2018年5月21日 星期一

細女百日宴

  18‧32018  

     妹妹的百日宴順利舉行,當日妹妹算是非常合作的了,沒有哭鬧,因為太八卦於周圍的事物,甚至八卦到唔洗飲奶 ^___^" 而家姐仔就不斷想食百日宴個「裝飾」蛋糕,同埋蝦條、薯條放題,如入無人之境 ……

     多謝契媽契爺的出席,及唔該晒契爺幫忙拍攝當日的照片



家姐仔不斷伸個頭埋去個蛋糕度



家姐仔的燦爛笑容好甜



個蛋糕原本唔係想要呢啲顏色咁紫的,不過都算了



蝦條放題中……



最初叫家姐仔一齊合照就唔采人,唔叫佢就爭住要影  ^___^"



妹妹影相影到「放蚊」……haha ~


終於有蛋糕食(爸爸另外買的)






妹妹最觸目的不是頸上的金器,而是手上的戒子仔,超級可愛 !!!


10 則留言:

  1. 回覆
    1. 所以成個師奶仔咁,哈哈 ~

      刪除
    2. 如果好似咁多金我唔介意做C9 XDDD

      刪除
    3. 咁又係,不過我都係認靚太、唔認係師奶 XDDD

      刪除
  2. 將來嫁果時可以拎出黎掛晒上頸
    條格仔裙諗起AKB校服HAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,掛晒上頸充撐吓場面 !
      條格仔裙問同事借的,因為之前睇過幾間都唔合心意,合心意果啲又成千銀,同同事講開,佢個女剛擺完百日宴不久,所以就借俾我好了

      刪除
    2. 我諗我買俾呀女百日宴果條復古洋娃娃裙仔,恐怕要等到個孫先再有機會拎出黎穿了 lol > 呢條成千銀我唔捨得拎去做百家被lol...

      刪除
    3. 你果件咁隆重又靚,梗係唔捨得剪咗佢啦 ! 一件半件真係唔捨得嘅我都會留起佢做紀念,而家我細女已經著緊部份家姐啲舊衫再加大量新衫,好期待將唔O岩著果批衫 (eg. 0-6 months) 可以完全捐晒出去的日子

      刪除
  3. 恭喜哂! 嘩,玉鈪金鈪俾小朋友見得多,金戒指第一次見咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒 ~
      我地都係第一次見 BB 金戒指,所以個個都圍住隻戒指仔「觀賞」,大家都覺得好得意同好好笑 !

      刪除