2017年1月16日 星期一

我的第二個聖誕節 ~ Part Ⅱ @ 金鐘廊、IFC

     這的行程原本是打算到金鐘的太古廣場和聖誕老人影相,然後再到中環的 IFC 影相的,但很多時要遷就阿女的午睡時間 (約 1-3pm 會瞓一覺),變了等她午睡後再搞東搞西才出到門、很多時出到街都已經是 3、4pm 後的事了,我們往往連 lunch 也未吃,更遑論去影相呢 ? 所以這天原本的行程變成分了兩日去

 10‧12‧2016 

金鐘廊 ~ 

在金鐘廊的 Simply Life 吃了個 late lunch,分別叫了兩個 set ~ 


↑↓ 近排阿女喜歡吃麵包


結果這天只出來吃了個 lunch 便回家了 ^___^"

 18‧12‧2016 

     中午和 Ricky 的朋友吃 lunch,順便取手信,然後出 IFC,期間阿女對那盒 Pocky 手信愛不釋手,要全程拿著

香港仔 ~ 


香港仔的照片是分了三日影的







IFC ~ 











     舞完阿女影完一輪相,總要慰勞一下佢嘅,一於去食佢至愛之一的「爆爆谷


阿女一見爆谷即發狂,叫佢做咩都得 ! 哈哈 ~ 


其實係我地想試聖誕限定的朱古力口味爆谷,阿女就要了芝士味爆谷試食好了 …… 話說阿女食完想攞住隻試食杯仔俾哥哥「添食」…… 當然被我阻止了啦 !  ^______^"


5 則留言:

  1. 影聖誕燈飾著短袖都好激喎XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係呀,第一輯喺香港仔影的聖誕相是 11 月尾影的,當時仲係 28℃,所以難得地熱到紮起頭髮同著咗短袖衫囉 !

      刪除
  2. 爆谷真係一粒起兩粒止~~
    BTW~遇到呢D情況我諗我會俾餅仔佢引開佢注意~G牌D爆谷實在太濃味...

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都係食咗試食杯入面果 3、4 粒啫,平時都唔會俾呢個牌子啲爆谷佢食 …… 佢精過鬼,遇到呢啲至愛,佢係唔會要平時食開果啲餅仔㗎 !

      刪除
    2. 暫時我仲未俾女過爆谷的味道XD

      刪除