2018年6月20日 星期三

四國手信 & 戰利品 from Kitty

     前日收到契媽 Kitty 的手信時,才想起上次的手信影了相但未有時間 post,因為當時我還是坐緊月

     契媽在上年 12 月初去了四國,回程那天是契媽契爺的結婚周年紀念,亦是妹妹出世的日子,所以真的很巧合呢 ! 



看見契媽拿著 3 大袋物品上來真的嚇了一跳 ! 我的購物狂程度不至於這麼嚇人吧 ? 原來有些是我的生日禮物和阿女的聖誕禮物,契媽真的好有心呢 ! Thanks a lot ~~~~~


我的生日禮物,現在給家姐仔當了玩具玩


↑↓ 家姐仔的聖誕禮物 ~ 好靚的甜品木製玩具 !! 以前在日本 Mother Garden 見過,但當時份份都超靚,都唔知買得邊份好,結果一件都沒有買,今次契媽居然買了給家姐仔玩,多謝晒呀 ! (玩玩吓其實家姐仔已經行開咗去玩其他玩具,留低兩個阿媽自己玩得好開心 !! 哈哈 ~ )


仲有個如紙盒上的木盒沒有影


↑↓ 妹妹都有禮物,Disney 的 Stella 兔兔連身衫,又是我最愛的紫色,件衫好靚好軟熟,一歲時應該著得的了



↑↓ 順帶一提,妹妹百日宴和家姐仔的生日禮物,契媽特意從日本訂返來的,聽說運費都幾佰蚊 …… 超級多謝契媽呀 !!! 好美好美的廚房玩具,可以配埋上次的甜品玩具一齊玩 …… 睇嚟呢個系列的玩具將會逐漸擴大版圖、越買越多的了



***********************************************************
     到手信和戰利品了 ~ 


有打價錢的是戰利品,沒價錢的便是手信吧 ? 太耐都忘記了


月曆 ~ ¥648、file 和鉆板


今年出多了 ck 鼠的產品,yeah ~ 


筷子 ~ ¥500


聖誕襪 ~ ¥1080,好靚呀 ! 每年都必買 ! 


家姐仔的手信 ~ 頭飾和 Kitty legging


御守 ~ ¥4000


Fancl cleansing oil x 2 ~ ¥3200


Postcard x 3 ~ ¥555


↑↓ 日式利是封 ~ ¥2732



↑↓ 好可愛的 Chucky 扭蛋呀 !! ¥300@



呢個造型最正 !!!


5 則留言:

  1. 見你咁多年儲儲埋埋嘅嘢,加上兩個女D衫褲鞋襪及玩具,點解你間屋可以收納到咁多嘢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我執走咗兩個大o急啲嘢用嚟裝阿女啲衫,又喺窗台加咗兩個三桶櫃裝阿女啲雜物,而玩具就用尿片紙箱求其裝住先然後放晒喺廳側邊囉

      刪除
  2. 我都諗住下次去日本抬個mother garden廚房番香港
    之前在淘寶買過d cheap cheap膠廚房套裝,可能果時仲細唔係太識玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇相見你個膠廚房顏色都幾 colourful 幾靚吖,我都有買過 cheap cheap 膠廚房喺嫲嫲屋企玩,但全個都係淨粉紅色,娘到爆 ! 不過我個女都 ok 鍾意玩,因為爐頭開製有著燈同聲,可以扮有火著嘢食,但我屋企果個 mother garden 就冇燈冇聲,阿女就成日話冇「火」嘅 ? 我話屋企呢個係電磁爐 XDDD

      刪除
    2. 我屋企果個膠廚房咪又喺果D有燈又煮野食聲果D,不過可能佢玩果時唔夠兩歲都唔知發生咩事,宜家2歲半最近終於都肯掂下個膠廚房扮煮野

      刪除