2013年11月17日 星期日

東京.鳥取手信 by Kitty

      Kitty 的「東京.大阪.鳥取の旅」已完成,昨天還取了手信過來給我呢 ! 初時我以為她會完成埋 12 月初出發的九州の旅後才一次過給手信的,哈哈 ! 所以實在太開心了,唔該晒 ~ :-*



↑↓ 嘩 ~ >:D<




Twin Stars bag



Disney 小禮物 ( 有可愛的 Bunny 髮飾  ;)))



Sanrio 賀年 post card & 利是封 



靚靚 memo 紙一堆,還有超靚的龍貓和風手工紙 :D


Halloween 糖果袋仔


↑↓ Kitty 岡山鐵罐 ~ 很久都沒有看見這些錢罐了,以往去旅行見到的話都會買一個當地限定作紀念,但我近三、四年都沒有見過了,謝謝 ! :x



:x 超可愛的兔兔擺設 :x


      還有請 Kitty 幫我買的白兔神社御守、土鈴,超愛呀 ! 隻隻都超靚呀 !! :"> 想不到她會替我買到這麼多,實在太開心了 !!  ¥800 @,其中一個 ¥300 (居然有 ¥300 咁平的御守 ?? )

6 則留言:

  1. 嘩,真係好朋友。:))

    回覆刪除
    回覆
    1. 係o架,所以 Kitty 去旅行我都好開心的 :D

      刪除
  2. 時間緊迫, 我忘了介紹下D手信::uu7091
    限定鐵罐我都好耐無見過! 一見到就要即買, 我都知妳一定想要呢::uu7060 , 只有一間店見過有咋, 之後去既地方都唔見有, 好彩買左先!
    果係大兔仔就係300円! 可能平! 揀左好耐都無一隻完美, 每隻都有缺憾美::ww6006

    回覆刪除
    回覆
    1. 錢罐真係好似絕o左版咁,我諗係近年已經唔興出鐵罐款的了8->
      我都估緊係唔係隻大兔 300円,因為見佢個底部貼住張貼紙、入面似係有張類似求籤的紙仔,可能係抽「中吉」or「大吉」果o的,求籤的通常都比御守平的,但有埋咁大隻「兔兔殼」又真係好抵喎 !! :-bd

      刪除
  3. 淨係你一個人已經收咁多手信~買的人的行李要超磅了

    回覆刪除
    回覆
    1. 係o架,所以次次都會爆o急返來的 ::uu7060

      刪除