2015年5月3日 星期日

Lunch buffet @ Hyatt again

  2742015  

     我和 Ricky 一直記掛著尖沙咀凱悅酒店的 lunch buffet,所以產假一開始,就和 Ricky 去吃,需知之後坐月的日子會「冇啖好食」的嘛 ! >:) 

     今次沒有我很期待的龍蝦仔,但居然有龍蝦和燒牛肉,好味道呀 ! 雖然現在個胃/肚漲住吃得不多,但味道好已經吃得很滿足,而且坐下 relax 下都不錯呢 ! ~O)  (熟食我們一向少吃的,主要都是吃點蔬菜等熱葷,不過忘記影)

龍蝦箝肥美又鮮甜,其他海鮮都不錯的,只是不敢吃太多,每款吃一件好了;碟上方的芒果牛油果紙米卷都好好味的呀 ! :-bd 


Ricky 的


繼續我的至愛 ~ Prama ham 配鮮甜哈蜜瓜 =P~,今次還有燒牛肉呢 ! 我記得第一次去食時是有的,但上次就沒有 (可能是我見不到 ? :-/) 午肉很嫩滑呢,雖然吃完海鮮及這碟牛之後已經有點飽了,但之後仍忍不住去 encore 多一片燒牛肉 :-bd (現在望見也很想吃呢 ! )



↑↓ 依然味的甜品,可惜實在太飽了,真想吃多一件朱古力蛋糕 8-> 



雪糕也不錯,但沒留意是什麼牌子的


依然好飲的熱檸茶,飲完還可以再添的,正 ! 

     之前吃 lunch buffet 已經覺得好味又抵吃的了,誰知結賬時,侍應說現在做 promo,有 7 折,即是折後只需大約 $250@,優惠做到 5 月尾,真的十分抵呢 !!! :-O 

     可惜對現在不方便走太遠的我來說地點有點遠,如果在我樓下附近的話就好了,好想再去吃多次呀 ~~~ 8-> 

*******************************************
     吃完 buffet 後,Ricky 和我去了公園影了少許相片作紀念,我終於有和阿 B 的合照了 :x 


很多人都說我個肚很尖,似仔喎 :P

27 則留言:

  1. 坐月的日子唔會"冇啖好食", 淨係補品都好多, 反而你擔心"冇覺好瞓"多啲, 我應該持續有七八年唔夠瞓 :((

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知有補品,但我最愛o既生冷野,好似凍檸茶、雪糕、沙律、海鮮 …… 一定唔食得啦 :(( 而且到時係奶奶照顧我的飲食,想偷食都唔得 :P (坐月時仲要係夏天喎)
      點解會持續有七八年唔夠瞓呀 ? 小朋友都咁大個應該比起初期果一兩年放心少少的了 ?

      刪除
    2. 我個女到好大個都好早起身, 就算假期都冇得瞓晏 :(

      刪除
    3. 好少小朋友咁醒瞓的 :D

      刪除
  2. 果然個個大肚臨入產房前都會大拆特拆~~
    其實影呢種大肚相已經非常夠~~宜家坊間果d露肚相我覺得太浮誇太造作啦(自己收埋睇就無所謂)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我胃口一般,唔係食得好多野架咋,只不過懷孕初期至中期都唔食得生冷野,之後坐月一樣要戒口,仲唔趁臨生可以食涼野呢段時間 (得一個月左右) 乘機食番餐先咩 ! 其實我比其他人寒底,奶奶到呢一刻都叫我唔好飲凍野同食西瓜的,但我都忍唔住偷食少少 :P
      影大肚相o既野各有喜好啦,我見同事影果o的都唔係露肚的,但對我o黎講我都係唔習慣擺 post,只要幾張呢o的生活照做紀念就夠了 8->

      刪除
    2. 我聽人講D人臨生前兩個月就開始狂食西瓜清胎毒WO~~唔食西瓜咁食MUD清胎毒?!

      刪除
    3. 奶奶都係怕我涼唔受得,但呢兩個星期佢有煲o的唔知叫咩o既糖水我飲的,今日佢聽人講話食得西瓜,就打電話o黎話食得喇喎 ^_____^'"
      其實我覺得人地話臨生前兩個月就開始食西瓜清胎毒,如果擔心o既咪自己延遲少少,臨生前兩三個星期先食、或者食少o的囉,又唔洗完全唔食o既

      刪除
    4. 嗰啲糖水好似叫做白蓮鬚,據講食咗會易啲生。
      不過食糖水又好西瓜又好,要注意唔好食得糖份過多,因為陀BB體質係會有變化。

      刪除
    5. o的糖水好似係呢個名喇,o的作用都係咁上下啦。
      你話陀BB體質會有變化,係指 bb 體質還是媽媽體質呢 ? 我只知道糖份過多媽媽容易有妊娠糖尿咋 :-/

      刪除
    6. 梗係媽媽啦,同埋坐月真係要聽老人家話唔好冷親呀,都係講緊媽媽。

      刪除
  3. 真好介紹呀,今個月我會試試,我吾識睇仔定女,但係你陀得好輕盈,手腳仍然好幼,重左幾多磅呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果就到平日去,真係要去食番次呀,人唔多,平得來又高質素 :-bd
      我其實係過瘦的,一直想增肥,以為陀 b 可以乘機增肥,但結果除了塊臉長o左少少肉之外,其他都冇肥到 … 唔係話晒命,只不過我過瘦o既話都好擔心夠唔夠營養俾到個 b,幸好今次阿 b 生性自己吸收多o的營養,我而家重o左 25 磅,全部重晒落佢度 :D

      刪除
  4. 原來你食得唔多,唔怪得唔覺你肥喇,只要長胎就得,生完好快就可以變番以前咁
    咁啱我阿仔都係5月出世,夏天坐月係辛苦D,忍一個月喇,不過如果你餵人奶的話,食嘢都要留意下

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時一個餐的份量我一定係食唔晒的,我一直想增肥,所以一直期待好似同事咁講「食極唔飽」,點知我反而係覺得個肚成日頂住個胃,唔識肚餓咁 ^__^"
      就係知道餵人奶要戒口,所以長遠o黎講應該都會飲奶粉的多 :P

      刪除
  5. 恭喜CK鼠母女平安,齊齊歡渡母親節 :-bd

    回覆刪除
  6. 啱啱响隔離台睇到BB女,恭喜恭喜!

    回覆刪除
  7.  恭喜恭喜Ck,祝BB快高長大~

    回覆刪除
  8. 原來CK鼠也是得天獨厚的肥B唔肥媽!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. B 女自己生性,肯努力吸收媽媽的營養,咁我都安樂o的 :D

      刪除