2017年1月27日 星期五

Birthday Dinner Buffet @ Disney Hotel

 20‧1‧2017 

     契媽和我都是 1 月生日的,所以因利成便又可以一齊慶祝、搵個藉口食返餐啦 ! :D 地點選了迪士尼的翠樂庭,因為契媽有生日折扣優惠而且又有迪士尼人物影相,除開都是 $350@ 左右,真係好抵呢 ! 唯獨 2 個小時的時段又要食嘢又要同迪士尼人物影相,好忙呀 ! 




     最初打算帶阿女入迪士尼時都擔心佢會怕啲人物公仔,尤其是撘那輛迪士尼列車時,阿女好似已經有點怯要我們抱著,幸好出咗閘後已經成個人精靈晒、喺度跳跳紥


入酒店前到迪士尼 ……門口行個圈等契媽




第一 round 取的食物 ~ 當然是招呼咗阿女先啦 ! 



↑↓ 之後的燒牛、蟹腳等都是我的 ! 甜品不大吸引,沒有怎麼吃過




用來打發阿女等自己有啖好食的啫喱糖和綿花糖,阿女當第一次當然超喜歡啦,仲識拖住手帶爸爸去添食,結果食咗 3 碗這個份量  -____-"


↑↓ 你睇佢食得幾滿意 ^^"



影相時間 ~ 







2 則留言:

  1. 你個女同卡通人物影相無事! 上星期路經老夫子餐廳~我老豆抱佢諗住玩下~點知呀女見到果幾個"人像"即爆喊HAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 最初我都驚阿女怕啲卡通人物,所以一直都冇諗過去迪迪尼的,點知佢又接受到喎 …… 當日食緊 buffet 時我見到 Duffy 一行埋去隔離枱的 BB 仔 (應該一歲多啲) 度時,個 BB 仔又係即刻爆喊,嚇到 Duffy 立即捂著嘴退後,我地見到就覺得好好笑好可愛囉,哈~ :P

      刪除