2015年5月17日 星期日

B 女出世了

  105‧2015  

     最初 B 女的預產期是 10/5,後來產檢時說她的 size 小了一週,所以預產期延遲到 12/5

     之前一直向 B 女說希望她在 9/5 出世,這樣便可以和爸爸同一日生日了,結果她選擇了在爸爸生日那天作動,第二日的母親節出世 <:-P ( B 女真識做,只差一日,一樣可以一起慶祝 ! )


     詳細的生產過程不說了,總之就是痛死了但最緊要是看見 B 女平平安出來了,就什麼也值得。爸爸有一直陪產,在看見 B 女出來的一刻,還感動得眼有淚光,而在生產前以為會很感動的卻沒有多大的感覺,因為當時我已經痛得超級眼瞓兼神智不清了 :P


(借用契媽 Kitty 替 B 女影的相片)

↑↓ B 女閉上眼時似我、張開眼時似爸爸,因為一張開眼就見到她好似條線一般的單眼皮細眼,而且她有爸爸的長手指、長頭形和大扁鼻  ^____^" 她的額頭有點高,不知是否用吸盤吸出來的關系呢 ? :-/  還是戴了帽子似女仔o的 :D )


58 則留言:

  1. 恭喜! 恭喜!
    BB 快高長大, 聽教聽話

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多時 BB 出世時會好似爸爸, 似男仔樣, 我個女出世時都係, ,不過好彩越大越似番我啫 ::_348

      刪除
    2. 我個女出世似阿媽,大左就倒轉。XD

      刪除
    3. Nerissa:多謝 ! 希望我個 b 都好似你個女咁、大大o下似番我啦 8->

      刪除
    4. コーさん:我見過同聽過好多人都係咁的,大左就倒轉,希望我果個都係咁啦 ! :D

      刪除
  2. 恭喜晒 , 好靚女呀 . ^_^ !!

    回覆刪除
  3. 恭喜恭喜!
    BB快高長大,健康聽話^^
    過幾年就可以跟爸媽日遊^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 ! 希望唔洗等幾年啦,打算等多一年半載、佢識行就帶佢去旅行 :D

      刪除
  4. 恭喜你响母親節做咗媽媽,可以趕得切慶祝
    BB好抵打,女大18變嘛,單眼皮大D都可能會變雙眼皮,我個仔就係 (唔係割架)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀 ~ 阿 b 又係幾抵打的,咁識做 ;))
      我同事個女都係o架,去到 6、7 個月就由單眼皮變成雙眼皮,希望我 b 女都會變啦 ! 8->

      刪除
  5. 恭喜!恭喜!!媽媽記得坐好個月

    回覆刪除
  6. 恭喜晒 , 多點休息 ^^

    回覆刪除
  7. 恭喜!恭喜!小公主快高長大,你都要多加休息﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 ~ 雖然有時有o的累,但都 ok 習慣呢 ! :)

      刪除
  8. 快高長大。
    兩歲前要去一次日遊,最好係自駕遊啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 ! 我地都想兩歲前去一次日遊呀,但家中冇人識駕車的,自駕遊唯有搵契媽契爺了 >:)

      刪除
  9. 快高長大! 快D同契媽契爺日遊啦::mm2373

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 :-* 而家要開始 plan 了 >:)

      刪除
  10. 回覆
    1. 多謝 ! 衝了這個終點,才是漫長奴隸生活的開始 :))

      刪除
  11. 恭喜恭喜恭喜
    同爸爸真有緣份, 生日可以2連休來慶祝 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀 ! 係呀,我可以乘機取大假連休,想起都興奮 ! >:)

      刪除
  12. 恭喜晒,好好坐月子!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 ! 但夏天真係好悶熱,所以都有開冷氣 :P

      刪除
  13. 恭喜恭喜,快高長大!

    回覆刪除
  14. ::mm1630 恭喜, 恭喜!! Happy Mother !!!

    回覆刪除
  15. 恭喜哂,大人同B囡都保重!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 ! 我同 b 女都日食夜食的了,希望大家都增磅 :D

      刪除
  16. 恭喜恭喜,祝B女快高長大身體健康

    回覆刪除
  17. B女好可愛呀!原來係電腦度好易開到blog睇,之前一直用電話……
    B女好靚女,而且樣子很乖巧,黎緊你會有好多快樂同甜蜜的時光,頭仔唔係好長,吸盤無咩影響,唔駛擔心,一樣咁可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 失魂的小恩子忘了恭喜你們呢!祝福你們每一天都過得快樂,女女健康活潑,人見人愛車見車載,做個笑笑BB~

      刪除
    2. 多謝呀 ~ 大家咁話,bb 都要健康快樂 !
      我用電話睇都係比較麻煩的,只睇到 blog 而留唔到言,因為我電話同電腦個 account 唔同的
      嘻嘻,都話阿 b 個樣呃得下人的,睇落好溫馴乖巧,實際上好惡的 :))

      刪除
  18. CK鼠, 坐完月未呀?
    我買咗一份好細好細既禮物仔送俾BB, 請問可以點樣俾你.
    你可以 email : nerissahui@gmail.com contact 我吖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我下個星期就要返工了,諗起已經好掛住阿 b 了 :(
      你真客氣呢 ! 我 send 個地址俾你吖,或者待我返工後相約面交亦可以 ;)

      刪除
    2. 好的, 等你返工後拎俾你, 你觀塘返工? 暫時我都好 free, 或者食個 lunch 如何? 我喺"通知我"留低電話, whatsApp 我吖.

      刪除
    3. 我唔知 “通知我”o係邊呀,所以 send o左 e-mail 去你個 e-mail address 度,你睇o下見唔見 ? :D

      刪除
    4. 應該喺e-mail度見到, 不過我已經whatsApp 咗你la.

      刪除
    5. 你blogspot 個 e-mail.

      刪除