2019年5月30日 星期四

5 月之星生日活動

  19•5•2019  

     5 月之星生日活動之ㄧ ~ 熱屎辣辣遊海洋公園,只有ㄧ個感受 ~ 熱到溶咗 !! 😪 但同行有嫲嫲、公公婆婆、舅父以及我地ㄧ家五口(計埋姐姐呀 !),好多人好熱鬧呀 ! 👵👴👦👩👨👧👶



阿妹離遠見到吹泡泡已經大叫「啊~!」,然後兩個立即衝過去玩



家姐有大桶爆谷食,妹不停做手勢又講「俾」都冇人俾 …… 唯有自己落地攞 …… 自己的事自己爭取,得咗 ! 😂😂 (阿妹ㄧ入場就熱到塊面紅卜卜)




隔住ㄧ個䌫車,聽到阿妹大叫「媽咪呀 ~~~!」…… 呢個大聲妹,成個山頭都聽到佢把聲 😅



妹妹呢個表情係「笑」😂😂😂




家姐仔好開心咁玩遊戲中咗隻公仔,話仲想玩要紅色衫果隻 Peppa,我地話「你咪有囉,ㄧ隻夠喇」,但家姐仔話「呢隻係 George 嚟㗎!」…… 哦…哦…係咩?!😅😅😅


晚餐再加埋大舅母、表姨、細舅公,ㄧ行十人去食好味喇沙



扮嗲,實情係咬緊舅父件衫 😅

4 則留言:

  1. 阿妹個樣同表情都越來越似家姐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人都係咁講,唔知再大啲會唔會分番開兩個樣呢 ? XDDD

      刪除
  2. 好奇一問,星期日個兒童王國多唔多人? 想入又唔敢入! 驚多人,舊年落雨排隊纜車都好多人

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次我地去果日成 4pm 先入到去 ($70 @ 人的優惠日,限 3pm 入場,但可以玩得夜啲至到 10:30pm,但我地打算 7:30pm 出返去香港仔吃晚餐了),一早諗住兜個圈就算,所以只撘咗纜車上山睇咗幾個館同海豚表演就落返山了,冇行過去兒童王國果邊呀 …… 但我估都勁多人,因為好多內地人

      刪除