2013年10月25日 星期五

2013 東北.北海道夏祭(Day 3)~PartⅡ~ 徬惶的晚上

Day 3 (27-7-2013 ~ Sat ~ 雨 ~ 21℃-25℃) 

行程 ~ 東北(盛岡、仙台) → 北海道(札幌/函館)

    回到仙台酒店放下行李後,Ricky 自己到附近的商場逛,而我就逛 Loft ,之後才會合一起去逛一番商店街,我興高采烈地想到上次在 Loft 看見的龍貓產品鋪位 shopping,但那個鋪位沒有了,變了售賣姆明的產品 :-S


↑↓ Loft 內掛了小學生寫的祈願七夕裝飾



一番商店街內 ~ 







↑↓ 九州熊 Kumamon 果然很紅呢 ! 周圍都是他的商品




有浣熊呀 !! :-o 希望將來會見到有得買啦 !! 8->



    逛了一會,收獲不多,只買了一條髮帶,叻 ! =D> 現在只是 5:30pm,雖然時候尚早又還沒肚餓,但也要吃晚餐了,因為一會兒要撘 7:38pm 的 JR 呢 !

    選了這間聽過很多次、但從未試過的「串鳥」,一直都以為只在北海道才有的店子,原來在仙台也有分店的,在仙台駅的東、西口各有一間 L-)



最喜歡是它的中英對照、圖文並茂餐牌,在官網也可以看到的



我們很欣賞這裡的環境設計,一張圓形的桌子圍著有 12 個座位,中間有師傅走出來,只服務該桌的客人,這樣便可以更加貼心地照顧到各人的需要啦 !  =D>



牛扒串


舞茸菇和露筍串 ( 很開心見到有我愛吃的舞茸菇,但不知舞茸菇是不是不太適合做串燒的 ? 因為有一陣像 gas 氣味的味道,很難吃的 !! :P)


手羽先、雞/豚肉 (?)、牛舌


沙律醬燒蝦串、另一串忘記了 :P

    到酒店取回行李後,便到仙台駅買定稍後上北海道時吃的宵夜 ~ 出名的牛舌便當和綠茶草餅 :D 

    然後滿心期待著那輛由青森上北海道札幌夜車,雖然只訂到一個 nobi-nobi 席 (臥床席),另一個就唯有分開坐,要坐坐椅席了,但 Ricky 已經很開心,期待了很久的,誰知這晚卻成了他最不願回顧的一晚 :-S



↑↓ 忍不住又要影 :P





↑↓ 上次吃過喜久水庵的綠茶甜品都令我們很回味,尤其是這款「喜久褔」,所以要 encore :-bd



撘了兩小時車,9:26pm 來到新青森,轉車到青森 (9:43pm),預備撘由青森上北海道的列車 (10:42pm-6:07am)



到達青森,落車後第一時間找找那可愛的蘋果電話機 :x


↑↓ 打開 ! :)) 好可愛 !! 


    在通往出閘口的期間,我邊行邊影相,Ricky 便先行快幾步去看看在哪個月台轉車等的情況,就在我慢慢的替鬼像燈籠影相的時候,Ricky 神色慌張的走回來說:「大件事了 !,我沒有多大反應,他繼續說:今晚開往北海道的夜行列車,因為北海道大雨的關係取消了 !! 現在車站的服務櫃台排滿了人,正在問列車的問題,我都去排隊問一問,你找個位置安頓行李及等我吧 !



    我「哦」了一聲,還不知事態嚴重,繼續影相,影完步下樓梯才見到那佈滿人群的候車室、大堂和排了長龍的櫃台,以及周圍都是向家人朋友通電話報告情況的聲音 :-o 

我找了個位置安頓好行李後,便到櫃台前看看還在排隊的 Ricky 那邊的情況,Ricky 向我說,最壞的情況是今晚睡在車站,看看明天早上有沒有開往北海道的 JR 撘吧 !  8-|

    如果照行程的安排,我們應該是晚參加小樽潮祭、後晚參加富良野的肚臍祭的

   終於排到我們了,職員問我們想改哪一班上札幌的列車 ? 我們指著明早 6am 多的那班,他說 no (full 了,只能上到函館,上不到札幌)、我們再指 8am 多的那班,他也是說 no、之後我們一直指較遲到的班次,他也全說是 no !! (因明天是北海道各地區開始祭典的日子,交通當然緊張啦 !)

    那我們問最快那班而又有位的班次是什麼時候的 ? 職員表示要後天下午 5 時多的列車才有位 !! 上到札幌也都 10 時多了 ! 沒辦法,唯有照 book 先啦 :((

    其實當時的心情與上一次旅程正好相反,今次我自己並不是太擔心,只是覺得事情到此也沒辦法,反正我對小樽潮祭興趣不大、肚臍祭又在多年前看過,不去我也無所謂的,是順路又夾到時間便去看一看吧,所以其實這兩天的行程,我都是打算上午去別處玩、晚上才去看祭典的;另一方面,是我見到 Ricky 頻撲地周圍看看有沒有其他上札幌的方法時的那個焦急模樣,為了不想令他緊張所以不斷說「沒所謂吧,這兩天可以去函館附近或其他地方玩」:-?




    頻撲了一輪,已 11 am ,Ricky 決定改 book 一班 9:28am、只上到函館的 JR,並打算今晚留在車站過夜算了,因為他要繼續找方法札幌,例如巴士、內陸機等等。但我就覺得應該找間車站附近的酒店過夜 (如果 ¥8000 以下的話),起碼酒店才有電腦和 Wifi 上網找資料的嘛 ! :-?

     最後 Ricky 都聽我意見,先找間酒店安頓下來,他問了車站附近的幾間酒店,其中一間很貴 (要¥13000)、另一間 full 了,最終找到東橫 Inn,只餘下一間單人房 (¥6000),單人房沒問題啦 ! 最緊要是又平又可以上網 !! 


     11:20pm 上到房間,Ricky 負責上網 search 資料,我負責打電話返 HK 向 blog 友 Kitty 詢問交通事宜,請她幫忙上網查資料 :)]

     經過一個多小時的忙亂,Ricky 終於找到一架由函館上北海道的巴士、於明天中午開出,但不知道明天的 JR 有沒有問題、應否搏一搏先買巴士票 (¥5000@,明早 6am 才可訂票) ~X( Ricky 說唯有明天 5am 起身去看看情況才決定吧 !


↑↓ 搞了一個晚上,接近 2am 都肚餓了,便吃了之前在仙台買的那個牛舌便當。這款便當的評價不俗,所以記下了必買的 ! 果然不錯,雖然稍微喊了一點,但薄切的牛舌很爽口、充滿炭燒香 :-bd 而且是自動發熱的,一拉走那條發熱的繩便會「咋咋」聲響,好玩 !! :)) 我之後都有 encore 呢 ! 



今天在盛岡的收獲 >:D<


最後,1:30am 我超累的往睡覺了,但就不知道 Ricky 何時才睡覺 …… 希望明天的交通順利吧 ! 8->



26 則留言:

  1. 老實說,我最喜歡看這些突發事件,同埋解決方法,當上一課。
    看似OK,應該解決了?
    ::mm2174

    回覆刪除
    回覆
    1. 老實說,我都喜歡看,但不願發生,因為我的應變能力好慢的 :P
      第二天早上剛剛到 book 到最後的兩個位,有驚無險 ^^"

      刪除
  2. 如果遇到咁既情形,左撲右撲既應該係我,所以覺得你真係好幸福 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得好幸福,有 Ricky 處理晒呢o的事情,其實後來上o左巴士 settle down 之後,Ricky 都有同我講:「好彩係我搵到呢架巴士咋,換轉係你,一定專心等後日下午先上北海道班 JR 啦 !」:)) …… :P

      刪除
  3. .好叻呀!呢D情況真系好蝦人。。。又要幫Ricky加分 :) 你有Kitty幫手,我就多數先揾住宿,訓醒至算。。。哈哈哈 >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. Ricky 對於 check 行程交通久經訓練,所以佢呢方面既應變係快o的o既 :-bd 如果係我,就喊完先,然後訓醒先睇下附近有咩行,一心等後日的 JR 上北海道 :))

      刪除
  4. 遇到呢D情況真是不願, 但又証明你豁達進步咗, 咁的關頭做到輕鬆面對唔易架, RICKY又如此落力承擔盡量解決, 想唔比個like佢都唔得 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次何止豁達呀 ! 直情係懶到出汁,好少去旅行去到今次咁「是是但但」,連 plan 好o的地方都係咁 skip 的 :P 懶人身邊總要有個肯承擔既人先得o架嘛 ! :))

      刪除
  5. 喜久水庵嘅綠茶甜品真係唔錯,我個人就超 like! :x 乜原來個喜久福都好味架,走咗寶㖭 :P 唔知會唔會好甜呢 :-/

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從睇你介紹過之後,我都愛上喜久水庵嘅綠茶甜品了,所以今次要 encore :x 我一般食得比較甜的,所以佢o的抹茶飲品對我來說比較淡,但呢個喜久福味道剛剛好,不算好甜呀,唔係一般超甜和果子咁的,你下次試下 ;)

      刪除
  6. 有理無理上咗去北海道先算, 函館去札幌唔一定要搭指定席嘛! 而且函館係總站你早啲去排點都有位, 再唔係 worst case 在車卡中間坐地下 3小時o羅, 點都會有辦法的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都係諗住上咗去北海道先算,但就冇諗過撘自由席喎,可能早幾日用 JR Pass 預訂車票時,某o的列車係冇自由席(旭山動物園號)的,加上當晚比較混亂,都唔識點問 / 唔記得問可唔可以撘自由席了 :(
      其實我地都有諗過在車卡中間坐地下的,但唔知比唔比的,所以唔敢試呀 !

      刪除
  7. 唔見蘋果電話喎! :(
    想問下輕井澤石教堂係咪有2個入口? 我喺停車場嗰邊入去, 出番嚟見唔到可以拍教堂外貌個位置.....佢話將有婚禮舉行, 會唔會封左呢? 定係有另一個入口?

    回覆刪除
    回覆
    1. 蘋果電話唔多,我記得係o係月台上、近出口果邊的扶手電梯旁的 ;)
      輕井澤石教堂係有2個入口的,我地當時都係o係停車場果邊入,入去後都見有個牌寫住將有婚禮舉行,我地見佢右手邊好似有條石樓梯上去的,於是入去睇下,上去後原來就係你所講的「教堂外貌個位置了」!

      刪除
    2. 右手边係指未入去教堂的室外位置? 有個工作人員指左我去左手面入左個資料館, 右面唔俾过啊!
      蜻蜓

      刪除
    3. 今次我都有食呢個牛舌便当, 但因為我無留意說明, 結果好搅笑, 哈哈哈!蜻蜓

      刪除
    4. 右手邊係指入咗教堂之後呀,Oh ~ 我估你係俾工作員指咗去左邊,而我地當時係冇工作員喺入面的,所以咪盲摸摸咁、錯有錯著,上咗右邊果條石樓梯囉!

      刪除
    5. 你有咩搞笑嘢呢?唔通你冇拉條發熱線、食咗個“冷飯”? ^^"

      刪除
    6. 入左教堂已經有两位修女加一位牧師喺度, 前面排櫈都唔俾入, set緊野喇, 原来右邊有石級都唔為意, 影唔到好失望呢!

      刪除
    7. 你睇返我 yahoo 個 blog,就會見到停車場後第三張相開始、係行入去教堂的那條路,入到去見到一排排椅子的,我地就係o係椅子旁那個門口上石樓梯的 ~
      http://blog.yahoo.com/_RJ665CNS5YWK42SJ6JUIFSG7GY/articles/674670/category/%E6%97%A5%E6%9C%AC%E9%81%8A%E8%B8%AA
      不過呢個門口又真係唔多顯眼o既 :-?

      刪除
    8. 你係指展示室嗰張相條樓梯? miss左喇 :~(
      因為當時工作人員催我另外幾個遊客入去教堂參觀, 參觀完之後都無逗留喺個展示室就走左去外面揾地方影相, 原來另一個入口竟然喺展示室入面, 激死喇!!!!

      刪除
    9. 就係果條樓梯了 …… 相信教堂的兩個入口,一個是教堂外貌個果位置入、另一個是停車場果邊入,中間條石樓梯係互通的,所以我諗係工作人員唔知你想過教堂外貌果邊影相,就指你入資料室參觀吧 !

      刪除
  8. 蘋果電話機 --> 我之前去竟然沒有留意呢!!
    btw~~認同樓上所說不一定坐指定席呢~我試過在田沢湖諗住落番東京~點知新幹線full左(全車指定席)~結果我叫職員劃"立席位"俾我~不過果下突然想去仙台食埋牛舌先~所以企到仙台就落左車
    如果我不幸遇上你呢個case~真係有理無理都上左函館先再諗~最劣都係企幾粒鐘上札幌 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係搵青森資料時,見其他人個 blog 影過,我先知有蘋果電話機的,部機係o係月台上、近出口果邊的扶手電梯旁的 ^^
      我地都唔知全車指定席係可以有企位的,早幾日在機場用 JR Pass 預訂五能線的車票時,見到又係全車指定席時但職員話「no」(full) 時,我地幾驚撘唔到五能線呀 ! (因 book 了樁山的酒店)
      又學到野,原來企位係叫 "立席位" ! Thanks !! 但係唔係所以 JR、新幹線等鐵道列車都可以企的呢 ? :-?

      刪除
    2. 以我所知大部分都有"立席"~ 佢會照樣出車票~仲會印埋你要企在邊一卡車與邊一卡車之間~所以~~"立席位"都會有限~所以有時full左都唔洗太擔心~不過去北海道呢d通頂夜車就真係唔知有無"立席"了(我覺得可能無? 企幾個鐘就話姐...無理由企天光掛...)

      刪除
    3. 今次呢班通頂夜車係因為北海道大雨,所以臨時取消o左呢班 10:42pm 發的班次,所以唯有考慮早上的班次o者,正常o黎講,呢o的咁重要o既車位都會預先預約定的,唔會搞到自己企天光咁痛苦o卦 ! :P

      刪除