2020年8月5日 星期三

尖沙咀凱悅酒店 2 日 1 夜住宿 ~ Part 3

第二天 ~ 26‧6‧2020

     端午節假期第二天,睡醒後落酒店食早餐 buffet,然後返房補眠(爸爸),小眠後再落泳池游水

     初時只去暖水兒童池,但妹妹試過凍水成人池後話「好好玩」,就 keep 住喺成人池果邊玩了,玩到中午離開回房午睡(因可以 4pm 先 check out),感性的家姐仔喊住咁話好唔捨得間酒店房,要住喺度 (佢喊住瞓著咗,一瞓醒又喊過 ^____^")

     小睡後 check out,又去返昨日午餐的餐廳食遲來的「午餐」就回家了





扮食,但其實冇乜點食嘢,妹話「唔好味」





家姐仔的 (一開始就食甜品,當然冇胃口啦……爸爸俾的)



爸爸的


我的 ~ 最喜歡有煙肉


早上等爸爸補眠時,兩個女在窗台踱步


終於等到爸爸醒了可以落泳池了 ~ yeah ~







妹妹學家姐仔「跳水」 -___-"


妹妹玩凍水好開心


↑↓ 做咩 …… ?!


     Check out 後又去食遲來的午 (4pm ? ) 餐,本來打算食另一間日本料理,但食物似乎不太適合小朋友,加上家姐仔堅持要再食三色迷你漢堡麭



爸爸的朱古力特飲,俾兩個女狅搶雪糕食


我的芒果香橙特飲


昨日食過的三色迷你漢堡麭,但黄色的麭麭轉了綠色的


 我的特色漢堡餐


北海道帶子意大利飯


黄金雞翼 

     就這樣,2 日 1 夜之旅就在家姐仔的哭泣聲中結束了 ^___^"

4 則留言:

  1. 我女都成日話要去酒店玩,話就算無得游水都可以去,可能貪新鮮,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能佢地覺得去酒店似去旅行吧 ? 但夏天無得游水好似少咗樣嘢玩、蝕咗啲咁
      其實佢地係悶到抽筋,我個女話等冇細菌時,落街見巴士就截,唔好理幾多號喎 …… 我諗佢意思係遊車河 ?

      刪除
    2. 呢排帶佢去住渡輪電車纜車,佢個個星期都話要坐,唉,其實公園平時唔係人多,又唔係有公園群組,佢close公園仲mud,宜家呀女無練下身手體能,我驚個人會無咁靈活呀

      刪除
    3. 係咁㗎啦 ! 應封嘅唔封,係揾啲小朋友嚟搞 …… (下删幾佰字,唔好迫我講粗口)

      刪除