2017年10月15日 星期日

日本、韓國手信 from 姑姐

     姑姐在她的悠長假期完結前,先後去了加拿大、韓國日本,所以又帶了一堆手信給我們,真的很多謝呀 ~ 



     阿女的 ~ 



專買給阿女、而亦只有阿女有興趣的 Hello Kitty 餅,結果真的由阿女食晒 ! 


Kitty 御守


姑媽買了托姑姐帶回來的睡衣,特意買大一點到 3、4 歲才著的,因為現在已經有超多衫了 :P


韓國襪仔,姑姐超喜歡的卡通人物

     BB 的 ~ 



妹妹的衫仔又增添了不少,所以話呢 …… 多個妹妹沒慳得很多,我和姑姐們都只會買更多的衫 XDDD


這本來是買給我的,但其實這款碗之前在北海道時已買了,不過正好留待將來家姐仔和妹妹一人一個呢 ! 咁照計,尚欠一個大 size 的給爸爸喎 ! 


公公婆婆都有手信,個包裝好靚 ! 

********************************************
     同埸加映阿女的叔叔嬸嬸剛去完大阪旅行,買回來一件 minions 連身衣俾 BB 的,不過我見阿女都o岩著,咁就著埋今季先啦 ! 


3 則留言:

  1. 假如我生多一件~假如下次都係女~我唔會留大女D衫俾個細~
    因為我會儲衫做百家被~所以人人都有新衫穿~
    (頂多留一些人地送~唔係自己買的衫用黎俾個細當家居服穿)

    回覆刪除
    回覆
    1. 大女啲衫靚嘅會留,但其實已經忍唔住買咗一大堆新衫俾細女了,因為一個夏天出世、一個冬天出世,咁就又有藉口再買了 …… 無辦法,阿媽天生愛買衫 :P
      如果做百家被,應該做十張被都用唔晒啲靚衫,哈哈!我都有諗過做百家被,見過要$700,但最主要係唔捨得剪爛啲靚衫呀!!你捨得剪爛你啲 Anna Sui?

      刪除
    2. 捨得呀~到佢大個時都唔穿得~唔通留黎俾個孫穿(雖然真係有人咁做)XD
      放在衣櫃深處又物無所用~做百家被反而可以成日有得見到又實際

      我見到都係$700~應該係同一檔XD

      刪除