2017年12月4日 星期一

X'mas @ 太古城

  3.12.2017     

原本只打算去公園放電,點知太古城啲聖誕裝飾,又靚又有得玩,正 ! 是日吃喝玩樂大滿足 ! 仲遇上家長幫我地影合照,thanks !!




















8 則留言:

  1. 囡囡裙仔好好睇,和風感覺

    回覆刪除
    回覆
    1. 條裙係日本網購的,好田園風,我都好喜歡呢 !

      刪除
  2. Hmmm? 你幾時生得? 望落就黎生了! 女女知道就快有妹妹嗎? 女女現在是少女了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 預產期係下星期,所以好快了 ~~~
      阿女知道妹妹的存在,所以有時會錫吓我個肚、有時就會呷醋 ^^"
      佢頭髮長咗女仔咗好多

      刪除
    2. E! 第二胎唔係早D生架咩?! 你上一胎係準時定點樣?

      刪除
    3. 第二胎唔一定係早出世,我有同事第二胎係過咗預產期,要催生的
      我上一胎好準時呀,喺正預產期當日出世,(政府同私家醫生各有一個期,政府係 10/5,私家係 12/5,結果阿女喺 10/5 出世了)

      刪除
    4. 我只想到太準時 = 蝕了產假XD
      在家等生的日子真係無咩好做XD
      >> 臨放產假前一日生左前零後十的人XD

      刪除
    5. 在家等生的日子咪就係最後衝刺去吃喝玩樂囉,唔戒口㗎喇 XD
      我今次都早咗,產假第二日就生了

      刪除