好幾年,尤其對於我地呢o的唔係自駕的,要就地點及交通,都唔係有好多可以選擇,終於o係上年及今年先安排到去咋 !! ::_2157

      刪除
  7. 個咖哩蘋果飯夠大碟而且好似味道不錯咁喎, 幾錢?另外個蘋果果凍非常吸引, 唔知有無禮盒裝可以買番香港呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 和咖哩蘋果飯同蘋果豬扒飯定食,兩樣都係一樣價錢,¥840,係咪好抵呢 ? ::mm2375
      蘋果果凍好清甜,都係¥250,唔貴,但唔覺有禮盒裝,因為呢o的食物全部都係o係餐廳入面 order 的,物產館內就唔見有得賣了

      刪除
  8. 我見到我曾經買過好好食的apple手信>w<
    睇到真係好想再食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講果盒 PETIT LOVELY PIE ? 當然會見到啦,我就係睇o左你個 blog 的青森手信推介去買的呢 ! 不過我較喜歡最左手邊那款蘋果批,所以回港後咪好懷念、要o係 HK 捱貴貨止癮囉 ! 下一篇仲有你介紹的香脆蘋果片添呀 ~ :D

      刪除
  9. 都幾吸引喎, 尤其是果D產品, 真係幾靚, 視覺味覺都滿足不少

    回覆刪除
    回覆
    1. 蘋果飯好食、蘋果精品又未買夠,所以我好希望有機會去多次呢個蘋果公園呢 !! ::uu7063

      刪除
  10. 我暫時仲未有興趣去追祭,好懷念蘋果咖喱,好好味=P~

    回覆刪除
    回覆
    1. 追祭…尤其是夏祭,一次都好夠喇,因為真係幾熱下 :P 我地機好懷念蘋果咖哩和豬扒飯呀,好想去食多次 !!

      刪除
    2. 就係因為怕熱,而且日本D冷氣又唔夠,莫講話响室外,室內我一樣流哂汗::_359 ,所以無乜必要都唔揀夏天去日本了

      刪除
    3. 我地都係因為怕熱,所以先事隔 8 年、就係為o左今次o既夏祭才再o係夏天去日本……所以下一次o既夏天遊,真係唔知幾時 lu ::mm2218

      刪除
  11. 睡魔祭...花先生應該好喜歡睇::_1554
    蘋果公園超想去呀!::_345 KITTY+紅蘋果=絕配::_1625 , 蘋果家品超正, 我去到一定大出血::mm2217

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就要安排一次俾花先生啦 ! ::_1553
      我就係去完都仲想再去,上次太忍手了,買得好少蘋果產品,所以好想去多次食呀、買呀 !! ::kk3071 呢度有兩排櫃位的 KITTY+紅蘋果產品o架,應該夠你出血的了 ::cc4127

      刪除
  12. 其實蘋果點樣揀? 我喺青森買過3次蘋果都係"粉"既, 又係我黑仔???

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係唔知點答你呢 …因為我買的蘋果、還是酒店的早餐蘋果,都冇點揀,但係好爽甜的呢 ……::mm1581
      再唔係,你住番我今次住過的八戶 Comfort Hotel,早餐有無料蘋果任食的 ! 而且住八戶可以順便去食埋個海鮮燒烤呢 !! ::_342

      刪除
    2. 富士蘋果唔係比美國加拿大“粉”D嘅咪?

      蜻蜓下次叫老細幫你揀。我記得係AEON隨意買,都好香好甜。

      刪除