2019年7月4日 星期四

2018 北海道.冬の親子遊 ( Day 6 ) ~ Part Ⅱ ~ 函館之夜 Christmas Fantasy

Day 6 (14-12-2018 ~ Fri ~ -4 至 3

行程 ~ 東北 (八戶→ 北海道 (函館)

     剛才趁阿女和爸爸瞓覺時出去影的相片









最原始的「聖誕樹

     今晚特別在函館留夜一點就是想順便看這個「Christmas Fantasy」,在很多年前第一次來北海道時看過類似的海報,那時已經被深深吸引著 …… 







↑↓ 大型活動少不了的佈置,好漂亮 ! 



↑↓ 這些彩色的小木屋也很可愛,內裡還有不同的場景與裝飾的




     拍了一輪日景,手腳都凍僵了,於是入番紅磚屋內逛逛兼取暖,暖夠了又出去影幾張相咁,一直等到「Christmas Fantasy」的活動開始




很受台灣遊客歡迎的「小丑漢堡」,不過我們對漢堡興趣不大,影影相就算了




     入夜後的景色更漂亮








聖誕樹會不斷變色,最喜歡是下圖的紅 + 綠色


↑↓ 小木屋配上背後的大聖誕樹,在晚上點燈後更是絢爛浪漫呢 ! 所以就算凍到變雪條都不忘和其他互相幫忙影合照


好喜歡這張合照

     活動開始了,離不開聖詩、有些作聖誕打扮的公出來跳跳紮紮咁啦 ! 最後就是這棵大聖誕樹上的燈泡不停閃爍,之後放煙花 ! 




     看完煙花是時候回函館駅了,阿女又是凍到乘機嚷著要去自助販賣機買熱粟米飲,但紅磚屋附近的幾部自助販賣機內的粟米湯售罄了,我們一邊找一邊行番出馬路預備撘電車,就在路旁一間細小的 7-11 內找到最後一罐熱粟米湯,阿女好開心地說「真係有呀 ! 終於找到了、太好喇 ~


     來到函館,不可不吃的 Snaffle's,算是我們對它的情意結吧 ! 店鋪預備關門,所以我們買了幾件 cakes 到車站吃吧 ! 





這些菓子的包裝好漂亮好可愛哦 ! 原本想買些做手信的,但食用日期很短,所以最後沒有買了

函館駅前的燈泡佈置





阿女又話要抱,依舊用「錫錫」這招來為爸爸叉電

     入函館駅,先安頓阿女吃蛋糕 (阿女中午時顧著哭都沒怎麼吃東西,現在順便當晚餐吧 !),爸爸就去看看有什麼適合的外賣可買來一會上車時作晚餐




阿女最鍾意食朱古力味



閒逛時看見哈記季節限定的雪糕超想吃,但咳到甩肺的情況下唯有乖乖忍口 (平時我是沒有「戒口」這回事的 :P)


無聊自拍一下我早幾天臨時買的那對 ¥1000 毛毛 boots

     大概 8pm,列車到來,預備上札幌了 ~ 





爸爸的魚生飯和我的芝士烏冬,烏冬的芝士味很濃郁,幾好味,慶幸阿女都喜歡吃,吃了接近一半


在札幌車站看見這些四季的印章,好漂亮,好想集齊一套呢 ! 


16 則留言:

  1. JR Stamp 都分季節?第一次見咁毒

    回覆刪除
    回覆
    1. 自問呢十年間都吸過唔少印章 (當然仲有大把地方未去未有得吸),但分季節嘅都係第一次見,唔通要我一年四季都去一次北海道 ?? 呢招好絕呀 !!

      刪除
    2. 一樣呀~~~ 無想過會出依招.

      刪除
    3. 最慘係以前冇呢,而家先出,但我夏天嘅北海道已去咗 3 次,雖然唔係多亦未去得晒北海道,但短期內唔想再喺夏天去囉 …… 冬天都係 …… 都好嘅,影咗張相當擁有咗先

      刪除
    4. 含淚~~
      https://stamp.funakiya.com/jr-sapporo.html

      刪除
    5. 呢條 link 好正呀 !!! 吸唔到咁多都可以睇吓當擁有
      我主要吸 JR 駅啲印仔,果啲地鐵之類的已經放棄,因通常都唔太靚,道の駅果啲我唔係自駕又冇本事吸,所以已經吸得好少了 …… 以前試過有 blog 友見我鍾意吸呢啲印章,曾經寄過一啲俾我㗎,不過未有時間整理

      刪除
    6. 買叠白色 Postcard, 印咗就當紀念品, 亦可以寄比人. 跟住去 100yen 店買本 photo album 入落去, 平靚正.

      刪除
    7. 以前我每次去旅行都會買定叠 Muji 米白色、類似記事簿活頁補充裝嘅紙仔去吸印的,貪佢方便攜帶,後來冇出呢啲紙仔就用白色 A4 紙,總之每次去完旅行都有用相角整理返再放入 file 內的 …… 只係近一兩年有咗小朋友後,冇晒時間做呢啲「私人嘢」咋,而 blog 友俾果啲就更加冇時間整,因為成個公文袋咁多,未詳細睇
      遲啲希望有時間去整理一下先

      刪除
  2. 我好喜歡這種原始的聖誕佈置。
    幸好從第一次自由行都沒儲stamp,所有入場票車票pass什麼都是用完即掉,否則一落坑就會好恐怖XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 「原始的聖誕佈置」呢個用詞係睇完你上年一篇關於聖誕節嘅商場佈置而學懂的 ! 平時詞窮,有時有同樣的感覺但唔識點形容,所以當時一見你講開喜歡「原始的聖誕佈置」多於卡通人物的佈置就突然超有同感
      我就係由第一次去日本就已經跌咗入呢啲大坑囉,如你所講入場票車票pass什麼都留什麼都儲,回港仲要搵個 file 入好晒,仲有襟章吸印等,所以去個旅行好鬼忙 !

      刪除
  3. 好在我一向無儲印仔嘅嗜好,btw想問問宜家新幹線Hayabusa車廂裏面係咪整咗行李架

    回覆刪除
    回覆
    1. Car 2/4/6/8
      https://www.facebook.com/jprailcom/posts/1383899765019486/

      刪除
    2. 唔該J少,加裝咗行李架方便好多
      另外post話北陸新幹線E7系已改造完成,咁即係Asama和Hakutaka車廂內都有,邊到可以知道係邊幾卡,因為嚟緊10月我會同幾個朋友去東北加軽井沢,想book指定席時要求有行李架嘅車廂會方便D

      刪除
    3. E7系、W7系全編成のグリーン車と普通車偶数号車(2、4、6、8、10号車)に荷物置場を新設するとのこと。

      刪除
    4. 記住, 就算用 Pass, 你都可以出發前在香港 book 定晒全部位.
      用 えきねっと, 帶埋張 credit card 就得.
      到時 issue JR Pass 時順便 print 埋出來, 慳好多時間.

      刪除