2019年6月18日 星期二

2018 北海道.冬の親子遊 ( Day 6 ) ~ Part Ⅰ ~ 函館金森倉庫群

Day 6 (14-12-2018 ~ Fri ~ -4 至 3

行程 ~ 東北 (八戶→ 北海道 (函館)

     始終由東京上北海道札幌,撘 JR 的話要 7 小時,不想浪費日間大部份用來撘車,也不想坐車坐到腰骨痛,所以昨晚安排在八戶住宿一晚、今天會在函館稍微逛一下再撘車上札幌反正這兩個地方都有想要去的景點

     以夏天去過八戶附近一個叫「蕪嶋」的地方餵海鷗,那裡是海邊,覺得景色不錯而且好玩,所以本來今早打算一早起身帶阿女去玩

     但我整晚都咳到睡不到、見爸爸和阿女熟睡中、超級疲,望著外面的積雪又怕去海邊會大風又凍,所以考慮了一會還是取消這個行程 …… 讓他們睡到自然醒就吃早餐,然後離開東北、繼續往上去北海道了


從房間望出去的景色


↑↓ 上面是阿女的,下面是我的,不過大家都只吃了數



↑↓ 行上八戶駅,經過售賣八甲田芝士蛋糕的小攤檔,阿女昨晚已經說要買的了,今早見到又說要買,給她試了一啖確定她真的喜歡吃,就買一盒小的給她吧 ! 



好喜歡這個扭蛋內的鬼鬼款,不過怕其他不想要的款,所以影張相留念好了


↑↓ 八戶駅內的燈籠佈置裝飾




↑↓ 叫有大雪人和車廂聖誕佈置,因為候車時間充裕,所以又影一輪



     撘 12:02-2:06pm 的 JR 由八戶到新青森、再轉乘新函館北斗到函館




上車前在小賣店買了兩支季節限定的蘋果汁,飲不出有什麼分別,總之就是好飲 ! 


藍天白雲加上雪景,靚 ! 






沒有位坐,阿女坐上行李箱啦 XD

     到達函館,我們先往吃午餐,又是懶得,去一間以前吃過覺得好吃的麵店好了,不過今次我覺得一點也不好吃,可能又是我的味覺問題 ? :P


函館的代表物 ~ 魷魚


這間小屋好像是食店,只見外型和顏色都很可愛


有個小朋友說凍、要爸爸抱,仲錫啖爸爸為爸爸「充電」……  ^____^"



↑↓ 上:我的雲吞麵,諗住比較適合阿女食,但我覺得不好吃,再次證明去日本不適宜嘗試中華料理 ( 前後試過 3 次都覺得不好吃 )
下:爸爸的雜菜拉麵加炒飯,上次我覺得這個雜菜拉麵好鮮好好吃的,但今次卻很咸,所以真的不知是我的問題還是拉麵的問題了



這個雜菜「春卷」也是,上次覺好味、今次覺得淡而冇味 ^^"

     阿女在麵店內不知是疲倦還是什麼,全程都有點扭計,我和爸爸好聲好氣地講道理、氹過又勞氣過,結果我都忍住鬧了她一大,當然她就喊啦 ! 喊了一輪然後喊/累到在麵店內已經瞓著了 …… 唉 ~ 這個女 ……

     於爸爸唯有抱著阿女繼續行程,下一站去金森倉庫群,目的是可以 hea 住閒逛及看夜晚的聖誕活動



撘電車過去


原來這裡有 Gram 的分店,不過沒時間試

     見爸爸這麼疲倦,阿女又仍然在睡夢中,於是在金森洋物館找了個地方給他倆坐著繼續瞓,我就在附近買下東西和影影相啦 ! 


↑↓ 他們兩個瞓到 …… ^^" …… 背後這幅海報好靚



在郵局買了北海道著名景點的郵票


購物滿 ¥2000 有得抽獎,我買完嘢影完相冇嘢好做,就等阿女瞓醒然後俾佢去抽獎啦,所以佢個樣好明顯係一副未瞓醒咁嘅樣,哈哈 !  抽了 2 次,中了一張 ¥300 coupon,之後又買嘢用了

     然後帶了阿女去這個「BRICK LABO 樂高館」玩,地方不大,但這是一個完全免費的空間,裡面有許多大大小小的 Lego 可以玩,還有一幅可以任意發揮創意的 Lego 牆,最欣賞這裡地方細細但提供了足夠的位置擺放小朋友的作品 …… 



Reception 的聖誕老人和聖誕婆婆 ? 


↑↓ 可擺放製成品的展示區,部份作品相信是店員/成人製作的吧 ? 這座大樓好精緻 ! 



↑↓ 我最喜歡這幅 Lego 牆,美觀又有意思、影相都好靚




↑↓ 阿女砌咗兩三款之後,好用心咁揀選可以放上去的地方,仲可以寫埋姓名和國家喺張紙仔度夾上去的呢 ! 



這裡有很多細小的 Lego 可讓大人小朋友任意發揮


↑↓ 旁邊有一份份的跑車 Lego 提供給小朋友砌,好整齊,阿女好有心機耐性去完成一架跑車 



坐在 Lego 梳化上看說明書


↑↓ 另一角落用比較大塊的 Lego 砌的場景,適合年紀較小的幼兒玩,阿女當然不會放過啦 ! 



     阿女玩了一個半鐘仍然未玩夠,但我們打算出去倉庫群外影幾張相就走了,所以氹了很久阿女才哭著離開 ^^"


這裡有我和 Ricky 都喜歡吃的 Snaffle's 分店,但超多人,原來正在做慈善優惠, ¥200 可選一件人氣 cheese cake + 細細杯的 coffee,當中 10% 會用作用途


4 則留言:

  1. 下次如果東京上北海道,推薦你住星野青森屋休息下,酒店本身好大,酒店室內探險都消你幾個鐘,又可以浸溫泉輕輕鬆鬆。

    你呢次都幾大挑戰,帶小朋友坐火車上到札幌…仲要無BB車(?)..

    回覆刪除
    回覆
    1. 青森屋我都恨咗住好耐,最想試佢嘅浮湯同三味線表演的晚餐,但次次都未能 plan 入行程之中,其實我一直都好想再次遊玩東北,淨係青森都有好幾間想試嘅酒店了,好似奧入瀨溪流酒店咁,又係一直得個恨字
      帶小朋友坐火車上到札幌 …… 冇辦法呀,因為換唔到北海道直航,唯有經東京上啦 …… 爸爸話已經要兼顧 2 個o急 + 抱阿女,實在冇手再帶 BB 車喇,況且阿女當時都 3 歲半,唔應該再坐 BB 車啦

      刪除
    2. 唔洗搬兩個行李咁慘,用宅急便寄黎寄去,可以輕鬆番D,特別係臨走前三幾日,
      通常一個行李已塞爆晒野,咁就一野寄去機場,可以瀟灑少少出機場XD
      btw,舊年最後一次非自駕日本,BB車真係得個推字同放戰利品,條友完全唔肯BB車上小睡XD
      所以自駕都不帶車了(車上小睡)

      刪除
    3. 宅急便以前都試過,但因為今次去係冬天,淨係帶阿女啲衫褲物品已經要一個O急,另外一個O急就係我同爸爸啲衣物 + 電線叉電洗臉用品等,所以全都要用㗎喎,我又冇咁多時間心機去執定每日所需衣物嘅O急,咁咪全部拎走算數囉 ……
      我果個都係唔坐 BB 車㗎喇 (有阿妹喺度就例外,要掙住坐 -_- ),況且諗住喺雪地推 BB 車都唔方便,所以唔帶,否則平時架 BB 車用嚟放奶粉袋、放戰利品都好正㗎 !

      刪除