2017年2月27日 星期一

2016 北海道.夏の親子遊 (Day 6) ~ Part Ⅰ ~ 海藻球展示室

Day  6 (27-7-2016 ~ Wed ~ 雨 ~ 17-20 ℃) 

行程 ~ 北海道 (阿寒湖)

     今早落樓下吃早餐時望見室內的環境有點眼前一亮,地方細細但光潔明亮,佈置有家的感覺,很不錯





最喜歡中央這張木餐桌和類似拼布的椅子





食物種類比想象中豐富




飲品都有 5 款選擇





還有帯広名物 ~ 燒豚肉


阿女等食期間個樣超衰 …… ^^" 又揀食,晨早流流就只肯食西瓜

     吃飽就要快快起程了,因為今日要上阿寒湖,車程大約 2.5 小時



途中景物

     經過足寄 SA 落車歇一歇腳先,這裡有個物產館,賣的都是新鮮的地道農產品,可惜帶不到回港






買了個蛋糕仔打算給阿女肚餓時吃,誰知之後卻是給動物吃了

     駕駛途中在路邊見到有一群黑白乳牛,我很興奮,因為一直都未有機會影到黑白色的乳牛,以前去旅行時都是撘車時看見一閃而過,而原本今次亦有 plan 去農場的,但都因為時間和天氣等原因取消了,難得現在途中見,契爺立即將車子停在一邊給我們落車影過夠,無奈距離比較遠,未能影到大特寫






     大約 11am 多來到阿寒湖,泊好車後去資料館望一望和吃午餐








     之前看過 blog 友的介紹,午餐一早已決定到百味庵吃蟹腳拉麵,好味道呢 ! 不過因為趕著去之後的景點,所以吃得有點趕




Ricky 的蟹腳鮭魚定食


我的蟹腳拉麵

     來到阿寒湖第一個景點亦是我們來阿寒湖的主要目的 ~ 乘撘遊覽船去海藻球展示室 ! 話說我和契媽都很喜歡海球 ~ 像綠色毛毛球的一種海藻類生物,但這個展示室在一個小島上、更加夏天才有遊覽船開航的,適合去阿寒湖的季節夏天不是首選,所以大家都遲遲未篇入行程中,今次趁我和契媽都有興趣便決定來一趟吧,畢竟路程較遠、對男生來說可能會覺得有點無聊 :P














最正是遊覽船內有個榻榻米的坐席,可以俾阿女行來行去,當然阿女就唔止「行」啦、是「攀」來「攀」去,又話上又話落、又除鞋又著鞋 …… 結果 …… 




…… 被人教訓中 

落下層看看




沿途風景





     遊覽船著陸 ~ 但由著陸到行去展覽室至參觀完畢上船,整個過程只有 30 分鐘,所以超級趕莫講話影相,真係想望多兩眼都好難 ! 



↑↓ 不理扭計中的阿女也要快閃兩張






海藻球展示室 ~ 真正逗留在入面的時間應該不足 10 分鐘




這是館內最大的一顆海藻球,曾聽說一顆海藻球每一年大約增大 1 cm (直徑),這個像頭一樣大的海藻球要用多少年才可以長成呢 ? 



感謝契爺在時間緊迫又忙亂 (阿女繼續扭計中) 的情況下幫我們快閃了一張合照

     回程後在旁邊的紀念品店有海藻球出售,契媽上次買了幾顆回家飼養,現在再補購



     待續 ……



8 則留言:

  1. 拼布椅子香港有得賣XD Same design 連拼布款式都一樣XD
    btw~唔落雪的夏天北海道郊區似乎好舒服~17℃-20 ℃都幾涼~避暑勝地

    回覆刪除
    回覆
    1. 係 ? 喺邊有得賣 ? 不過最正係喺間香港嘅燈飾鋪見過一張拼布梳化好靚的,但當然講舒服就唔夠真皮梳化舒服啦 !
      其實夏天的北海道真係好適合旅遊的,景色又靚天氣又舒服,點解你仲未 plan 去北海道㗎 ?

      刪除
    2. simplylife~ 沙田/觀塘/油麻地/葵涌有分店~~實物係幾好睇~我都想擺兩張在新居(如有位)haha
      帶住小朋友去北海道無人渣車都真係有d令人猶疑....

      刪除
    3. 你對北海道的感覺同我對九洲的感覺差唔多,我又係覺得九洲好大,排都未去得晒,要去嘅話應該都係兩個縣起三個縣止,所以從來唔想諗
      相對嚟講我喜歡北海道多啲,多啲大自然風光可以放逐阿女,哈哈 ~

      刪除
  2. 嗰次夏天去阿寒湖陰天得15度咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地呢日都係陰天,下午仲開始落雨添,我地夜晚都有外出參加活動,大風又大雨,我諗應該都係 15、16 度左右

      刪除
  3. 蟹腳拉麵好正呀, Ricky個定食都很吸引
    得30分鐘咁少時間來回, 又真係趕了些, 佢地預比人的觀光時間下下都咁少 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 蟹腳拉麵足足有半邊蟹腳㗎(唔止棒棒部份),只係如果多啲時間俾我慢慢品嘗就更加好,奈何湊住阿女又要趕船,食到有啲似打仗 XP
      Ricky個定食原本係三色丼,蟹腳、鮭魚及三文魚子,Ricky 唔想要三文魚子就話兩餸 ok,點知佢俾多兩隻蟹腳,正 !
      係囉,以前睇人地啲 blog 已經知道要趕頭趕命的了,只不過好恨去一次,唯有照去啦 !

      刪除