2015年3月12日 星期四

2014 九州、中國.夏の家族旅行(Day 2) ~ Part Ⅱ~ 中州屋台

Day 2 (14-7-2014 ~ Mon ~ 陰、雨 ~26 ℃) 

行程 ~ 九州(福岡)

     
從能古島回到碼頭,就步行過去 Marinoa City,只需約 15 分鐘,Marinoa City 其實是個 outlet,這裡主要是為了看近月迷上的 Le Creuset :D





     在 outlet 找了個有梳化的位置安頓好爸爸後,我們便分別去 shopping 了,有少許收獲,始終 LC 太重,不敢抬個煲回港,下次吧 ~ :D


↑↓ 行到有點熱,買了杯沙冰和 crepe 吃,因為看不懂日文,所以點了杯西柚沙冰,不好飲的  :-SS  而 crepe 我還是覺得香港的好吃一點




到了 ~ >:D<  好喜歡那些蔬果系列的 stonewear,可是我又不知用來做什麼好,所以忍 ! 只買了些碟和油掃,感覺好像有用一點嘛 ! ;)) 

     隨便逛了兩個小時左右便離開,回酒店放下戰利品和稍作休息才出外吃晚餐





部份是表妹和家人


我的 :D

     休息到大約 8pm 便步行到中州屋台吃晚餐,由酒店步行過去也頗遠,要行約 25 分鐘的呢 ! 屋台是福岡獨有的特色,怎能不試試呢 ? 


↑↓ 酒店樓下的商場的山笠




↑↓ 又經過新天町,今次有紙板公仔玩,Ricky 很久之前已不肯和我影了,今次難得有家人肯陪我顛 :))



↑↓ 途中已見到不少屋台



一直想買點水果在晚上吃,經過這間賣高級水果的,價錢太「高級」了,所以沒有收獲

     約 8:30pm 行到中州屋台,這裡的屋台比較多和集中,我們看了一會之後,選了一間食物比較多類型的屋台,始終屋台座位不多,要等一會兒,但也只等了 15 分鐘左右便有位了

      隨意叫了兩碗九州麵、一碗關東煮、燒牛舌、牛腸和雞肉串燒各一,打算不夠再叫,但類食物似乎不大合家人的口味,我們吃了這些食物後便沒有再叫其他不過總算是試過了就是了 










     吃過晚餐我和 Ricky 有件重要的事要做 ~ 就是到櫛田神社外鋪地墊,預備今晚清晨過來看博多祇園山笠祭 L-) 夜晚的櫛田神社也很熱鬧,相信大家已為明天清晨的山笠祭作準備了









我們就在神社正門對面、山笠開始的位置鋪上地墊,心想這個位置一定看得很清楚吧 ! 誰知事與願違,就是因為位置太好了,結果 …… :( 

     鋪好地墊後,慢慢行回酒店,途經和豚媽媽介紹過的牛腸鍋老鋪 ~ 樂天地,其實我很有興趣試的,但這店獨沽一味只售牛腸鍋,我們帶著老幼,如果他們不合口味的話便沒有其他選擇了,所以最後都沒有試,唯有下次有機會自己來九州時才試吧 ! 8-> 


     見家人剛才在屋台吃得並不多,想買點麵麭什麼的給他們回酒店吃,但沿途都沒有麵麭或快餐店,所以最後還是在便利店買了些冷麵和麵麭回酒店


↑↓ 有抽獎,幫 Kitty 抽了 3 次,幸運地抽了 3 款不一樣的,其中還有一份是二獎來的呢 ! :-bd 



冷麵是爸爸的,想不到爸爸的接受和適應能力頗高,什麼都吃的,因擔心他的腸胃吃生冷食物會不適應嘛  ! 我想我似媽媽多一點,比較不願試新o野 :P


↑↓ 櫛田神社的御守,背面有博多祇園山笠祭的圖案 :D



20 則留言:

  1. 我覺得碼頭行去outlet 好遠行⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 望落好似幾遠,但我地都係行o左 15 分鐘左右,ok 喎 ~

      刪除
  2. 山笠祭係半夜先開始?

    回覆刪除
    回覆
    1. 祭典在清晨 4:59 開始,可能夏天天氣熱,所以早o的開始吧 ?!

      刪除
  3. 屋台第一次去九州時食過, 今次想 encore 都因為間間滿座食唔到 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋台座位少,我地都要等位呢 ! 雖然家人覺得唔o岩口味,但我又覺得唔錯吖,不過我爸媽都係唔慣食拉麵串燒當一餐,最好就食中菜或有飯的 ^______^"

      刪除
  4. 唔睇你寫都唔記得自己有幫襯過楽天地,你果然上心 ;)) 至於屋台呢~ 質素真係好參差,好彩我上次幫襯嗰間都唔差,尤其係份燒雞 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 對於有興趣o既美食美景,我絕對會上心的,不過始終要考慮埋家人的喜好,其實呢檔屋台我又唔覺得咁差,始終有串燒食我就得架喇,只係我家人對食物的口味比較傳統 :-?

      刪除
  5. 紙板公仔好搞笑=)) 我自己都麻麻地喜歡影, 不過花先生每次都好樂意俾我影:))
    屋台成日都想幫襯,但好少機會見到, 仲要見到都坐滿人:-?

    回覆刪除
    回覆
    1. 近年自己都少o左影紙板公仔,有時係 Ricky 唔肯陪我影,有時係懶影,求其影張淨紙板紀念就算
      屋台集中o係天神區果邊,所以如果你冇過去果區可能真係少o的機會見到 :-?

      刪除
    2. 我係住天神WOR, 不過我時刻去左地下街SHOPPING, 所以咩都見唔到啦::vv4057

      刪除
    3. 就算住天神,要行去呢邊o既「屋台街」都要行成 25 分鐘,所以我相信你唔會行過去囉 ::_344

      刪除
    4. 25MINS::_2434 你地咁多人應該搭的士

      刪除
    5. 我又醒唔起撘的士呢樣野喎 ::kk3024 可能o係日本冇撘開的士

      刪除
  6. 你去果時檔檔都有位! 我去果個時間可能比較晏~檔檔都要排隊...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地去到大約 8:30pm,都唔係檔檔都有位o架,有位果o的唔記得係食咩,但印象中就唔係咁o岩食,我地揀o左一檔有串燒有拉麵的都坐滿了,我地都等o左 15 分鐘先有位

      刪除
  7. 台屋好有風味喎。一間唔啱食,唔揾多間有飯食嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 食完呢間都知佢地唔o岩食,所以食得少,但問佢地又話夠了 …… 所以都係帶佢地去便利店買麵包,可能o岩胃口o的

      刪除
  8. 雖然屋台的食物一般, 但有種特色, 日式大排檔^^
    宵夜有啤一啤, 真開心, 欠一包薯片 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實屋台食物 ok 的,只是我家人口味未必適合,因為之後帶佢地食一蘭,發覺都係咁 [-( 而且屋台係食氣氛,一場來到,點都要試試o既
      啤酒係我爸爸必備的,o係日本我地反而好少買薯片食,通常只會買甜品,因為我同 Ricky 最愛的都係香港最普通的 BBQ 燒烤味,屋企常備一兩包的 :D

      刪除