2018年5月31日 星期四

2017 韓國.阿女獨自出遊 ( Day 3 ) ~ Ecoland

Day 3  (22-7-2017 ~ Thu ~ 晴)   

行程 ~ 釜山 (Ecoland)     

     阿女的韓國遊擱置了一段日子,終於記得同繼續 update 返先,唔想個遊記爛尾

*********************************************

     今天由釜山飛往濟州,去了 Ecoland ~ 










中途休息食雪糕


Lunch




係姑姐先有辦法叫阿女影到呢啲相,我同爸爸叫的話就走咗十世了   -.- "








燒肉 dinner

6 則留言:

  1. 差點以為又黎一次獨遊,會不會暑假番幼稚園前去去? 雖然幼稚園都好寬鬆,不過總覺得請成星期為旅行好似不太理想 HAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得但仲未有時間清番之前的遊記,唔想爛尾、求其都好起碼留番個記錄,我仲有個 2016 年的台灣遊記未
      寫 …… ^_____^"
      正計劃緊暑假返幼稚園前去一轉,但爸爸係冇份的 …… 哈哈,冇所謂啦,如果真係要去旅行,我會照請假的,
      因為幼稚園唔請,到小學中學仲嚴、係唔俾請假去玩的了 XP

      刪除
    2. 掉低爸爸一個湊女去旅行都好大挑戰...

      刪除
    3. 唔同爸爸去我其實都幾擔心,冇咗個苦力幫手拎嘢同打點頭頭尾尾、又冇人俾我「哦」發洩情緒,但冇辦法啦,爸爸咁多假,要留假期俾 12 月果轉呀 !

      刪除
  2. 好明顯而家囡囡大個左~

    回覆刪除