2019年5月28日 星期二

兩父女澳門生日之旅 ~ Part Ⅰ

  9-10/5  

     中午到達澳門,吃了ㄧ頓很美味的意大利菜,然後往酒店 check in,重點是酒店內的游泳池和設施,玩完返房間 hea,hea 夠就到樓下吃晩餐好了,意外地酒店的餐廳也不錯 🎉


 珍寶珠車好可愛


家姐仔要唱歌喎




雜菜湯 ~ 細心的店員另外上了ㄧ碗没有黑椒的雜菜湯俾家姐仔



水波蛋卡邦尼意大利麵 👍👍 店員見我們有小朋友,將半生熟蛋改為全熟蛋


 根室海膽蟹子燉飯配日本原粒元貝 👍👍👍 家姐仔好喜歡,居然食唔少呢 ! 


雜菌忌廉燉飯配奶油露荀蘑菇 👍👍👍 好味 !



寬敞的玄關


好光亮的房間








妹妹都興奮周圍八



酒店服務員得知爸爸生日,開了香檳 🎉







妹妹喺酒店房瞓覺,我地同家姐仔去泳池玩好玩,雖然途中家姐仔跌咗落水,但都冇喊肯繼續玩,算係咁啦 !



家姐超喜歡玩,玩到凍到震晒都要玩 😅




家姐凍,叫了杯熱朱古力給她 ……有人ㄧ邊飲ㄧ邊 un 腳、自言自語講「玩完飲返杯熱 chocolate milk,嘆到呢 ~」😳😅😅😅



再去玩沙玩滑梯放電




無骨海南鷄飯呢碗潮式魚蛋河湯頭濃郁,好味 !


胡椒豬肚走地鷄煲

     在餐廳食完睌餐就在酒店周圍逛逛,見有恐龍佈置就去影吓相啦 ! 回到房間後有驚喜 ~ 服務員送來了生日蛋糕 🎂 ! 大家吃完繼續 hea 到瞓覺,爸爸和婆婆就到賭場大戰至 3am 😵


酒店外夜景


妹興奮喪跑 ! 😂



妹妹的招牌「笑容」😅😍


😍😍😍


嘩 ~ 😮


好好味的蛋糕

2 則留言:

  1. 我舊年去左度住同玩,佢泳池收得實在太早…唔夠喉…好似係7點? 條懶人河收得仲快,玩左一圈就無得玩(我地好晏先落去)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有睇你果篇 blog,所以成日提住老公快啲落去玩水,我地成 4pm 先落去、都遲落去㗎,一般嚟講係唔夠時間玩嘅,但呢日陰天又好涼吓,加上阿女玩水濕咗身已凍到開始震(佢又病緊呢!),所以玩咗幾項最想玩嘅就算,咁先叫做時間鬆動啲咋
      我覺得幾值得玩,等天氣熱啲、或阿妹大少少想再去玩多次 !

      刪除