2019年7月22日 星期一

2018 北海道.冬の親子遊 ( Day 7 ) ~ Part Ⅰ ~ 再訪旭川

Day 7 (15-12-2018 ~ Sat ~  -3 至 1

行程 ~ 北海道 (旭川)

     昨晚才由函館上札幌,差不多成 12 點先到達札幌,所以快快到酒店 check in 然後瞓覺 …… 今早就再繼續北上到旭川,旭川也算是今次來北海道的重點行程之一吧,所以少有地會在旭川住一晚,來一個 2 日 1 夜的行程



昨晚到達酒店 check in 時,阿女一見到汽水機又話要飲粟米湯 (或者紅荳沙),我笑佢「你跟本就係想入錢同聽啲罐碌落嚟嘅 "東東" 聲、想玩部機之嘛 !」阿女俾我拆穿咗,反而古惑地笑到 "o格o格" 聲 …… ( 滴汗 …… ^_____^ ' )


↑↓ 行去札幌駅時,我見路邊鋪上白雪的樹仔幾靚,諗住快快影一張,隻女又話要影,就求其幫佢影張啦 ! (都話叫佢唔肯影、唔影佢時就要影㗎啦 ! 專唱反調 !! )


     在札幌駅買早餐,懶得諗,就回味吓 Mister Donut 算吧 ! 剛巧見到有 Pokemon 和冬季限定的雪人款式,一於每款買少少啦 ! 如果下次有時間的話,應該要試試 blog 友推薦熱騰騰又 Juicy 的熱狗,今次我病到 wing wing 地,什麼沒有精神想了







平日冇得食朱古力的阿女,在有揀的情況下專揀朱古力口味來食


我就食返昨晚買的栗子蛋糕


↑↓ JR 窗外的樹木全鋪上了白雪,好美,我一直望著這美麗的景色直至疲倦了才捨得閉目休息一下


     10:30am 到達旭川,旭川是個大駅,旭山動物園又是北海道數一數二的動物園,所以有很多影相紙供人拍照留念



阿女見我蓋印又話要玩,但佢一臉認真㗎 ! XD


↑↓ 難得的合照;其餘的就叫阿女過去影兩張留念好了




阿女話想帶呢隻企鵝 BB 返屋企

     今晚的住宿就在旭川駅旁的 JR INN,所以超級近、超便 ! 如有機會都想再住。我們先到酒店 check inn 及放低行,然後就撘的士去玩了





↑↓ Reception 使用了大量木製傢俱和佈置,很喜歡



櫃台前可愛的小裝飾


↑↓ Check in 後行去撘的士,阿女特登走入了路旁的雪堆,雪的高度去到她的大腿 …… 馬上叫她出返來,但已經成腳都是雪了




上的士時急忙替阿女拍走雙腳的雪,以免弄污車廂呢 ! 

2 則留言:

  1. 你地呢個旅行真係鐵道大長征,你地由東京鐵道剷到上旭川,回程係咪內陸機番東京再番香港?

    回覆刪除
    回覆
    1. 回程係喺北海道撘直航機返香港呀,因當時 Asia Miles 換唔到北海道去程機票,但換到回程機票呢 !

      刪除