2017年5月18日 星期四

關西手信 & 戰利品 from Kitty

     雖然隔離台 Kitty 個 blog 已經荒廢了,但其實日本之從未間斷,仲好似越去越密添,剛剛 4 月 Kitty 就去完賞櫻回來了我呢啲就梗係漁人得利,又是買戰利品的好時機啦 ! 




嘩 ! 今次超多御守呀 ! 總共 ¥13600 :P 大部份是我的,今次仲有少許繪馬,中間那個用和布做的好特別


這些是阿女的

手信 ~ 



契媽的朋友去旅行,代買的情人節 postcards,唔該晒呀 !! 



紫色的龍貓毛巾仔超靚,如果有浴巾,我怕又忍唔住要買呢 ! 



紫色索繩袋



連阿女的牙刷都有



ck 鼠迷你膠紙圈



平時我們很少買食物做手信,因為日本和菓子的限期超短,但今次這個宇治綠茶和菓子好可愛呢 ! 





最後當然不少得靚靚 memo 紙啦 ! 

阿女的生日禮物,多謝契媽 ~ 



龍貓斜孭袋



契媽知阿女喜歡眼鏡,特地訂的 Kitty 太陽眼鏡,多謝晒 ~ 


2 則留言:

  1. 我個BLOG寫黎都已經無人睇, 荒廢左佢算啦XDD, 加上又無時間...要自己回味下的話上FB睇都夠LU
    因為無時間慢慢揀又唔知買咩好, 所以買幾樣野加埋做禮物, 唔好意思...HE~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係,你ㄧ年去咁多轉,又咁多節目,邊有時間寫 blog 吖,我都係偷返工 lunch time 啲時間寫吓㗎咋,所以寫得咁慢
      禮物嘅嘢冇所謂啦,諗到咪送,諗唔到唔洗夾硬買的,好似我今年都冇生日禮物買俾阿女 😛

      刪除