2017年2月3日 星期五

2016 北海道.夏の親子遊 (Day 5) ~ Part Ⅱ ~ 富田農場

Day  5 (26-7-2016 ~ Tue ~ 晴 ~ 18-30 ℃) 

行程 ~ 北海道 (滝川、富良野)

     雖然已來過兩次,影花田的興趣減少了很多,但夏天來北海道還是要去一去這個富代表性的富田農場才安心的

     來到富田已經是下午 4 時多了,可能是接近日落太陽西斜的關係,太陽猛烈得來又帶點偏黃,加上阿女郁來郁去,很難影到一張像樣的照片,影到我開始沒有心機,影咗一陣索性去吃薰衣草雪糕好了



富田農場始終是大熱景點,超多人






阿女扭扭擰擰,好難影到張正經的相片,但而家睇返,其中一些唔「正經」的相片都幾溫馨自然吖 ! 





可能契爺見我地舞來舞去都影唔到張似樣嘅相,終於要出手幫我地影合照,哈哈 ! 

     富田農場的彩虹花田邊差不多大部份都是石仔泥地的斜坡及梯級,不適合放阿女落地行,要全程抱著或孭著阿女,比較唔方便




阿女第一次食到啲咁凍嘅嘢,所以第一啖皺晒眉頭


但之後就表現得非常「猴禽」,連爸爸話想食阿女都唔肯俾隻手係咁捉杯雪糕實一實唔肯放

     食飽雪糕就到其中一間紀念品店望吓先,因為今天的時間不夠,打算趁有太陽先影吓花田相,反正接下來的幾天會落雨,那麼過兩天我們才回來購物和買紀念品吧 ! 



細小的紀念品店裡太多人了,我在門前的雪糕模型旁邊等契媽,阿女好喜歡「糕糕」喎,攬住個雪糕模型唔肯放手

入了溫室睇吓,以前來過兩次富田都沒有入過溫室




     到另一邊花田逛逛,這時才想起我們還未吃午餐,所以隨便買了些漢堡麭和焗薯填吓肚先,味道一般啦,但勝在環境優美、坐在薰衣草田旁邊,伴隨著微風吹來的薰衣草香氣非常舒服






↑↓ 一歲兩個月的阿女超喜歡行樓梯,在契爺買食物期間,不停拉住爸爸去行樓梯,行了幾次後爸爸都攰了,唔俾佢再行就爆喊


















個 BB 其實未瞓晏覺,超眼瞓但 5pm 都仍然堅持唔瞓 







臨走前都不忘吃片蜜瓜

     離開富田農場後,途經附近的北星町營農場,這裡就是以前撘過吊椅、印象很深刻的農場,最初都想和阿女撘一次的,但今天沒有時間逗留了,唯有留待下次有機會才撘吧 ! 所以只叫爸爸落車影張相便算了


     由於明天要入阿寒湖,所以今天要預時間入住帯広的酒店


     入到帯広已是晚上 8 pm,對於我們這些香港人來說其實仍然很早,但在日本卻不同,帯広大部份食肆都關了門,車子兜了一會才找到間仍未關門但都已經是 last order 的食店,所以快快入去叫餐



食店採用自助購票形式


↑↓ 原本打算我吃上圖那款、Ricky 要下圖那款的,但可能太心急了,忙亂中原來沒有買到 Ricky 那份,結果我們就一碗麵、加上餃子,倆份吃好





     吃飽後還是駕一段時間車,差不多 9:40pm 才到達酒店,10pm 才能到房間安頓好



ホテルエリアワン帯広 (HOTEL AREAONE),酒店是第二天早上補影的



Reception 前的環境,晚上好像還有免費烏冬供應的,不過沒有影低和去吃了


走廊有空氣清新機/放濕器 ? 及枕頭提供

     房間相當寬敞,理論上是很適合小朋友在這裡走動的,但 ……








     …… 有個一歲兩個月大、超級愛行樓梯嘅 BB 不停在洗臉盤外的那一級樓梯行上行落,結果咪唔小心跌倒然後爆喊囉 ! 


     唉 …… 其實昨晚在東橫 Inn 時,個 BB 圍住張床行來行去,理應係安全的,想不到阿女突然向後反後腦著地 Boom 一聲爆喊,我估她是想上床所以將隻腳抬起而失平衡 ? 一刻我已經好自責沒有好好睇實佢,怎料今晚又跌倒,至令我覺得如此愧疚 ……


今天的少少收獲,最重要是買到一直想買的煙花了 ! Yeah ~ 


還有多謝契媽送的髮夾

9 則留言:

  1. 帶小朋友去花田感覺上好溫馨~不過我知道呢D花田一定好多野飛來飛去(之前去薰衣草同油菜花田經驗)
    然後又好晒太陽...好矛盾

    回覆刪除
    回覆
    1. 都多蚊及其他昆蟲飛來飛去㗎,但可能支蚊怕水 ok 啩(chu chu 的),所以成個日本行程都冇俾嘢咬,反而係太陽的問題,只係去太陽花田果日搽咗一次太陽油,個額頭就起晒粒粒,所以之後都唔敢搽了,但唔搽又暴曬,阿女仲要著背心短褲,唉 ~
      反而去台灣果次阿女對腳被蚊咬得好甘 …… >.<

      刪除
    2. 太陽油如果要Work~d成份對bb一定唔好(太溫和又唔方有效)~btw~學樓下講其實我一直幻想北海道夏天應該唔會好熱?

      刪除
    3. 係囉,所以好矛盾,又冇理由長期唔揀夏天去旅行㗎嘛
      北海道夏天一般都係 23、24℃,早晚再清涼啲,不過呢日好熱呀,有成 30℃,所以我曬燶咗呢! >.<

      刪除
  2. 一家人同小朋友去花田好開心。夏天北海道都唔會太熱啩?

    間酒店好闊落。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一家大細有燦爛的花田襯托又真係特別開心的
      夏天的北海道一般都係 23、24℃ 左右,早晚有時得番 20℃ 添,不過呢日特別熱,上午去太陽花田時正值中午,有成 30℃ 添,所以我膊頭曬燶咗 >.<
      我未試過住呢類的商務酒店,唔錯

      刪除
  3. 花田好靚啊, 我成日去日本但係始終都未去過富良野同美瑛, 成日都係得個想字, 哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. GoGoGo,想去就坐言起行嘛 XD

      刪除
    2. 係囉,就係唔明點解蜻蜓你成日去日本但就仲未去北海道嘅呢?喺你鏡頭底下嘅花田相信會有另一番味道 😊

      刪除