2014年1月22日 星期三

2013 東北.北海道夏祭(Day 8) ~ PartⅠ~ 函館五稜郭

Day 8 (1-8-2013 ~ Thu ~ 陰 ~ 19℃-23℃) 

行程 ~ 北海道(函館→ 東北(盛岡)

         一早醒打算去函館朝市逛逛和吃海鮮,不過並沒有打算吃海鮮飯,而且我不吃生食的,所以還是先在酒店吃過早餐才出去






第一次函館時拍照的地方,所以影下作紀念






每次見也覺得很漂亮但不會試的海鮮 ~ 海菠蘿


↑↓ Ricky 試了這個,一向對海膽沒研究,所以分不出好不好吃 :P



↑↓ 好新鮮生猛的蟹呀 ! 有幾新鮮 ? 只見牠不停地在「吃冰」:))




以前買過這些即食元貝好好味的,但今次買的質素差了很多,圖中左二的太咸 (之前是吃開這款的),右一二的又較硬 


↑↓ 夕張蜜瓜聽得多,但吃到的通常都是富良野產的,今次終於見到夕張蜜瓜的真面目 (我之前一直都不懂得分辨),原來瓜身是較黃的 ? 買了一片來試,不知是否太熟,所以太「淋了,我們還是喜歡吃富良野產的多一點


     魷魚是函館的名物,聽得多函館的魷魚是最鮮甜的,所以其實今次來朝市主要是想試魷魚刺身,想不到還有魷魚的體驗,那當然要玩一玩啦 ! 




↑↓ 魷魚外星人


     到了,Ricky 魷魚,我負責影相,但我還來不及準備,Ricky 的魚鉤剛放下不久魷魚便上了釣,早知應該是拍 movie 的 :-?











釣到後,店主會立即將它切成刺身


↑↓ 有幾新鮮 ? 




不吃生的我也試了幾條,味道的確鮮甜,但我還是不喜歡它黏的質地 :P 而且有一條咬完吞下時,因攝著牙齒而卡在喉嚨裡,嚇死我了 ! 



魷魚杯


在這裡買了些魷魚絲,但始終找不回在網走買過的那種芝士味魷魚絲 8->


     然後撘電車去五稜郭塔,只因上次沒有時間去,而且看見附近有六花亭分店,打算順便過去看看

五稜郭資料 (維基百科):

     五稜郭是日本江戶時代建造於現今北海道函館市的一個星形要塞城郭,也是日本第一個以西洋建築格式所建造的一個城堡。「五稜郭」原本是指這座建造呈五角星狀的城郭,並非其城堡的本名。日本共有兩座「五稜郭」式的城堡,另一座是位於長野縣佐久市臼田町的「龍岡城」。北海道這座城的正式名稱是「龜田役所土壘」(亀田役所土塁)或「柳野城」,後來大眾廣泛的直接稱呼為「五稜郭」或「函館五稜郭」,是日本國指定的特別史跡,同時也是日本最大的西洋式城郭。

     概要 ~ 1854年(嘉永7年)日本與美國簽訂「神奈川條約」(又名:日美和親條約)中決議開放北海道箱館港口,為了增加防衛能力以及解決官方行政中心的設立問題,由德川幕府的征夷大將軍下令建造五稜郭。五稜郭是由當代知名的軍事學者武田斐三郎所設計,於1857年開始動工建造,歷經八年多的時間,終於在1866年建造完成。當時的戰爭已經多數使用大砲,所以採用了歐洲稜堡樣式的西洋要塞建築方式設計,並且以5個V字狀打造成星型的型態建造。



市內的特色電車




今天有優惠,全線均一價 ¥200



↑↓ 落車後行過去,沿途都是雕像



今天函館港晚上還有煙花發放的,可惜我們沒時間看了,中午要落東北



我果然是路癡,話說我行到這個紀念品店前,以為是 shopping mall,便向 Ricky 說入去看看,看了幾眼之後隨便再問:我地幾時先到五稜郭呀 ? Ricky 沒好氣地向著我說:呢度咪係囉 ! :)) :P



好大、好舒適的休憩處,因採用了自然光,感覺好舒服




shopping 完便買票上塔了,先到展望二階參觀







向下望、好高,有點腳軟 :P


五稜郭模型


↑↓ 以漫畫、模型介紹五稜郭的誕生








     參觀完五稜郭,慢慢步回地面,穿過五稜郭公園,往六花亭去 ! 



這裡有充足的私人空間,環境好正 ! :-bd



這裡有單張介紹如何吃夕張蜜瓜 :D


↑↓ 這次還是沒有時間逛五稜郭公園,留待下次吧,因為我仍然覺得春櫻時節、粉紅色星型的五稜郭是最美的 8->






好喜歡櫃面這個背景大玻璃窗,這樣便可以看到四季變更的美景啦 ! :x




↑↓ 有散裝的餅買真好,可以試過合口味才再




買了上圖這兩款朱古力、一些散裝餅和吃開的士多啤梨朱古力便離開了,本來也想試試在六花亭坐下吃 cake 的,但我們另外有目標吃 cake,這也是除了轉車外、我們到函館的一個重要原因 8->


      本來想一次過出晒 part Ⅰ函館這部份的,但實在太長氣、相片又多,唯有出到這裡先啦 ! :P

18 則留言:

  1. 原來你唔食生食,同你唔同我會食生食,不過如果係魚就生熟都唔係好食 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都可以食生食的,只要係爽口既生食就可以,例如螺片等,最怕那種「淋 pat pat」的質地 ::mm2218

      刪除
  2. O NO~~估不到你不吃生~但去日本就最多生野吃XDD
    食食下就慣~奶奶以前也不吃生~俾我地影響下現在喜歡吃XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係怕魚生那類「淋 pat pat」的生食o者,唔喜歡呢種好似豬肉咁o既質感,如果螺片之類的生食我都可以接受的 ::kk3023
      o係日本唔生食,都仍然有好多好野食的,例如各地的地方料理、拉麵、牛肉以及我最愛的串燒 ::uu7060

      刪除
  3. 皇帝蟹知道自己命不久已,所以食冰來麻醉自己。::ee5156

    魷魚檔我去時通常都水凈鵝飛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都冇人話要食隻皇帝蟹,咁驚做咩喎 ~ ::_1553 但我見佢特別生猛,個腦有一下子閃過「咁新鮮一定好鮮甜o勒」o既想法之嘛 ! ::mm1544
      呢日我地平日去,魷魚檔都好多人呢 ! 都有唔少本地人添

      刪除
  4. 真係唔知呢到都有六花亭 ::kk3024
    函館已經好耐無去過, 要揾次帶小朋友去下先得
    其實五稜郭我都未去過 ::oo2057

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係 search 五稜郭位置時,先見到呢度有間六花亭,不過我地打算去另一個地方食甜品,所以又無緣食六花亭了 ::vv4033
      我見今次順路要經過函館,先順便逛下上次未去o既五稜郭咋

      刪除
  5. 我想春天去五棱角睇櫻花, 見過人地影好鬼靚!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見過五棱郭既五角形櫻花好靚的,但自己就唔打算去睇櫻花 (我對櫻花感覺一般,我喜歡紅葉多o的 :D),所以特登買o左一張櫻花五棱郭o既 postcard 呢 ! ::mm2373

      刪除
    2. 上星期jetstar出特價票,成田~新千歳單程4000円,剛剛可以配合我張五月hkexpress去東京,諗住去五棱郭追桜。

      最後俾老婆阻止咗無買,話八月都會去,五月又去做乜? >:)

      刪除
    3. 內陸機去北海道 4000円的確好抵呀 !! ::_2262 可惜我配合唔到,唔可以話取假就取假呢 ! ::_1620
      你老婆咁理智o既 ? 八月係去,但八月冇櫻花嘛 ~ 你話摘地上的粉紅色星星俾佢咪得囉 ! ::mm1583

      刪除
    4. 都唔係明唔明智,因為搭完通宵,都無乜人想撘多程內陸。

      五月富士山都有芝桜,都好靚架。
      http://www.shibazakura.jp/

      刪除
    5. 有得玩喎,換轉係我就撘完通宵再撘通宵都要去 ! ::_1553 話時話、撘完通宵撘內陸機,應該可以好好訓的 :P
      我見人地影芝桜o的相,張粉紅地毯的確好壯觀,但我都係鍾意紅葉多o的,哈哈 ~

      刪除
  6. 啱啱前日係北海道返嚟, 原來你已出咗好幾篇遊記, 我要慢慢睇番先得. 唉! 真係唔知你唔食生野喎. 咁咪得Ricky一個人食晒囉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦 ~ 啱啱係北海道返嚟,即是就快有遊記睇啦 ? 但我記得你個 blog 係私有化o左的呢,所以睇唔到呀
      唔食生野仲有好多好野食的呢 ! 係o架,所以如果住溫泉旅館,夕食好多時 Ricky 要食埋我果份刺身,或者有小窩的話,我會灼熟佢o黎食的 :))

      刪除
    2. 我個blog已私有化咗, 因兩個囡囡大咗佢唔想隨便比人睇晒佢D野(尤其唔friend嘅同學,怕比人指指點點). 所以你可以send你的gmail比我queeniesks@gmail.com, 那我便發個邀請信比你接受.
      我個暑假北海道遊記還未寫完, 今次冬日北海道遊記要稍後才出.
      另外, 我認同除咗唔食生野外, 還可以煮熟佢嚟食, 仲有好多甜的水果、乳製品、和牛等.

      刪除
    3. Ok ~ 等我叫 Ricky 幫我搵返個 gmail 就 send 俾你,因為而家又 email 又 gmail 的,幾個 account 咁我記唔到呢 :P

      刪除