2013年11月3日 星期日

2013 東北.北海道夏祭 (Day 5) ~ Part Ⅰ~ 青い池

Day 5 (29-7-2013 ~ Mon ~ 晴 ~ 21℃-27℃) 

行程 ~ 北海道(美瑛、富良野)

     經過疲累的一天之後,睡個好覺又再出發,連續下了兩天雨之後,今天是個大晴天 :-bd 第一站首先是去美瑛的青い池 (還有一個和青い池差不多名稱、叫青池的地方是在青森的)


     因為今天要撘 6:52am 的 JR 到旭川轉車到美瑛,順便先將行李寄存在旭川的酒店,早餐就吃昨晚買的 cheese cake 好了。先補影昨晚住的 Best Western Hotel Fino Sapporo,這間酒店的住客差不多 98% 都是香港人,環境和位置都不錯,大堂舒適,連枕頭都有 4 個軟硬及高低不同的可以選擇呢 ! =D>






往旭川了


↑↓ 早餐 ~ 多年沒吃過,同樣美味 =P~



沿途風光明媚

   到達旭川後,Ricky 去酒店寄存行李,便在駅內影影相,旭川似是裝修過,大堂大了很多,連影相的紙版都搬了位置




撘 JR 到美瑛,然後轉往白金溫泉方向的巴士,大約 18 mins 便到達了

青い池資料:

   青い池是這幾年知名的美瑛其中一個景點。青い池是建設堰堤而產生的人工湖,因為湖水中含有溫泉成分,所以就誕生這樣美麗的藍色,據說剛開始是在日本一個綜藝節目「珍百景」裡, 一播出之後一夜成名。 之後就不斷地有人詢問「青い池」在哪? 「青い池」真的很藍嗎?









     其實青い池的池水時而翠綠,時而像漱口水藍,能看到什麼顏色,就要看看天氣、角度和運氣了 8-> 這天到達青い池時,雖然大部份時間太陽伯伯都躲在雲層裡,只是間中放晴,但已足夠讓青い池展示它最美的色彩了 :x
















↑↓ 放晴和天陰時



逗留了 45 mins 便離開


撘巴士回美瑛途中經過的稻田都很美呢 ! 




每年 7 月尾舉行「火祭」的美瑛神社

     又回到這個熟悉的美瑛街道,無論是夏天初來那一次、還是冬天重臨那一次,都同樣有著美好的回憶。不過兩次都沒有去吃那碗一直想試的「向日葵拉麵,所以今次來美瑛除了為去青い池之外,也是為了這一碗拉麵的 8->


懷著興奮的心情向街道內跑,終於找到了 ~ >:D<



       可是 … 臨時休業 …… :(( 雖然也聽說過這間拉麵店也不是很容易吃到 (間中會不定休、較晚來又會很多人及拉麵售罄)



只有影下餐牌,望著那碗人氣的鹽味檸檬拉麵看了又看 =((

     沒有午餐吃,周圍逛逛,看見有郵局,當然要入去逛啦 ! 有收獲 :D




     雖然我們已經肚餓了,但附近沒什麼想吃的食店,逛著逛著,看見這裡有這款蜜瓜配雪糕的招牌甜品,不理現在只是 11:30am,早餐也沒正式吃的情況下,決定要吃一次這個蜜瓜,以彌補吃不到檸檬拉麵的遺憾 !! 雖然明知我的腸胃未必適應 :P 所以吃了一小半便給 Ricky 清理掉了)




↑↓ 好清甜哦 ~ =P~


     趁未夠時間撘車,回美瑛駅前逛逛,在觀光情報中心內,我不小心跌了新買的 G15 落地呢 ! 雖然沒有壞,但跌崩了一角,心痛死了 :-S 



好美的藍天和「聖誕樹」(逢是這種三角形的我都叫聖誕樹的) :D



駅前的花花





38 則留言:

  1. 歡迎光臨美瑛 ^。^ 青池上咗Mac 機,全世界都識 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 美瑛真係好舒服,潔淨又寬闊的街道有少許歐洲 feel 呢 ! :x
      青池我都係近兩三年成日係o的 blog 度見到先識,你知我係電腦(白)痴嘛 ! :))

      刪除
  2. KITTY郵筒有無得買架::ww6074

    回覆刪除
    回覆
    1. 上一次旅行時已見過類似的 Kitty 郵筒,兩次都問過係冇得賣的,我覺得似係 join 會員之類先有的禮品 :-?

      刪除
  3. 青池真係靚到呢......... 一定要搵次去下先得!! 不過可能我去到又好似十二湖個青池咁, 變左黑池!!! :~(

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係近年成日見o的 blog 友介紹先知呢個地方,當時又冇話好恨去,今次見順路、距離美瑛站又近,所以就去啦 ! 個青池俾我想象中靚好多 :D
      唉,有時o的野預計唔到,唯有照 plan、想去就去,呢度唔夠靚,總會有另一個地方給你意外驚喜的 ;)

      刪除
  4. 青池的水的顏色真係好特別呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁淺o既藍色我都係第一次見,我聽人形容過呢o的叫「李斯德林」藍喎 ! :))

      刪除
  5. 看這個我諗起福島個五色沼~~可惜應該無咩機會去....

    回覆刪除
    回覆
    1. 提起褔島我就傷心,我有好多 plan 好o左o既地方都未去o架 ! 好似大內宿、五色沼、会津若松等,我都覺得應該無咩機會去了 :((

      刪除
    2. 雖然事隔兩年半,但間中仍有日本當地的報導,指褔島的福射指數仍然嚴重超標,我地已經好勇咁去o左東北的了,再勇都唔敢去福島啦 ! :(

      刪除
    3. 吓, 我諗住下年去五色沼同大內宿喎.........

      刪除
    4. 冇所謂啦,呢o的純粹個人意願,我都見過有人 311 果年年尾已經去福島了 …… 反正我都去o左仙台兩次 :P

      刪除
    5. 你已身體力行去「撐」啦,太好了 :-bd

      刪除
    6. 我好彩係311前一年去過福島,睇番地圖,五色沼、會津若松、豬苖代、大內宿依D地方其實離福島市都有一段距離,離開核電廠仲遠,講真仙台都唔係遠好多,而且海嘯時係完全都無受到破壞
      不過好多人都仲係聞福島色變,總覺得凡屬於福島縣嘅地方都唔可以去
      如果仲係驚同擔心的話,我也認為最好唔好去,費時去完個心唔舒服,日本咁大,唔去北面咪去南面囉....
      蜻蜓,如果你無心理障礙的話,我鼓勵你去

      刪除
    7. 我都知果o的地方其實離福島市都有一段距離,但屋企人唔係咁諗,所以我最近呢兩次去東北,上次就話去東京附近、今次就話去北海道咁輕輕帶過架咋 :P
      所以 3J 講得好o岩,睇你自己點諗 ;)

      刪除
    8. 你地慢慢check下先決定。
      http://fukushima-radioactivity.jp/

      刪除
    9. 唉~ 唔好話福島,聽見日本二字咋,有D朋友叫我唔好去啦 >_<!
      心諗…夠食大陸D黑心食品來得快死!!

      刪除
    10. 我都有o的親戚同我講:你可唔可以唔去日本 ? :-w
      我都係咁話,怕大陸o的問題多過日本幅射

      刪除
  6. 我今次秋天去,個景又唔同,不過池水無咁藍,因為近日落時份先去,當時天色已經開始暗
    青池係值得去架...
    另外我2005年夏天第一次去美瑛都係去食依間向日葵拉麵

    回覆刪除
    回覆
    1. 青池真係要揀個晴天去先得,否則就唔能夠透出咁淺藍o既池水 8-> 好似之後既行程,我就係因為天氣問題而決定放棄去積丹半島了
      向日葵拉麵係我近兩三年先知道的,所以以前夏天(05年)和冬天(09年)分別來過一次美瑛都沒去吃,想不到今次撲了個空,其實當時的我是極度失望、不願離開美瑛,才去吃那半邊蜜瓜的 :P

      刪除
  7. 今次暑假我都有去青池參觀, 本天書介紹為隱世美境及觀光客少, 但我哋去到現場簡直人來人往, 要搵位影相都要花點心思才可. 另外, 後呢隻cheese cake都係我一家的至愛,所以回程時係機場買番幾盒做手信.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗天書的作者去果時,青池仲未有太多人認識就觀光客少,而家咁出名,再經天書介一介紹,就當然多人啦 ! 我地去果時都係人來人往、要等一陣人地行開o左、先可以影到o的冇其他人既相的 !
      呢隻 cheese cake 係我地第一次去日本時、吃的第一款 cheese cake,可能因為咁,所以情有獨鍾呢 ! 可惜我地唔係經新千歲機場走,所以冇得買番幾盒返 HK 食,佢個保存日期又短,唯有即買即吃吧 !
      話時話,你個遊記幾時繼續呀 ? :D

      刪除
  8. CK鼠,你好,

    我跟朋友2星期後便到北海道旅行,其間會途經川湯溫泉及入住忍冬旅館。

    但是當我們酒店都BOOK好晒才發現十一月原來那區係沒有交通公具予觀光的,而我倆也沒有車牌租車,所以氣饀了一段時間,諗住疊埋心水去到浸下溫泉就算數。

    今日無意之中瀏覽到PIGGYBREAD既BLOG,她提到因為你的文章,最後能經Pension Atreyu 包了一架的士作觀光。見到這篇文章很感動,因為我和朋友都很希望可能一遊道東三湖,你們的文章令我的行程冒起了一線曙光。

    不過另一難題係我的酒店已預訂好了,所以未必能入住Pension Atreyu,想問問你會否有那的士司機的直接聯絡方法,或有好的意見讓我們包車。我也嘗試了留言給PIGGYBREAD,但心急的我忍不住也留個言給你。希望能得到你的回覆,萬分感謝。

    因為我不太懂如何留下聯絡方法,若果有需要,請發電郵給我–skeltony@hotmail.com

    謝謝,
    汝諾

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀 ~ 唔好意思,咁遲先回覆你 :P
      我地當時係住 Pension Atreyu 的,book 住宿時向民宿主人提出想遊道東三湖,所以我地是由民宿男主人駕車帶領遊覽道東三湖,並不是撘的士的呢 ! 所以我沒有那的士司機的直接聯絡方法呀。
      而 PIGGYBREAD 的情況,是看見我們 book Pension Atreyu 的住宿便可以由民宿男主人帶領遊覽,所以就照 book 這間民宿,但 PIGGYBREAD 去的時候可能民宿主人太忙、沒時間載他們遊覽,所以才會介紹的士給 PIGGYBREAD 的
      或者你可以試試 send e-mail 給這間民宿,直接問問他們有沒有的士可介紹,以及遊覽大約的價錢吧 !

      回覆刪除

      刪除
    2. 路人甲: 歡迎光臨北海道!^0^ 關於道東三湖交通,可以參考弟子屈官網 ~ http://www.masyuko.or.jp/pc/access.html 喺下半部有講包車觀賞三湖嘅方式。右手還有包車公司網頁。4人租用6小時只需要6千円左右。最遲喺三天前預約。如果行程唔在預設範圍,可以填表比佢地打價。所以,如果你地可能嘅,可以系到咗札幌後,揾酒店,或觀光案內所職員幫手打電話約定行程!^。^ 玩開心D!!

      刪除
    3. 唔該晒呢位路人甲,幫我解釋得咁清楚 :P

      刪除
  9. 青池好靚,原來有巴士去,都好似好方便!我當年以為只有自駕或的士才能去到,所以沒到訪(殘念)!

    好鍾意個郵筒KITTY呀(星星眼)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀,一直以為只有自駕或的士才能去到青池的,但上年左右見有人可以撘巴士去到時,都不知幾開心呀 ! 你都 plan 多次去下啦 ! ::_342
      上一次旅行時已見過類似的 Kitty 郵筒,兩次都問過係冇得賣的,我覺得似係 join 會員之類先有的禮品 ::_381

      刪除
    2. 日本真係仲有好多地方要再去呀!!!度度都咁吸引~~~
      仲有D精品真係睇到嘩嘩聲~~~要好大的定力先敗少D!!!
      所以好似呢個郵筒咁not for sale都係好事.....慳返d hahahahaha
      ::_1554

      刪除
  10. 回覆
    1. 美瑛和青森都有青池的,各有特色 ::vv4038

      刪除
  11. 上次呢度研究過,唔同架。一個青池,一個青い池。

    http://1226manwai.blogspot.hk/2013/08/2013_5699.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,望清楚個指示牌,兩個名的確係有分別o架喎 ! ::uu7081
      不過我地唔識日文,所以好多時都見到人叫美瑛呢個係青池,等我改番佢,以免混淆,又唔洗我叫得咁倫盡 (又美瑛果個、青森果個咁) 啦 ::uu7134

      刪除
    2. 如果去日本YAHOO找,青い池出美瑛,青池出青森。

      依家當然美瑛出名D啦。

      刪除
    3. 美瑛果個出名好多,而且青森果個其實都幾「隔涉」,唔係咁多人去,我見主要都係日本本地團的遊客多

      刪除