2018年6月5日 星期二

2018 東京.夏の家族旅行

     5 月的時候,姑姐提起我們的家族旅行去哪裡好 ? 有想過去日本其他縣如九州沖繩,亦想過其他馬來西亞地方如新加玻,但其實正值暑假周圍都很熱,我沒有所謂,只是想帶兩個女行開吓玩吓,所以提議不如近近地在姑媽東京的家附近玩好了

     經過個多月遷就大人細路的日期和格價,姑姐最終在前日訂了 HK Express 東京羽田的機票,22/8 晚機去28/8 早機返,實際玩 5 天,大人 $2489@,兩個女加埋共 $3349

  2018 東京家族旅行行程 ~      

     行程由姑媽及姑姐諗,所以唔知,哈哈 ! 大致好像會去八景島,睇動物,以及去姑媽附近的一些公園玩,而住宿則住姑媽家樓下的 guest room

     順帶ㄧ提,這次旅行 Ricky 不會同行,將會是我的ㄧ大挑戰

10 則留言:

  1. 我成日都想有家族旅行,奈何太多人又要遷就假期同埋啲狗要搵人照顧,通常都係各有各去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 開始咗就會一路去嘞。我哋今年都繼續!

      刪除
    2. Nerissa:就好似我地同契媽話一齊去旅行,都講咗足足 8 年先真正成行啦 ! 就係因為之前大家都各有目標所以各有各去,終於喺 2016 年先真正夾到時間去,下一次一齊去都唔知係幾時了

      刪除
    3. Fai & The City:我地就係前年去過一次,姑姐今年先提起再去 (上年我陀緊妹妹),講真,如果唔係姑姐提出,我都冇諗呢回事

      刪除
  2. 咁好有親戚响日本,可以玩得好地道喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 姑媽嫁咗去日本所以喺橫濱定居,佢地一家三口 (日本爸爸好多時都要返工) 通常一年都會返嚟一次玩吓的
      玩得地唔地道就唔知喇,起碼唔洗我諗,我搞得掂兩隻囡已經算偷笑了

      刪除
    2. 住橫浜好方便,不過好少見你去日本會住喺你姑奶度。

      刪除
    3. 姑媽剛嫁過去的第二年,我同 Ricky (仲拍緊拖未結婚) 去開東京旅行時住過一兩日喺佢地臨時租用嘅屋企的,但之後的十多年,無論姑媽搬屋、生 B、我同 Ricky 都冇再刻意過去探佢地了,因為當年我地雖然年年去日本,但都好少去東京的,每次都係路過性質
      係而家近兩年我地生咗阿女,話題多咗先來往密返啲

      刪除
  3. 一個帶兩個上機!!以為你會放低細果個
    不過你個女到時都3歲幾?應該都定性少少,不過都係大挑戰架啦

    Btw,你姑媽樓下d guest house唔會係airbnb掛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次姑姐同嫲嫲都一齊去,咁有佢地幫手嘅 …… 帶埋妹妹呀,因為 12 月果轉已經放低佢俾嫲嫲湊,所以呢轉更加唔想留低佢啦 !
      8 月阿女 3 歲 3 個月,到時唔知定唔定性㗎,而家就超級百厭兼坐唔定
      姑媽樓下啲 guest house 係 for 住客 book 嘅客人房,好似和室約 ¥7000@ 晚,住晒我地咁多人,最近我都見 facebook 講 airbnb 都幾麻煩,15/6 就立法封殺嘛

      刪除