2017年2月23日 星期四

我的第二個農曆新年

這個農曆新年繼續忙 ……

     臨過年前幾日,一等阿女瞓咗後立即開工封利是,印象中好像封了 3 日 ~ 



     年廿八 ~ 行花市,阿女自己揀了個風車是日消費:$10 ~ 


     年初一 ~ 例行節目:中午飲茶,晚上去爺爺的壽宴 ~ 




     年初五 ~ 同公公婆婆嫲嫲食完凱悅酒店的 lunch buffet 之後就到我地倆個人去拍拖睇戲,阿女話 :「BB 都想去呀」…… 



食粟米片食到啜晒手指


↑↓ 出去揀蛋糕喇喂 ~ 



第一次食楊枝金露,超喜歡,仲舀得好乾淨企理添 ! 原來鍾意食嘅嘢係可以食得咁正經㗎 !! 


加埋雪糕更加不得了,由個心笑出嚟


是日好滿足


終於都可以兩個人去拍拍拖了

年初八 ~ 去了契媽契爺家拜年 ~ 



玩契媽部古董電話


又將契媽啲嘢搬來搬去 



然後出街食晚飯 XDDD




多謝契媽的靚靚利是封

2 則留言:

  1. 你咁好心機買咁多靚利是封~我求奇拿免費利是封,銀行又有餐廳又有舊年收到重用的二手又有XD
    呀女又大個左~識得用口講表達自己意願了:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從結婚後派開日式利是封便年年都有買了(除了生阿女果年),不過我只係用俾自己及老公的兄弟姐妹、的老公親戚果邊啲小朋友等,其他的都係用普通的或重用果啲
      佢把口不知幾叻,仲識駁嘴、同我唱反調,問親佢都話「唔知道、聽唔到……」激到我呢 …… .\/.#

      刪除