2019年5月19日 星期日

家姐仔 3 歲生日

(在打家姐仔 4 歲生日 blog 時發覺原來上年沒有記錄 …… 哈哈 ^^" …… 現正打番啦 ~ )

   1052018   

     家姐仔的 3 歲生日,例牌去食個 lunch buffet,然後去咗大角咀遊戲室玩,因為稍後約了顧庸中心的經紀,預備請工人姐姐








     返到屋企同爺爺嫲嫲吹蠟燭切蛋糕 !! 家姐仔收到份兒童相機生日禮物超開心;妹妹都好爽,冇家姐仔嘈住晒留喺屋企開住冷氣大覺瞓 !






4 則留言:

  1. 家姐仔3歲4歲生日快樂 🎂🎂

    回覆刪除
  2. 我都要望日子...我明明記得你女大過我女XD
    生日快樂:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係,想揾返上年啲記錄睇吓時發現冇嘅?!我完全斷片唔記得係做過嘅咩 😐
      揾匀電腦同電話都冇相,諗返先記起上年呢個月份個電話壞咗,所以乜都冇晒又唔記得,好彩 fb 有回顧呢回件先提返起我咋!

      刪除