2015年3月1日 星期日

2014 九州、中國.夏の家族旅行 (Day 1) ~ 美味燒肉〈多牛〉

Day 1 (13-7-2014 ~ Sun ~ 陰、雨 ~25 ℃) 

行程 ~ 九州(福岡)

     上年的家族旅行,足足拖了半年才開始寫,希望能在兩個月內完成這個遊記吧 ! 


     今次撘 HK Express 的中午機,可以輕輕鬆鬆的吃個早餐才出門。約了家人一起撘 A10 到機場,然後在機場內的上海姥姥和 Burger King 吃過午餐後便上機了



天空上的白雲細細碎碎的,好漂亮


預備降落時看到幾天後我們將會入住的小島

4:46pm  便到達福岡機場了,很細的一個機場



↑↓ 一出機場大堂便看見博多祇園祭的山笠



原本打算撘西鐵巴士到福岡市的,但告示說因有祭典關系導致市區塞車,所以我們改了撘地下鐵

福岡 / 博多資料 (摘自旅遊書)

      福岡又名博多,因為自從17世紀的武將黑田長政修建福岡城以來,在博多灣畔有兩座城,西側為「福岡」,東側為「博多」,兩城之間以那珂川為界。當年人們把兩個地方混為一談,直到西元1890年,日本政府將兩城合併,並以福岡作名稱。不過車站則仍沿用「博多」作地名,傳統的土產或祭典也使用「博多」。


     到達博多後,第一時間便到今晚的晚餐地點等位,今晚吃燒肉,Ricky 在網上看見一間有「博多一番人気の焼き肉屋」之稱、食評不錯的燒肉店 ~ 多牛,這間店提供的牛肉由自家農場直達,所以能吃到平靚正的日本牛肉 L-) 不過我們一等便等了 2 小時不知道能否預約的呢 ? 


沿塗已經伶仃地看見不少博多特色的屋台了



等位期間,我和表妹到附近的便利店閒逛,看看日本限定口味的 Haagen-Dazs,不過蔬果味的雪糕並不吸引呢 ! [-X 




↑↓ 繼續等位 ~ 9 時多終於入得去了 ! 牆上掛滿簽名,不過是什麼人我便不知道了,只知道我們快餓死了 8-} 





吃燒肉當然少不了啤酒汽水 ;)) ,啤酒 3 杯 ~ ¥422@,Cola 2 支 ~ ¥249@,白飯兩碗 ~ ¥303@,加多碟野菜盛合 ~ ¥422



香腸 ~ ¥422


牛舌 ~ ¥746


上里脊肉(上ロース) ~ ¥594 份 ( 圖為二人份 )


上雪花肉 (上カルビ) ~ ¥605 份 ( 圖為二人份 )


黑豚里脊 (豚肩ロース) ~ ¥508 份 ( 圖為二人份 )


     我們不停的將一片又一片的牛肉送入口中,家人都邊吃邊讚不絕口,我們後來再追加了一份野菜盛合和兩份上雪花肉 (上カルビ),一家人吃到飽到不得了,超滿足 ! 結賬也只是 ¥9006,超抵呢 ! :-bd 




吃飽回車站撘車到位於天神的酒店休息





     今明兩晚住宿的酒店 ~ ソラリア西鉄ホテル,我們 book 和洋特別室 (56m2・ツイン+和室10畳) ~ ¥25000 一晚,兩晚即 ¥50000,減 ¥3200 Jalan 積分,共 ¥46800




↑↓ 進入房內的玄關位,玄關夠大,執行李超方便,轉眼間已將我們共三個大、中、細o急全部打開了 :)) 







最正是這張按摩椅,可以由頭按到落腳,力度夠兼且很到位,我們一家輪流按過不停,尤其是爸爸媽媽玩到不願下來 #-o 我們一家都很滿意這間房 :-bd 


和室與洋室各有獨立電視,而且有趟門可以分隔開,最適合今晚爸爸和 Ricky 深夜看世界杯總決賽的了 !





浴室也算大,不過內裡沒有位置掛毛巾和衣服便有些不便了



↑↓ 一家人影過大合照、飲杯咖啡和吃埋甜品便休息了 I-) 


22 則留言:

  1. 回覆
    1. 我唔似其他 blog 友咁一年飛幾轉,所以都冇咩遊記可以出了,加上今年都未有旅行計劃,所以你都係唔好期望我o的遊記咯 8->

      刪除
  2. 回覆
    1. 懶o左半年,終於的起心肝打 blog 了 :P

      刪除
  3. 早兩日同Kitty傾開HK express,佢問我有冇搭過,可惜我只係買咗未搭 :P 但印象中你有坐過,所以叫佢問返你,宜家你出post就引證我冇記憶力衰退嘞 ;))
    之前去福岡都諗過幫襯「多牛」,但都因為怕要等太耐而放棄,其實佢應該叫「多人」先啱 >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經答o左 Kitty 喇,不過雖然我好似撘過兩次,但好多野都唔多記得了,睇o黎係我記憶力衰退多o的囉 :-??
      就係冇諗過要等咁耐,初時唔知嘛,等等下無理由走架 ! 唯有繼續等,點知一等就兩個鐘了 8-}

      刪除
  4. 一直等緊看,加油😬

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的耐性,盡快啦 … :P

      刪除
  5. 新年快樂。家族旅行好開心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂呀 !
      家族旅行雖然對我這些性子急的人有些不便,但其實都好開心,因為難得見到家人笑得如此開懷呢 !

      刪除
  6. 等左2小時﹗﹗D牛一定好好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該話:等左2小時,咩都好食啦 !
      不過o的牛又真係好靚喎 ~

      刪除
  7. 要我等2 個小時, 幾好食都無用::mm2218 , 蔬果味的雪糕有興趣試下:-?

    回覆刪除
    回覆
    1. 等果時唔知要等咁耐丫嘛,而且又費事帶住有老有嫩再去搵食
      蔬果味我冇興趣,水果味又唔同,不過唔知點解,我o係日本真係甚少買 haagen-Dazs 食,下次要留意多o的先得 ::mm1568

      刪除
  8. 在日本吃Haagen-Dazs好抵食的說...
    btw~5個人book大房好抵! 一個人5000 yen可以玩咁大!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇留意抵唔抵呀,但就真係好少買o黎食,可能我見親果o的都唔係咁吸引o卦 ::_381
      呢間房的確好抵 ! 又大又有按摩椅,而且和洋式,鍾意瞓邊種床都得 ! ::_1856

      刪除
    2. 見你張相H記有stawberry又有綠茶之類~雖然香港都有得食~計番港紙只係十幾蚊...
      香港要俾多起碼1/3吧..

      刪除
    3. 香港買 H 記起碼 $2x,但香港有o既味道我又唔想食,去得日本當然想試o的香港冇o既口味
      記得以前食過一隻紫蕃薯杯裝雪糕好好味,裡面還有粒粒蕃薯肉的,不過之後都冇見過了 !

      刪除
  9. 2個月內完成遊記? 我寫左半年都未寫晒, 哈哈!! >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望 4 月尾前完成啦,因為之後應該會好忙、冇時間寫 blog,況且我上次去得果 6 日,應該唔洗寫半年的,所以而家勤力o的,希望一個星期出到一篇 L-)

      刪除
  10. 我2次去九州都有去"多牛"食炭爐燒牛, 佢D牛肉又靚又平又好味, 我兩個女非常喜歡, 但食完後.....成身煙味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多牛D牛肉的確又靚又平又好味,我又唔覺成身煙味,都 ok 喎,但你地等得耐唔耐呀 ?

      刪除