2014年1月5日 星期日

2013 東北.北海道夏祭(Day 7)~PartⅠ~百合が原公園

Day 7 (31-7-2013 ~ Wed ~ 陰 ~ 21℃-27℃) 

行程 ~ 北海道(札幌、小樽、函館)

     原本打算一早起來先去二条市場吃海鮮,然後才開始今天的行程的,但因昨晚才決定今天的行程,故沒有預先預約到市場的迎送巴士,我們又懶得自己再撘車過去,反正昨晚已吃了蟹宴,所以我寧願睡多 1 個半小時、7:30am 才起身 :P Ricky 便自己過去市場買東西 (以下照片由 Ricky 拍的)

 
途中經過時計台






  Ricky 回來後,我們便正式出發了 ~ 
    第一站是到離札幌市只需 17 mins 車程的「百合が原公園」,我最想去看的是網走「小清水原生花園」內綻放「蝦夷透百合」去到網走,唯有近近地看札幌的百合花吧 ! 

     從網站已得知這個公園的開花情況一般,沒有什麼花看,而我們主要是來看一看那少量的百合花和坐小火車,因為其實去「百合が原公園」的另一個目的是為了撘「リリートレイン (Lily 列車) :D



↑↓ 早餐打算吃 Mos Burger,不過原來早上的選擇很少,所以隨便選了個 A 餐和 K 餐,味道一般,因為是凍的 :( (你看,連塊 cheese 都溶唔到 ! )




     公園內分成不同的區域,反正花不多,我們只參觀「世界の百合広場」便好了,然後去撘「リリートレイン (Lily 列車) L-)




↑↓公園兩旁稀稀疏疏的有不少花朵,最喜歡的還是有繡球花,相對來說繡球花開得比較茂盛




↑↓究竟o的花是不是工作人員插上去的呢 ? :-?







↑↓ リリートレイン (Lily 列車,1周約12分)





サイロ展望台


芝生広場






短短 12 分鐘的車程很快便撘


這個妹妹很合作,做埋 V 字手勢給我們影相


撘完火車仔,下一站是南千歲 outlet shopping



Brunch ~ 昨日在富良野買的 cheese cake


Rera outlet,4 年前冬天來過一次,地方細細,覺得幾好行,我和 Ricky 都有少許收獲




總覺得這種波波好像倉鼠在跑圈 :))





每次必逛的 Pet Paradise,雖然我家的忌廉不肯著衫,但總喜歡入去逛逛,每次都好想買點什麼的  8->




士多啤梨款的食物兜好靚呀 ~ :x


我一看見這個太陽花帽子便喜歡到不得了,忌廉一定不肯戴,唯有給 Kitty 的仔仔戴俾我地睇啦 ! :))



用紙皮砌成的迷宮,好有心思,又環保 ! :-bd


↑↓行得累了,又未夠鐘撘車,想找地方坐下,所以去了兒童樂園影小朋友 ;)



夠鐘撘車,下一站是 ~ 百去不厭的小樽 ……


25 則留言:

  1. 嘻嘻,呢個百合が原公園我早幾年前有行過。花期主要系6月前後,7月已經唔多花,留返下次啦 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要,反正一早已o係其他人的 blog 入面見到冇咩好行的了,只係見佢離札幌市十幾分鐘就到,近近地去撘下架小火車都好,因為架火車係我架 ! 有我個名的 ::_1554

      刪除
  2. 你喺 Pet Paradise 影狗兜幅相最右面 Pooh Pooh 同史廸仔我今次買咗俾 ChaCha, 喺原宿買.
    如果唔係"意頭"問題, 我鍾意插白色既百合 ::_345

    回覆刪除
    回覆
    1. Cha Cha 一個用兩個狗兜 ? 真係幸福 ::_1555 可惜忌廉已經唔食乾糧,同埋佢會好粗魯,怕佢打爛,如果唔係,真係好想買上面大的同埋下面紅色果款士多啤梨兜俾佢呀 ! ::mm2414 但如果我買o黎裝自己o的食物,會唔會唔係咁好呢 ? 哈哈 ! ::mm1581
      我鍾意漸變色果兩隻百合 (右邊紅及黃色的),顏色較豐富 … 你插白色既百合o既同時,加番少少有顏色o既襯花咪唔會唔好意頭囉 ! 我結婚時的花球都係咁的 ::mm2217

      刪除
    2. 兩個兜一個飲水,一個食糧。

      刪除
    3. 唔食乾糧,咁食乜?

      刪除
    4. 我唔俾佢食一粒粒果o的乾糧,要食寵物店買果o的乾草,因為草係最健康的,而且可以幫助磨牙仔,如果食得多粒粒果o的乾糧,佢就會唔食草的了 (好似零食咁)

      刪除
    5. 哈,我以為你“煮煮切切”食物俾佢地,要好有心機。::_342

      刪除
    6. 哈哈,好彩唔洗“煮煮切切”,我見o的養狗狗o既朋友就要,我就冇呢份耐性,間中洗下菜俾忌廉食就有o既 ::_1556

      刪除
    7. 我都買過史迪仔個兜, 但好可惜唔係阿仔打爛, 係我整跌左落地即場報銷::uu7007

      刪除
    8. Kitty, 我都好驚打爛, 唔係我呀係佢鍾意用個鼻將個兜頂埋牆 ::kk3037

      刪除
    9. Kitty:史迪仔食物兜 ~ 再買過囉,早知趁佢有折扣買個俾你 ::kk3037

      刪除
    10. 史迪仔兜有折???我買原價架,知道叫你幫我買啦。

      刪除
    11. 我冇留意食物兜有冇折,但見間鋪好多野都有折的,好似我買果頂太陽花帽係 50% off 的,好抵 ! 唔緊要,下次見到如果史迪仔兜有折就幫你地買啦,一人一隻 ok ? ::mm1583

      刪除
    12. 好! 唔該晒::cc9014

      刪除
  3. WA~仲mud Mos Burger個包咁鬼頹~香港果d靚仔好多wo ::_1098

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我食過幾次 Mos Burger 都係 lunch,唔知早餐o的麭係咁的,還是咁o岩只係今次咁差 ? 我真情係覺得難食,所以其實兩個麭我都係咬o左幾啖,便俾 Ricky 食埋佢了 ::mm2218

      刪除
    2. 朝モス差不多啦,同menu幅相一樣。

      Outlet Rera都唔算細,永遠都行唔哂,因為次次上機前都無時間。:D

      刪除
    3. 幅圖係差唔多,但我冇諗過等成 15 分鐘有多,個漢堡麭都係凍架嘛 ! ::ee5132
      Outlet Rera 我預o左兩小時行,都行得晒,因為其實我主要係行 Gap 同 Pet Paradise,其他就係咁依行下算,所以其實我地有成一個鐘剩,又冇早一班 JR 過小樽,先會去影小朋友咋 !

      刪除
  4. 坐住LILY號既LILY笑容都特別燦爛::mm2065
    Pet Paradise我都係好鐘意行, 唔買野, 睇野都好鬼開心::mm2217

    回覆刪除
    回覆
    1. 去 Pet Paradise 唔多唔少都實破吓財 ::kk3163

      刪除
    2. 係 ! 雖然呢個公園其實真係冇咩野睇,坦白講,我純粹為架火車仔而去的 ::mm2217

      刪除
    3. 所以明知 Pet Paradise 唔o岩我隻兔用,但點都要去行下睇下買少少野先至安樂o既,又係果句:買o黎儲都抵呀 ! ::_1554

      刪除
  5. 你又真係瘦得濟喎, 食多啲野啦, 再唔係我過啲肉俾你... >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果過到o既,我一早搵人過o左、就唔洗見營養師啦 ! ::mm2218 呢個應該唔關食多o的野事,係唔吸收o既問題 ::vv4049

      刪除