2013年10月20日 星期日

2013 東北.北海道夏祭(Day 3) ~ Part Ⅰ~ 盛岡冷麵

Day 3 (27-7-2013 ~ Sat ~ 雨 ~ 21℃-25℃) 

行程 ~ 東北(盛岡、仙台) → 北海道(札幌/函館)

     原本今天的行程是到松島餵海鷗的,但出發前知道這天會下雨,所以將行程調動一下,改了去盛岡 shopping,不知為何,我對這個調動極為歡喜,或許是連續兩天在炎陽下活動,實在令我悶熱和疲倦得不願意走動,難得今天不用追趕行程,太好了 ! :D


早上先在 Doutor 輕鬆的吃早餐

    專程到盛岡 shopping,是因為上年偶然逛過駅前的 FE S"AN 商場之後,發覺有幾家合心意的店鋪,逛得很開心,還有不少收獲,所以一直心思思想再去那個商場 shopping,既然今天下雨,去輕輕鬆鬆 shopping 完再吃個 lunch,偶爾過一過這樣悠閑的生活也不錯呢 8->





↑↓ 很喜歡這些七夕裝飾,七夕祭期間,無論在商場,商店、酒店、月台,任何地方都會見到它們的影蹤 :x



這個旅程時常都會坐到這架 E5 列車的


有「盛岡さんさ踊り」祭典的介紹



     想不到一踏上電梯到商場,Ricky 便首先有收獲了,買了一對 VANS 牛仔布鞋,只需 ¥4990,我當然鼓勵他買啦,他買了東西我才會更加放心和好意思的買多些東西給自己的嘛 ! :)) 




幫 Kitty 買 Sanrio 的匙扣,好靚呀 ~ 我忍 ! 

    最後當然滿載而歸啦 >:) 然後到車站對面的「ぴょんぴょん舍」吃盛岡冷麵,大家如果有興趣的話,還可以到「盛岡手づくり村」嘗試親手制作冷麵的滋味,造完麵後還可以慢慢坐下來品嘗自己的制成品的呢 ! 我們只是想試一碗罷了,所以到店子吃吃就好了 :D



店內的環境相當不錯呢 ! 





麵 ~ 冷麵還是在夏天吃最適合,Ricky 頗欣賞這個冷麵的清甜爽口湯底,麵條是非常煙勒的。在我印象中,標準的冷麵上都是有一片三角形的西瓜的,但過用西瓜粒和蓉的,而秋天的水果便會改用梨子



↑↓ 迷你韓式牛肉飯配燒肉套餐




    吃過牛餐便回仙台酒店低戰利品,然後在一番商店街附近逛逛便算了,因為今晚便要撘夜車上北海道,有 Ricky 很期待的 nobi-nobi 席呢 ! 可是 …… 原來好戲在後頭 :((




↑↓ 又遇上列車合體了 ;;)





23 則留言:

  1. 我都好喜歡影那個火車合体照。:D

    nobi nobi以前好想搭,不過都未能成事。

    反而我第一次用JR PASS時,加錢搭「寝台特急カシオペア」上野〜札幌,覺得幾辛苦,無再搭。回程時從函館搭SUPER白鳥+新幹線去京都。

    回覆刪除
    回覆
    1. コーさん你搭寝台特急由上野〜札幌都話辛苦, 我第一次上札幌係用普通JR PASS 轉咗兩次車十一粒鐘至到, 辛苦到難以形容 ::_2129
      所以以後都係揀搭飛機 ::__heehee

      刪除
    2. 以前好像很流行JR PASS上北海道,但係現在咁多內陸機LCC,又平過JR,我都少搭JR。

      刪除
    3. コーさん:我地今次成日來回青森、八戶、仙台等地方,撘o左好多次 E5 系列車,所以見呢兩架車「離離合合」都起碼 3、4 次了 !
      呢類寝台列車我地一次都未試過,雖然明知辛苦,都想試一試,況且點都好過坐椅子啦,所以我蝦子餅好期待下的 8->

      刪除
    4. 要數最辛苦,我就最怕撘夜行巴士,冇得趟下、只可以將椅背稍為調後,訓得唔好,第二朝就好辛苦,同撘凌晨機一樣,第二朝個人 wing wing 地的 :P
      唔係以前呀 ! 我而家都係用 JR PASS 上落北海道的 :((

      刪除
    5. 如果寝台同新幹線揀,我寧願搭新幹線,穏定D,唔咁wing。
      如果唔係揸車,我都會用JR PASS,可以短時間走多幾個地方,好似抵D。

      刪除
  2. 嘿,擔張凳仔。。。等

    回覆刪除
    回覆
    1. 等 ? 等咩呢 ? Part 2 應該呢幾日出到的了 :D

      刪除
  3. 咁熱既天氣, 最開心就係SHOPPING >:)
    你個最新留言, 終於回復正常=D>

    回覆刪除
    回覆
    1. 炎熱的天氣和下雨天都係最適合 shopping 的,所以當日的下雨天我覺得好開心 :P …… :))
      全靠 コーさん 介紹o左另一款「最新留言」俾我,呢個唔單止正常番、冇問題,仲 show 得快過以前果個呢 :-bd

      刪除
  4. 盛岡只曾短留一晚~不過冷麵真的好好食~好咬過拉面:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都覺得碗盛岡冷麵唔錯,對我地o黎講,o的麵就硬o左少少,但個湯底好清甜,好似加o左o的西瓜汁咁,而且天氣悶熱,食碗冷麵就最爽啦 !

      刪除
  5. 果隻同你合照的豬好得意, 我會形容是靚豬, 行程中有一天半天盡情血拼簡直是爽透:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知果隻紅色豬係唔係吉祥物呢!我見佢個肚好似祈願的達麼咁,咪影下囉!:D
      可能頭兩日實在太炎熱喇,熱到我唔願行兼唔想食,難得可以去商場凉冷氣 shopping 下,所以真係好爽!:-bd

      刪除
  6. 我第一次去盛岡都係去依間食冷麵,又有食燒肉,味道唔錯,夏天食冷麵唔會食到一頭汗,食落去都涼快D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗大部份人第一次去盛岡食冷麵都係食呢間 ぴょんぴょん舍的,或者去盛岡手づくり村自制冷麵,因為呢間 ぴょんぴょん舍有名氣之餘又多分店在車站附近 :-?
      平時o係香港,夏天我都唔會食冷麵的,因為習慣了吃熱食,但今次試落又真係唔錯,可能當時實在太熱了

      刪除
    2. 我去到盛岡都無食到冷麵, 因為覺得熱麵接受d ::_1558

      刪除
    3. 我都係喜歡熱食多啲,所以只係叫咗一碗試,其實我食咗一小半、叫做試過下就算,其餘的麵都俾埋 Ricky 食了:P

      刪除
  7. 哈哈, 已經坐在這間舖頭等食。蜻蜓

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,蜻蜓唔係淨識點"水"既咩,原來都識點"麵"!

      刪除
    2. 咁碗冷麵上啲水果有冇轉呀?

      刪除
    3. 变左梨而唔係西瓜。唔制啊!!! 只識點水想餓死咩...

      刪除
    4. 你冇睇咗我呢篇 blog 先點麵咩?水果會隨季節而轉變的嘛!:D

      刪除