2013年11月12日 星期二

2013 東北.北海道夏祭(Day 5)~PartⅡ~ 傻氣草泥馬

Day 5 (29-7-2013 ~ Mon ~ 晴 ~ 21℃-27℃) 

行程 ~ 北海道(美瑛、富良野)

     離開美瑛後撘 JR 到美馬牛,目的地是四季彩の丘。其實四季彩の丘已於 09 年的冬天來過,本來是不打算再來的,但上年開始飼養了草泥馬給遊客參觀,我只是在雜誌上看過、未真正的接觸過草泥馬的呢 ! 雖然已知道牠們並不算靚仔,甚至有點醜 … :P …  所以即使只有兩個小時逗留也想去會一會牠們呢 ! 8->



↑↓ 天和冬天的指示牌



途經一個民居的太陽花田,好靚呀 ! 忍不住停下來拍了一會兒照片 :x







好喜歡這張,一個個花芯好像不同大小的「O」嘴 :))




路邊野花


↑↓ 路邊的小羊欄,住了 Co Co 及 Ra Ra 



     經過一個農田時,看見田地後有一卷草轆 (不知為何我覺得草轆好可愛的 :P),我們超開心,因為對上一次夏天來時,由於落雨的關系,所以都沒有好好的替草轆拍過照呢 ! 於是向田裡工作的婆婆打過招呼後便急步過去影相了 






離開時也向休息中的婆婆說再見 :D


經過美馬牛小學,循例又影兩張 ~ 





好美的金黃色梯田 8->



Ricky 說這兩架車仔好像玩具車,好可愛喎 

不知行了多久,熱死了,才終於看見四季彩の丘 ……



↑↓ 好可愛的草泥馬海報 :x





     來到四季彩の丘已經 2pm 了,本來打算先上 2/F 的食事處吃午餐,可惜餐廳因為招待本地團、做不及外來遊客的生意,所以我們沒有飯吃了 :(( 唯有回到地面的小食檔,買兩份牛油薯仔和薯餅到外面找張椅子坐下來吃吧 ! 好想吃肉類呢 :(


↑↓ 從 2/F 餐廳望出去的景致




到處也有介紹草泥馬的海報




吃過「午餐」便先到賣店看看 >:) 不過沒什麼收獲,因為其實只有最大的這兩隻浣熊和草泥馬公仔吸引 8->



     雖然來四季彩の丘的目的不是為花田,但也影幾張花花相吧 ! 不過我對這裡的花興趣不大,總覺得像是街邊的野花,可能沒心機影,越影越沒趣 (亦可能是遊客太多,不停聽到國語人在大呼小叫、又踏進花田內拍照,讓人側目),還快快過去找草泥馬好了 ~ 















我反而喜歡這張拼布田野景色,可能是上次未能影到,今次特別覺得珍貴吧 :x


↑↓ 小小的草泥馬牧場,入場費 ¥500@,可加 ¥100 買菜餵草泥馬 :D



總覺得草泥馬的樣子好趣怪 :))




o的牙參差不齊、好醜樣呀 ~ :))



      話說在餵草泥馬的時候,因為滿場都是小朋友,無意間聽到一段國語的對話 ~ 小朋友:媽媽,為什麼這隻是黑色的 ?,媽媽想也不用想便認真地飛快答了句「非洲來的 !」:))

      我們都忍不住笑了起來,自此之後,我和 Ricky 一見到黑色的物體,無論是貓還是麵包,都會異口同聲的用國語說「非洲來的 !


好想影這隻黑色的,眼睛都被頭髮遮蓋著,好潮呢 ! 可惜全黑色很難影得好 :P







       在草泥馬牧場看著可愛的草泥馬和小朋友、聽著大人小孩的歡笑聲,很愉快地度過了 45 分鐘之後,我們要離開了,因為今天晚上有個重要的祭典 ! 



↑↓ 回程選擇行另一路,可看看不同的風景,順便探一探上次冬天來時看見的狗狗 


    回到美馬牛駅,撘「富良野‧美瑛 薰衣草Norokko 號」小火車到富良野,我們這麼快離開四季彩の丘的其中一個原因,就是要遷就埋這輛觀光火車的班次呢 :D 雖然當年夏天已撘過,但時間遷就到的話,也想要撘多一次呢 ! 








最後當然也要影多次火車頭留念,因為我實在很喜歡這輛火車的顏色 :x


28 則留言:

  1. 今次唔租單車?歩いて行上去四季彩好遠呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一路睇都有同一個問題, 唔知行咗幾耐先去到四季彩, 真係好遠喎!

      刪除
    2. Google map話半小時。

      刪除
    3. 哈哈, 正常都要行20分鐘以上. 小肥趕車滾落山就會快好多. . . ^0^

      刪除
    4. 沿路有咁靚既太陽花田, 草轆同美馬牛小學, CK鼠應該行左1個鐘喇!! >:)

      刪除
    5. 哈哈 ! 蜻蜓就講得o岩喇,我地邊行邊影,原本 30 分鐘o既路程,去程應該用o左 45 分鐘左右,回程就快好多,學小肥咁講,半行半跑咁碌落山,用o左 20 分鐘左右啦 ! :))

      刪除
    6. 點解唔租單車 ? 因為唔夠時間慢慢踏單車呀,我「手車」好差的 :P
      其實當初都有想過租單車的,但時間上我地只能「擠出」2 小時去四季彩の丘,因為美瑛以前已去過,今次純粹想去四季彩の丘睇草泥馬。美馬牛駅是沒有單車租的,如果由美瑛租單車,來回應該需要 3 個小時以上,時間不夠,所以還是選擇步行好了 …… 這些就是不能自駕的煩惱,只能靠雙腿的自由「行」了 :(

      刪除
    7. 我以為有添,隠約見到你第二幅,有寫「レンタサイクル」。

      年青人,行多D都好呀!:))

      刪除
    8. 「レンタサイクル」係咩意思呀 ? 我以前冬天行過去四季彩の丘一次,都唔覺有租單車店,所以一心諗住行過去,冇再詳細 search 了
      行多D呢樣野唔關年唔年青事,係迫於無奈的 :((

      刪除
    9. 「レンタサイクル」咪 "Rental Cycle" 有單車出租囉 :D

      刪除
    10. 上四季彩の丘 夏天有單車出租. 第一個喺美馬牛駅出面, 大大個路牌,(上面第2幅相) 右行出路口, (轉左去美馬牛小學方向) 轉右有一家. 電動嘅都有!! ^0^

      刪除
    11. 個牌有英文,BIKE FOR RENT。600円1小時,好似貴咗D?

      刪除
    12. 唔該晒咁多位o既翻譯呀,不過原來個牌有英文寫埋我都冇留意添 :P 但如果有雙人單車我就會考慮,始終試過兩次自己踏單車都冇好結果,一次夏天去美瑛因石仔路跣而炒車、另一次就係對上一次去田澤湖在馬路踏怕到喊 …… 睇o黎我都係唔適宜自己踏單車的了 :P

      刪除
  2. 我第一次見草泥馬係响紐西蘭,反而依兩次去四季彩の丘無衝動想去睇,其實宜家日本都多咗好多地方有草泥馬,舊年响Mother Farm都有見過

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實睇咩動物都好,通常都係睇過就算,你已經o係紐西蘭過,興趣就會冇咁大,有時間都留番o黎睇其他未睇過的動物啦。我之前都係見其他 blog 友去 Mother Farm 度睇草泥馬的,但 Mother Farm 我有排都未 plan 到去呀,所以見四季彩の丘有、又順路,所以就攝o的時間過去睇了 :D

      刪除
  3. 用稻草堆砌嘅姜餅人好可愛呀 :x 另外啲草泥馬都幾好吖,様衰衰咁,幾得意呀 ;))

    回覆刪除
    回覆
    1. 美瑛一帶的花田各有特色,而四季彩の丘的標誌就係呢兩個大稻草人,當年冬天我地就係專誠為o左呢兩隻稻草人,而o係雪地(又行)成 40 分鐘過去影相的 :D
      http://blog.yahoo.com/_RJ665CNS5YWK42SJ6JUIFSG7GY/articles/129306/category/%E6%97%A5%E6%9C%AC%E9%81%8A%E8%B8%AA
      就係貪o的草泥馬樣衰衰、夠趣怪 ! 我喜歡 ~ :))

      刪除
  4. 露左成鵬牙嗰張草泥馬好攪笑!!! 我都好鍾意一卷卷既草轆, 成日都好想秋天去美瑛影, 不過唔知幾時lu....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ! 就係露晒o的牙先夠醜樣、夠傻氣 :)) 呢隻已經算齊整的了,有o的仲黃仲參差不齊呢 !
      可能上次去美瑛,有好多想睇、想影o既野都因為落雨而完成唔到,變o左今次見到就特別開心,要填補多年前(05年的事了)的遺憾咁 8-> 一卷卷既草轆在夏天都有好多的,所以你可以考慮夏天或秋天去都得 :D

      刪除
  5. 嘻嘻, 我自己最鍾意去四季彩の丘. 遇到遊客太多,不停聽到國語人在大呼小叫、又踏進花田內拍照 。。。 唔緊要- 唔 好比人影響 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我真係幾容易比人影響,所以都係趁未發脾四就行過去睇草泥馬開心下 :D
      我都喜歡四季彩の丘,但係因為喜歡佢果兩個稻草人,如果講花田,我喜歡北星町營農場,因為有吊椅坐,人唔算多,比較寧靜,而且總覺得果度o的薰衣草容易影相影得靚o的 8->

      刪除
  6. 草泥馬 --> 我老公初初唔知道呢個世界上有草泥馬呢種動物
    以為係d"高登"術語XD
    最近呢幾年草泥馬 product大熱佢先知道草泥馬不是"粗口"而是動物XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 草泥馬係粗口啦。佢真名叫「羊駝」。

      刪除
    2. 其實我唔喜歡草泥馬呢個名的,呢種動物本身就係羊駝的其中一個品種,草泥馬呢個名係強國人叫開而被大眾認識,所以好多人都只係識「草泥馬」而唔識「羊駝」

      刪除
  7. 原來我家中的小黑係來自非洲::_1554

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係啦,如果唔係點會黑成咁 :))

      刪除
  8. 四季彩の丘都好值得去, 夏天開花好靚!!!
    依家有埋草泥馬, 相信天吸引遊客~

    p.s 太陽花嗰幾張相好鬼靚,花開得夠燦爛,背景的藍天白雲又夠sharp,襯到絕(大拇指)

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello ~ 好耐冇見了 ! 搞掂個新 blog 未呢 ?
      我都幾喜歡四季彩の丘,因為有我鍾意的稻草人,雖然睇草泥馬要俾 ¥500 入場費,但未睇過的話都值得去睇睇的 ::oo2103
      謝謝 ~ 果個只係民居的太陽花田,但已經好靚了,難得能配上藍天,所以好開心 ::vv4040

      刪除