2014年1月10日 星期五

2013 東北.北海道夏祭(Day 7) ~ Part Ⅱ~ 小樽堺町ゆかた風鈴まつり

Day 7 (31-7-2013 ~ Wed ~ 陰 ~ 21℃-27℃) 

行程 ~ 北海道(札幌、小樽、函館)

     這次是第三次來樽,雖說不上多,但我相信小樽就是有這一份吸引力,對我來說,無論來過多少次、無論春夏秋冬哪個季節,來北海道總要來一次小樽才心息的。





     3:20pm 才來到小樽,大部硝子館都是 5pm 閉館的,但我們還未吃午餐的呢 ! 所以便要在逛玻璃製品與吃午餐之間選擇其一了。雖然我也很想 shopping,但始終是醫肚要緊,所以還是先去了備受好評的「若雞時代吃炸雞 ! 

     由於已來過小樽,這次純為吃「若雞時代和看/買昨晚圓方家說好漂亮的玻璃杯,所以只會逗留小樽 2 個半小時,而且今晚要落函館住宿的呢 ! :P





↑↓ 我的炸雞定食 ~ 炸得超香脆,雞翼和雞腿都外內嫩,但雞胸就比較「鞋,所以我吃剩了一半呢 ! :P



↑↓ Ricky 的魚子飯,跟湯


原本打算叫燒海蝦的,但看見這個期間限定的大頭蝦就被吸引了,轉了要大頭蝦,但蝦似乎是燒得過火了,蝦肉超乾,我想這隻大頭蝦主要是吃牠身上的蝦籽的吧 ? 但我不懂欣賞,早知便叫普通的燒海蝦算了









超大粒的章魚燒,內裡還有很多其他的配料的呢 ! 但看見已經很飽了 :P


觀光巴士



沿途有不少燒海鮮和賣蜜瓜的小檔,早知炸雞這麼乾就不吃炸雞,來這裡「掃街好了 … 切件的蜜瓜也好想吃,打算行多兩間才吃,怎知越向入行便越貴,由最初見的¥250 一片,直至後來的¥400 一片,所以最後還是沒有吃




↑↓ 好漂亮的玻璃擺設,但都忍住了沒有買 :x



好可愛的黑白乳牛 :D




     小樽冬季的「小樽雪あかりの路」相信無人不識,但原來夏季也有不少活動的,除了我們錯過了的「小樽潮祭」之外,還有一個關於風鈴的活動 ~ 

第四回小樽堺町ゆかた風鈴まつり、7/13(六) ~ 8/18(日)

     反正今天來了小樽,順便看看吧 ! 小樽堺町、商鋪門前掛上了風鈴,無論行到哪裡也可以聽到清脆的鈴聲,音樂盒的聲音與風鈴的清脆聲,令小樽的浪漫感倍增,也令人頓覺暑氣全消











     還有搜尋「浴衣風鈴的活動,只要你穿上浴衣,小樽堺町找到任何 3 個男或女、穿著浴衣的風鈴一起拍照,便可以到指定店鋪換到風鈴禮物一盒。







     到了,這裡便有傳說中最漂亮的玻璃杯,我一看 … 感覺似曾相識 … 想起了 ! 原來就是在 piggybread 的 blog 見過的那套清酒套裝 (粉紅色的),那時我一看見便雙眼發光 ! 但今天親身來到,卻理智得多,雖然站在杯前來回踱步幾十次、離開了考慮了良久再折回,始終都沒有買下這套清酒套裝,而選擇了沒那麼漂亮的但有耳的杯(藍色的),「懶係實用,好讓自己買得理所當然一點 :))








今年冬天的新商品,好可愛哦 ~ :x



     以前我超愛吃六花亭的白朱古力士多啤梨的,但近年比較愛吃 LeTAO 的。看見小樽這裡有,進內入了少許貨,最後試了期間限定的青提朱古力,很清新美味,所以買了一盒,可惜回家後我甚少吃,放得太久便沒有吃了,有點可惜 :(



最後快速地影了幾張地標的運河照片便要離開了






     明天是旅程的第八天,旅程已去到一半,明天我們便會落東北,也代表著北海道的行程已經完結了,真不知下次再來是什麼時候呢 ? 8->


↑↓ 在札幌駅內看見有四季不同的印章的,可惜我找不到在哪裡 :(



撘 JR 落函館了


     原本打算到函館吃宵夜的,但累了不想周圍行,而且 Comfort Hotel 有免費咖啡飲,所以還是到便利店買杯麵回酒店吃好了,反正我們甚少試過日本的杯麵 




這個火頭山的杯麵打開一刻充滿驚喜,因為它的豬肉好大片呀,比起 HK 那些 …… 


今天的不算多,叻 ! :-bd

32 則留言:

  1. 嘻嘻! 我今次都係第一次食日本杯麵, 但住就係富士山靚靚酒店, 晚餐係杯麵而早餐係隔夜麵包 ::_1557
    隻炸雞睇落好好味, 以我 d 雞痴黎講, 乜都好味 ::_343

    回覆刪除
    回覆
    1. 住富士山靚靚酒店應該要襯番個有落地玻璃窗的早餐先至正架嘛 ! ::kk3023
      其實隻炸雞係雞胸「鞋」o左o的之外都唔差的,其實係炎炎夏日,連續食o左幾日燒肉、煎炸野,所以感覺喉嚨好乾、開始有o的唔舒服 ::kk3206

      刪除
    2. 你話你地幾幸福呢, 第1次食杯面, 我次次去親都食到唔想食啊, 因為揀親啲平價酒店都唔包早餐, budget有限, 無計!! >:)

      刪除
    3. 我以前去住semi-double,早餐食涷飯糰咋(自己買,唔係東横イン)。

      刪除
    4. 嘩! 個個鬥淒涼 :)) , 通常我book 酒店都唔會一泊兩食, 因為富士山太隔涉, 所以要買定野食, 其他既如果唔包早餐, 我鍾意到麵包店食麵包+咖啡, 好正架.

      刪除
    5. 日本杯麵咁好味,蜻蜓有得成日食,真係幸福嘞,哈哈::mm2375

      刪除
    6. 對我嚟講,最怕食冷飯團,因為我唔喜歡食飯,我最 like 食厚多士加奶茶,但唔係成日遇到啱食的麵包店,奶茶更加唔係咁多地方有得飲 ::mm1581

      刪除
    7. 飯糰OK喎, 我早餐一般都係杯麵 / 飯糰 / 麵包, 喺麵包店食包嘆咖啡都唔平, 真識享受!! 有時行足成日山, 下午唔食或者只係食餅乾, 完全係減肥之旅, 哈哈!!

      刪除
    8. CK鼠你又話增肥,要食多D飯。::kk3202
      日本堂食麵包店不嬲都唔平,同食M記,Lotte差不多。

      有次去趕工,諗住無時間食,買咗一大pack CalorieMate,食一條,食水,即飽。

      刪除
    9. 「想」增肥o者,但食得落先得o架 ! ::mm1613 況且我唔喜歡食飯呢類冇咩味道o既食飯,喜歡食朱古力同雪糕,但肥就增唔到,蛀牙就大把 ::mm2414

      刪除
    10. 係架,去旅行成日食無定時,尤其我地唔係自駕o既,要遷就巴士及 JR 時刻表,好多時都冇餐正經o既午餐食,再加埋早出晚歸,所以成日都話旅行辛苦過返工o架啦 ::kk3103
      不過辛苦得o黎好 enjoy 咁o者 ::kk3011

      刪除
    11. 以前住酒店都有為咗平D而唔要朝食,但發覺去便利店買件三文治加飲品都要幾百yen,又唔襟飽,宜家情願俾多少少要埋個朝食,起碼早餐食飽D,lunch食遲少少或食少D都得,我老公同阿仔早餐好擦得,其實我去旅行都好開胃,緊係最好搵到D酒店有無料朝食最perfect喇::mm2374

      刪除
    12. 不能同意更多, 包埋朝食絕對抵好多.

      刪除
    13. 最麻煩o既係,唔係每一個地方的酒店附近都有便利店的,有o既又未必有野o岩食。而且夏天還好,冬天都唔想食冰凍的三文治麵包啦,都係坐低慢慢嘆番杯奶茶最好 ::_2172

      刪除
    14. 日本又邊有奶茶嘆呢?有都係Lipton+奶精。

      刪除
    15. 都有o架,除了便利店果o的偏甜的罐裝奶茶之外(甚少買),如果朝食時見到有紅茶包,我就會加鮮奶和沙糖(應該係俾你沖咖啡果o的呢?),自製奶茶的了 ::_1553 起碼 Comfort Hotel 就有紅茶包提供的無料朝食啦 !! 我地好多時都會住 Comfort 的,所以朝朝都要整番杯::_1554

      刪除
  2. ::mm1581 多謝你又帶我返小樽 . . 好掛住啊::mm2217 隻若雞 一般口碑都系雞腿香脆, 雞胸就. . 唉 ::kk3024 我2月都唔 會幫襯LU . . . 超大粒的章魚燒 . . 唔好搞, 真系咩都唔駛食. ::mm2065 小樽 . . .真系點睇都好咁睇 ::kk3006

    回覆刪除
    回覆
    1. 想睇小樽好易o者,我有夏天和冬天、3J 家庭有秋天,淨係欠春天,你想幾時重溫都得 … 你 2 月會去小樽嗎 ? 咁仲正 ! 唔洗掛、等出發就得 !! ::_1558
      o係小樽唔幫襯若雞都仍然有大把好野食啦 ! ::mm2217

      刪除
  3. 真係慚愧,「小樽雪あかりの路」「小樽堺町ゆかた風鈴まつり」,我兩樣都唔識。::ee5133

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔識唔怕,去北海道人小肥度睇啦,資料庫o黎架 ! ::mm1583
      「小樽雪あかりの路」真係好靚,值得冒(凍)死去一次架 !! ::oo2051

      刪除
  4. 雞胸鞋是正常吧XD
    btw~小樽果然都係有雪靚得多

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係o架,起碼酒樓o的炸子雞都冇咁鞋呢 ! :P
      有雪的小樽除了靚,更多添了一份浪漫的感覺,無論去多少次都唔會厭的 ::_364

      刪除
  5. 好同意你第一段所講呀,小樽真係有一個好有吸引力的地方,感覺好舒服悠閒
    係北海道之中係我最愛的地方,如果有機會再去北海道,點都要再去小樽~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係o架,我只係去過 3 次其實算少架喇,有o的 blog 友去過 10 次 8 次都唔會厭的呀 ! ::mm2373

      刪除
  6. 本店係炸得乾身啲架..... 其實雞胸一樣可以好 juicy, 運河店炸得好好多.

    牡丹海老都係生食啱啲, 燒好似有啲浪費咗.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來運河店炸得好味o的架 ? 有機會試下比較下先 ::kk3023
      牡丹蝦應該都係適合生食,感覺就好似越南大頭蝦咁,熟後的蝦肉質地比較實同乾身 …… 白灼都應該唔錯,個頭o的蝦膏一定好正 !

      刪除
  7. 北海道真係去幾多次都唔嫌既地方! 好想快些再去呀::_345

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢,你仲有北海道o既道東未去添喎,快o的諗諗佢,plan 下啦 ~ ::_1557

      刪除
  8. Hehe, 乜原來呢套杯係傳說中最靚嘅酒杯咩? 我呢個敗家精果然眼光獨到,好開心呢,以後敗家再俾人阻止就有晒充份理由啦,哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係忍唔住再睇多眼,真係幾靚!! haha

      刪除
    2. 哈哈,傳說中最靚嘅酒杯係我講既o者,因為當初睇完你個 blog 已經覺得超靚,但後來已經冇o左回事;直至去小樽前一晚,聽個朋友講,o係小樽見到 set 好靚o既兔兔清酒杯(佢當日剛剛去完小樽),佢話佢唔係兔迷都好想買、爭扎o左好耐,我去到一定忍唔住的。點知當我見到時,就發現我朋友所講既清酒杯 set 就係你買o左果套,事實證明呢套杯的確係靚到會令人失去理智,咁仲唔係「傳說中」既清酒杯 ?? ::_1553

      刪除
    3. 今次我好理性咁冇買到,或者終有一日會忍唔住要帶佢返o黎的 ::kk3152

      刪除