2017年5月22日 星期一

2016 北海道.夏の親子遊 (Day 8) ~ Part Ⅲ ~ 金山湖 Log Hotel Larch

Day   (29-7-2016 ~ Fri ~ 陰/雨 ~ 20-24 ℃) 

行程 ~ 北海道 (富良野)

     閒逛完富良野市後,便到今晚的住宿地 ~ 金山湖 Log Hotel Larch,以前常常看其他 blog 友到這裡遊覽和住宿,一直很希望可以到此一遊和住一晚,奈何這裡又是需要自駕才可到達的地方,所以今次一知道可以和契媽來自駕旅行,我第一時間便 search 這間旅館的住宿資料,為了這晚住宿亦特地調動了遊覽的景點,幸好總算訂到餘下的最後兩間房了 


網上資料:

Hotel Larch(かなやま湖ログホテルラーチ) 
落葉松金山湖酒店 Log Hotel Larch 位於南富良野的金山湖旁,這間旅館被大自然包圍,有金山湖景、亦有大片的森林綠地。 Log Hotel Larch 以木造建築為其特色,房型有本館別墅型式(雙人房、三人房)及獨棟小木屋型式(cottage,可入住 5 ~ 8 人),來到這裡,仿彿進入了秘境,遠離喧囂、漫步森林,可以盡情的沐浴在大自然裡!

     這間旅館吸引我的有三大因素:地理位置環境(湖畔薰衣草畑)、旅館內外的木造建築、精致美味的法國料理晚餐

     到達後趁時間尚早,先去湖邊逛逛,少有的湖邊薰衣草就是我期待已久的景色


這裡夏天是熱門的 Camp 營地









     可能近黃昏的關系,這裡肉眼所見已經超級多蚊蟲飛來飛去,但我們的蚊怕水應該很有效,一點也沒有被蚊針到,反而之後去台灣那次就針到很「甘了 ! 


爸爸要求影的背影照 ^^"



阿女,你錫得好似有啲勉強喎 !!


     話說薰衣草叢中的泥地有點濕和爛,我們影完相後,大家的鞋子都沾上了厚厚的泥濘,當我們站在路邊拍走那些泥濘的時候,阿女就被我們的動作和聲音引得笑到格格聲 ! 所以話呢,小朋友的笑點豈是我們大人能夠明白的 ? 





     臨離開花畑時,有陽光照射過來,影多兩張先,因為今次的旅程好像去過好多次薰衣草畑,但覺得未能影到一兩張滿意的薰衣草寫真






實在好喜歡這種紫 !!!


     然後回旅館 check in 了,最初都有打算訂可供 1-5 人住的 cottage,但我們既不打算自己煮食,亦不太喜歡 4 張床同一間房的格局,怕阿女太嘈騷擾到契爺契媽瞓覺呢 ! 






大堂前的落地玻璃窗好舒服


(這是第二天早上影的)









實在好喜歡這種木造裝潢


屋外的小露台


阿女好喜歡在這張椅爬上爬落


↑↓ 樓上睡房




     晚餐在 La Montagne 餐廳 …… 

網上資料:

料理手法高超的法式餐廳「La Montagne」,被譽為富良野地區最棒的餐廳。餐廳亦是原木裝潢,挑高空間、柔和燈光、輕柔音樂,讓人在放鬆、優閒的空間裡,享用當地豐美食材烹製的美味法式料理,吃得出當地食材的原味、鮮甜,餐點精緻美味





餐牌,懶打了 :P



麵包好食



這是鹿肉





阿女又整古造怪

     吃至中途,當我見到主菜之一的牛肉上枱時,才醒覺到自己實在太大意了,我居然沒有留意到今晚的餐單有牛肉、更加沒有替戒牛肉的契媽向旅館改主菜呢 !!! 這令我感到非常歉疚,雖然契媽說沒有所謂,但始終覺得未能讓契媽和我們一樣享用一頓完滿的晚餐而耿耿於懷


燒十勝牛好好味 ! 




心形青瓜 ? 


甜品居然有 cube fromage,超鬆軟的芝士蛋糕,好味道 ! 


我最愛的奶茶 :P

     晚飯後,我們帶了在超市買的煙花打算到 Larch 外面玩,職員見狀立即幫我們預備一個小水桶給我們帶出去,日本人的防火意識真強





     玩完煙花原本諗住返房同阿女沖涼飲奶後過契媽間房食剛才在超市買的蜜瓜 (早兩日吃了赤肉、今次吃白肉的),但我和阿女都眼瞓了,結果陪阿女瞓覺期間,唯有請爸爸到契媽房攞兩片蜜瓜過來試過就算了



順便影埋今日的戰利品

     第二天的早餐,同樣是在 La Montagne 餐廳,我們 4 人一致都選擇了西式早餐 ~ 




西式早餐同樣豐富、美味


北海道的粟米湯當然好飲,所以我飲埋 Ricky 果杯 XDD


北海道的南瓜超鮮甜,連爸爸這些肉食動物都讚不絕口


     吃飽便到餐廳外的大露台逛逛,環境真舒暢 ~ 





18 則留言:

  1. 鹿肉?之前知道係鹿肉可唔可以改?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常見主菜就有得改,但鹿肉果碟係前菜,唔知可唔可以改呢 ?

      刪除
  2. 非常之喜歡房內個條木樓梯,好有歐洲FEEL,法式料理好精緻﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係好喜歡呢類複式樓梯的設計,可能係因為喺香港冇機會住到,所以即使帶住阿女有少少輪盡都想住一次
      個法式料理簡直係好睇又好食啦 !

      刪除
  3. 唔緊要啦~ 就算改都未必有野啱我食, 我太揀飲擇食..^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係嘅,你只係唔食牛啫,個主菜改做豬、魚、雞嘅話你就夠飽啦,係我唔夠細心,下次啦,總有機會再一齊去旅行的

      刪除
  4. 我上次係秋天嚟住,秋天紅葉嘅金山湖都好靚架...

    回覆刪除
    回覆
    1. 想像到四周圍住紅葉嘅景色一定係好靚的,日本的四季之中我最鍾意秋天

      刪除
  5. 好舒服的環境, 我都好鍾意住下呢D cottage, 都幾大間喎
    有時幾辛苦都好, 當見到天真無邪的小朋友笑容, 真是心都甜晒, 這是從家長身上聽到的

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度嘅環境真係內內外外都咁舒服,其實比起温泉旅館,我更喜歡呢類溫馨的 cottage
      的確係,只要ㄧ見到自己仔女笑得開心,就會覺得任何辛苦都值得的,連鬧緊佢都即刻嬲唔落 😂

      刪除
  6. 呢啲木造嘅酒店真係好好feel,襯埋啲環境好舒服。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以ㄧ直都好恨嚟呢度住ㄧ次呢!
      曾經都想過將自己的屋企變成咁,但香港太潮濕唔適宜呢種建築

      刪除
  7. 小木屋第一時間諗起輕井澤~木屋風真係試多幾次都唔厭~呢d地方有時間真係可以渡假番三幾日~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢類木屋住宿好多民宿都有,只不過我老公唔太喜歡住民宿的,佢話言語不通唔知點同人溝通,鍾意住商務 free 啲喎,所以我就更加難去感受呢種小木屋的風情了
      呢度唯一係冇得 shopping,留唔到兩三日,哈哈~去輕井澤又唔同了,真係可以去渡假ㄧ星期

      刪除
    2. 應該係D歐風民宿~我住過幾次~其實我都有D驚D民宿主人走黎同你吹水~
      因為根本雞同鴨講(老公叫做識DD日文可以吹到下)~
      不過暫時幾次經驗D民宿主人接待完CHECK IN係自己消失~HAHA

      刪除
    3. 我印象中都係住過4間民宿,其中兩間係包 dinner 的,民宿主人多數都係喺晩餐時間出嚟同客人閒談,兩間都好熱情好 nice 㗎,只不過係我地比較慢熱、唔習慣啫!

      刪除
  8. 我諗呢間民宿春夏秋冬各有美態,環境超舒服~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度有少少隱世 feel,就算話夏天係 camp 營地,周圍都係人影都唔多個
      不過我諗最靚應該都係夏天同秋天

      刪除