2018年5月4日 星期五

細女初生嬰兒照

     大女出世時沒刻意去找攝影公司影嬰兒照,後來由爸爸的朋友義務幫家姐仔影了些嬰兒照 (大約 1 個半月大) 已很感激和開心         

     後來在網上看見有些初生照的造型很可愛,但原來這些初生照的最佳拍攝日期是 BB 出生後約二十天內影,於是懷第二胎時便決定要幫妹妹影一輯,適逢妹妹出世時是 12 月,正好可以影埋聖誕節造型 (Day 12)



     今次遇到兩個非常有耐性和細心的攝影師哥哥姐姐,攝影師哥哥又抱又氹咁輕輕搖住 BB 半個鐘,只為影到一張我好想影的相片、家姐仔行來行去阻住影相,我正想話佢嘅時候反而係攝影師哥哥俾家姐仔一齊影仲教佢拎相機幫我地影 …… 

     仲有好 nice 好親切嘅姐姐,基本上我同姐姐全程傾計都冇理過 BB 添 

啲相好靚呀 ! 非常感謝 ~



影左邊呢張相用咗半個鐘,但只維持了一秒 …… 右邊那張是個頭倒下前的一刻 XDDD


單眼
右:唔知點解總係覺得呢個造型,成個著乾濕褸等電車嘅阿伯咁……haha


眼神有啲衰,好似唔多滿意 ~



家姐仔的招牌笑容

8 則留言:

  1. 影樓影既相係好唔同,我個女細個都影過一輯公主同天使相,不過佢大過之後好憎呢輯相 😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 影樓嘅相質素同價錢嘅差距都可以好大添 !
      我以前後生時都影過一輯少女相,當然而家直情唔敢攞呢輯咁驚嚇嘅相出嚟啦 ! XDDD

      刪除
  2. HAHA,唔公平,大果個焦影XD
    btw,如果我有下一個都係想由老公自己去影:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻……我同老公都唔否認係錫大女多啲㗎 :P
      我地自己都有影,但係生活照嘅多,而且越大越難影相,所以相對越影越少;今次影初生照最主要係想影到果張托頭相,同埋雪人造型我都好喜歡

      刪除
  3. 都話依一代嘅BB幾幸福,我個仔出世嗰時都唔興影依D相 (好似未有添)...
    Anyway,小朋友越細越可愛,越大越唔正經,又作狀又老積

    回覆刪除
    回覆
    1. 我大女出世時我都唔知有呢啲相影,如果唔係我應該都會影返輯
      絕對係 ! 小朋友開始大,越叫佢影相就走得越遠,一係就冇里正經 …… 我曾經見過朋友個女大約 10 歲,去日本著和服影相,但唔正經影時係又跳又 fing 頭,成個顛婆咁,好好笑的 ( 睇人地果個時就係,到自己的話應該激鬼死 ! )

      刪除
  4. 嘩,雪人嗰張好得意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到呢間攝影公司有呢個雪人造型我先決定影㗎 ! 所以雪人相係關鍵之一

      刪除