2013年10月17日 星期四

Crossover 美版 CK 鼠

    上個月 ck 鼠出了 Crossover Hello Kitty 的美版膠公仔和筆各兩款 (共 4 款),但因為之前我甚少留意他的消息,當知道時已經太遲了,CK 鼠產品已被搶購一空 :(( 




(借用其他 ck fans 的相片)

    最後經朋友的幫忙,才買到了其中兩款雖然只有兩款,但在這個如此艱難的情況下,能有一個較大的公仔和一支筆,已經很開心了 o:-) 當然,能有埋另外兩款就更加好啦 ! >:)




↑↓ 這個膠公仔只有掌心般大,另一款是拉鍊扣的小公仔



因為是 crossover Hello Kitty,所以所有公仔的臉都是 Kitty 樣的,即是闊臉 + Kitty 耳 + 蝴蝶結 :))



沒仔細研究是什麼筆,反正都是一樣的 ck 鼠頭就是了 :D


10 則留言:

  1. 我今次可能同你上年秋天嗰次同一命運, 天氣預報得1日好天, 其餘都係多雲同有雨, 有雨嗰2日仲要係十二湖同奧入瀨............... :~(

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣預報雖然未必準, 不過通常只有更衰, 而唔會更好囉!!

      刪除
    2. 「天氣預報雖然未必準, 不過通常只有更衰, 而唔會更好」… no ~ 我見過唔少係會更好的,只不過果個次次都唔係我地o者 :-<
      我上次因天氣、亦因心事而令自己在整個旅程都非常辛苦,但今次遇到更加預測不到的阻滯 ~要滯留在新青森,我反而沒有絲毫不開心的感覺,我想,出發的心情真的很影響旅程是否精彩的,既然如此,還是作最壞的打算,有了最壞的打算,旅途反而會有意想不到的驚喜呢 ? ;)

      刪除
    3. 我這幾天嘗試匯入舊文,但都唔知關咩事,個「最近回應」 short o左,算啦,諗住遲o的先理,今日開始連個手機都收唔到回覆和回應的 e-mail 通知 x( 究竟想點 ?! 又氣餒到想放棄唔鬼打 blog 了 !!! ~X(

      刪除
    4. 我手机都登入唔到blogger, 回應要用匿名先得。
      蜻蜓

      刪除
    5. 研唔研究到點解呢 ? 我之前都試過類似的情況的,check 返 google 的資料先發覺自己有兩個 account,我揀番另一個同個 blog 一樣既 account login 返就得喇,唔知你個情況又一唔一樣呢 :-?

      刪除
    6. 我都有两个account, 但係堜左都唔得, 個畫面係咁跳, 登入唔到。今日去藏王天陰, 之後成個星期都天陰有雨。
      個台風27号下週中殺到喇...蜻蜓

      刪除
    7. 係呀 ! 我果時個畫面都係係咁跳, 登入唔到的,Ricky 話佢跳一輪之後你按返出來,再嘗試登入就唔會跳架喇 ( 佢講的,我唔識呀 :P),最緊要係你在手機揀返同 blogger 同一個 account 先,你返o黎 HK 之後先再慢慢試啦 !
      不過而家就算我用手機留言都比較麻煩,個畫面上成日都出唔到個鍵盤俾我寫字的 :-w
      藏王o的紅葉見頃未呀 ? 除了陰天的因素之外,景色靚唔靚呢 ? 好想睇相呀 ~ 8-> o的台風唔係由東京向下 ( 關西) 方向吹咩 ? 唔好理喇,總會有雨後陽光的 ;;)

      刪除
  2. CK 鼠產品咁受歡迎,好多fans喎﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. CK 的 HK fans 都唔少,但 ck 在日本唔紅,所以佢o的產品少之又少,o係香港成日斷貨呢 ! :(

      刪除