2017年1月18日 星期三

我的第二個聖誕節 ~ Part Ⅲ @ 皇室堡

 25‧122016 

     聖誕節這天其實並不是刻意出去影相的,因為爸爸要返工,但因為我想出去買衫,亦不想聖誕節在家悶悶的呆在家裡,所以少有地獨自帶了阿女出銅鑼灣 ( 我細粒嘛,一個人又要孭袋又要抱阿女、怕搞唔掂呢 ! )










     影完相去了樓上玩具店玩玩具 :P


     中午爸爸來電說放工了,便一起去 COVA 吃件 cake


好喜歡影這些騎膊馬相,因為總覺得這是 bb 的專利,小朋友越大便越「負荷」不到的了





這張很搞笑,話說有個小朋友扭計,喊完後有滴眼淚在眼角,爸爸就細細聲同我講:你睇阿女,仲有滴眼淚喺面度點知阿女聽到後就做咗呢個唧眼淚的表情了 (不過滴眼淚仍然喺度喎,哈哈 ~ )

3 則留言:

  1. 一個人帶女除非只係樓下公園玩否則我一定會推車..

    回覆刪除
    回覆
    1. 推車仲危險,佢會企起身話出來、威脅要我抱 😒

      刪除
    2. 推車得車就一定綁住佢~不過當然宜家真係無可能全程推~推一陣扭下放落地不斷循環...
      宜家出街8成時間架車只係用黎放雜物..

      刪除