2015年6月15日 星期一

關東、中部手信 from 同事

     同事 Fion 在 4 月及 5 月分別到了中部立山和關東的富士山一帶旅行 (真羨慕呀 ! 連續去了兩個旅行 8->),出發前問我有沒有東西要買,以前我通常請別人幫我買食物、精品之類的,現在有了阿 b 後,目標就轉變了、變成見到可愛的嬰兒用品便替我買 O:-) 


>:D< 


同事說兩次旅行的兩份手信,公平一點,一份我的、一份阿 b 的,哈哈 ~ 多謝呀 ! 
我的手信 ~ 兔兔木製擺設,手腳可移動的


阿 b 的手信 ~ 嬰兒款浴衣,好可愛呀 :x 要著住去睇煙花 / 祭典 ;)) 


代買的黑白狗戰利品 ~ total $156,好靚  :x:x 看過同事的相片,還有其他牠們的精品和廚房用品都好靚o架,好有衝動想去專門店掃貨呢 ! 8-} 

18 則留言:

  1. 兔仔浴衣呀! 完全係你杯茶::ee5102

    回覆刪除
    回覆
    1. 連浴衣都係兔仔,正呀 ! ::_1554

      刪除
  2. 快喇快喇~明年帶囡囡一起欣賞花火祭^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都期待緊呢一日快o的到 ::mm2217

      刪除
  3. 心態不同了啦,做了媽媽,樣樣都是以兒女行先,快啲同BB著件浴衣,影相比我哋睇呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而家自己o的貴價精品都唔敢買咁多了,要留番o的錢買可愛的嬰兒精品,雖然目標唔同o左,但一樣有得 shopping、一樣咁開心 >:)
      希望阿 b 快高長大,快o的著得起件衫啦 ~ ;))

      刪除
  4. 你地同事關係很好~好少可同事關係呢個層面上咁上動

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實只係呢一位同事係會互相買手信,因為大家興趣一致,都係咁鍾意日遊嘛 ! ::mm2375

      刪除
  5. 你鍾意就好啦!兔兔係handmade的,我自己都買左隻黑兔兔坐係柜邊我覺得好得意

    回覆刪除
    回覆
    1. 鍾意 ! 件件禮物都好鍾意呀 :-*
      原來隻兔仲有黑色的 ? 咁你應該買晒一黑一白扮 QQ 同炭炭啦 ! :D

      刪除
    2. 我死磨唔肯走人地先肯買番隻俾自己,仲叫佢買兩隻,普通話「開玩笑」

      刪除
  6. 浴衣祭典, 咁快想帶阿B出阜 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係阿媽我無時無刻都想出阜o者 >:)

      刪除
  7. B女就快兩個月,趁返工前放d B女嘅相上嚟睇下,應該同出世時唔同了

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,B 女個樣變o左好多 ;)) 等我呢兩日執執o的相再 post 上嚟俾你睇吖 :D

      刪除