2015年3月22日 星期日

2014 九州、中國.夏の家族旅行 (Day 3) ~ PartⅡ~ 雨後雙彩虹

Day 3 (15-7-2014 ~ Tue ~ 陰、雨 ~27 ℃) 

行程 ~ 九州(福岡→ 中國(廣島、宮島)

     今次來往九州與中國便是用這張「名探偵コナン広島&宮島レールパス」(名偵探柯南-廣島.宮島懸疑推理之旅) Pass (¥10000),比山陽新幹線 (¥20,570) 平一半呢 ! :-bd  









     我們先往廣島,除了是因為順路,也順便吃廣島的特色美食 ~ 廣島燒作午餐我們上次沒機會吃,今次順便帶同家人來一起試,至於廣島的景點,詢問過家人後,大家的興趣都不大,還是午餐後早點入宮島遊覽好了 L-) 




備受台灣網民推薦的廣島燒店「麗ちゃん」,就在廣島站上,位置超方便


到達後已見人龍,印象中排了約 30 分鐘吧 ! 期間先看看餐牌考慮吃什麼 :-B 


↑↓ 餐牌有英文版,不怕看不明日文 L-) 



有位了 ~ 每人一個鏟仔,好可愛 ! ;)) 





豬肉、蛋、蝦、魷魚、Soba 口味


豬肉、蛋、cheese、soba 口味


豬肉、蛋、蝦、魷魚、蔬菜口味

     廣島燒比大阪燒沒那麼多醬汁,吃落比較清爽,大家都覺得很好吃呢 !  :-bd 尤其是最下圖的那碟沒有麵的蔬菜口味,有很多荳芽和椰,很鮮甜 ! 其實芝士味都相當不錯的,不過芝士味我們最後才吃,大家已經有點飽了,應該第一碟先吃芝士味,最後才吃蔬菜那碟就更加適合了 =P~ 

     然後往宮島,宮島雖然是上年來過,但覺得頗值得帶同家人遊覽,而結果家人都很喜歡這個地方,回港後還不時提起呢 ! 

     由於宮島口及乘船處的相片上次影過了,所以懶得再影 :P 有興趣的可看回舊遊記的詳細資料 ~ 2013 東北‧北海道夏祭 ( Day 1 ) ~ Part Ⅱ~ 大鳥居的日與夜 



今次有表妹陪我影 :D





錯誤示範 ~ 島上的鹿是嚴禁餵食的



     其實逛商店都用了不少時間,原本以為上年才來過,要買的紀念品應該都買夠了啦,誰知不知不覺又買了一堆紀念品 :P






我們打算先沿外圍繞一圈才落潮退後的大鳥居影相





嚴島神社留待明天早上才進內參觀








宮島煲墊 ! 為什麼上次沒有看見的 ? 要買,原本想買楓葉形那個的,但實物比較深色,最後買了塊圓形的 




     當我們在沿岸逛完,落到大鳥居剛開始影相時便下起滂沱大雨,我們趕快回到岸邊暫避,但一場來到,不影返一兩張鳥居相實在不甘心,所以後來見雨水稍微細一點,打算拿著雨傘也好,都應該要影張合照 ! 


冒著雨水影相,影相的一刻,其實雨傘都拿在我們的手後面 :))

     就在我們影完這一張合照後,雨水中透出一絲陽光,然後就在我們面前出現了一條大彩虹 :-O  我第一次親眼看見一條這麼完整的彩虹的,好開心呢 ! 然後不停幫家人影相 

     回來後經 blog 友一提,才發現這原來是雙彩虹來的,不過另一條 (右上角) 比較暗,所以當時沒有察覺,聽說雙彩虹中,另一條的顏色是剛好相反的




今年一樣有玩「攝銀仔許願,而且願望成真了  ~ :">

29 則留言:

  1. 願望成真, 有BB ? :D 呢排見你買好多 BB 物品!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇到呢句留言已衝咗入黎,遊記都未睇。

      刪除
    2. Nerissa:BB 物品其實我每次去旅行見到靚都忍唔住買少少的,前一排買得多係因為我同 Ricky 身邊o的同事朋友都有喜,起碼 5 個,所以之前買果o的物品 9 成都送o左出去了
      至於我的願望,遲o的話你知 ;)

      刪除
    3. コーさん: BB 你屋企都有一個,何需衝入o黎咁緊要呢 ? 你都係睇番上一篇的「月光祭」吧啦,正呀 ! :))

      刪除
    4. 可能要 >:) 但遠過你的京都好多喎

      刪除
    5. 咁多謝定先 ~ ::mm2058

      刪除
  2. 咦! 嚴禁餵食? 是會有牌指示嗎? O! 奈良的鹿比較好玩XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 宮島上係有牌指示話嚴禁餵食的,可能宮島o的鹿係神聖o的卦 :-? 奈良o的鹿就可以買蝦片 (我覺得似) 餵食,所以奈良o的鹿惡o的,成日追住o的人要野食,但宮島o的鹿只係行行企企,任影唔嬲,好順好乖o架 ! :x

      刪除
    2. 同意,奈良嗰啲直頭有攻擊性添啦。

      刪除
  3. 你唔講﹐我都睇唔到上面個條彩虹

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係返港後經 blog 友提及先發現咋

      刪除
  4. 快點公開什麼願望呢 ~哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我打晒o的遊記就話你知 ::mm1542

      刪除
    2. 咁寫快點喇~哈哈

      刪除
    3. 已經快o左架喇,以前兩個星期先出一篇,而家一個星期唔夠就出到一篇,快o左成倍喇 ::_1554

      刪除
  5. 其實都唔知広島&宮島同柯南有咩關係:-?
    呢度D鹿好多斑點, 又乖, 我LIKE呢度既鹿多過奈良 8-}
    好想要煲墊呀! 下次到我去時希望仲有啦~8->
    好鐘意色彩繽紛既郵筒!:x 最衰無得買:-w
    兔仔擺設好得意, 都唔算貴, 你無買呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知有咩關係o架,但最緊要係知道佢夠平就得啦 ! :D
      D鹿多斑點,係因為鹿在夏季的發情期才會長角和梅花點的
      煲墊應該仲有得賣的,郵筒好似可以買o架 ? 我冇留意呀,因為冇打算買
      兔仔擺設都無買呀,唔知點解今次又冇咩衝動去買喎 :-??

      刪除
    2. 唔怪得我未見過斑點鹿:))
      郵筒我問過啦~ 係要開唔知咩戶口先送架
      兔仔和龜擺設我覺得好得意, 好值得買, 成家人係度, 俾我都無衝動去買#-o

      刪除
    3. 我又係睇中嗰d郵筒,好得意呀! kitty你去嘅話麻烦幫我買埋,恭喜CK願望成真呀!

      刪除
    4. 多謝和豚媽媽 ~ :-* 但 Kitty 話o的郵筒要開戶口先有得送喎 ……

      刪除
    5. 我會諗吓辦法睇睇搞唔搞到返嚟!哈哈

      刪除
    6. 哈哈 ~ 好呀 ! 搞到的話唔該我要個紫色 ~ :))

      刪除
    7. 豚媽媽, 我又要呀!!

      刪除
  6. 收到.....咁巴閉仲要揀顏色!哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又要紫色! 無就黃色::uu7091

      刪除
    2. 我又要~ 乜嘢色都要 =))

      刪除
    3. 有得揀梗係要揀啦 ! ::mm2374

      刪除