2017年9月17日 星期日

2017 韓國.阿女獨自出遊 ( Day 2 ) ~ 甘川洞文化村、札嘎其市場

Day 2  (21-7-2017 ~ Wed ~ 晴)   

行程 ~ 釜山 (甘川洞文化村、札嘎其市場)     

     其實之前休息了四個月沒有返工,9 月開始重新返工後一直忙到沒時間打 blog 和巡 blog,用手機又唔俾我回應 (一打字就沒有了「發佈」兩個字)

     加上在公司用電腦時,個 blog 居然認證不到我的身份,要我打密碼、驗證碼等 …… 鬼記得咩 ?! 所以遊記遲遲沒有了下文  -__-"

*********************************************

     今天的景點好 colourful,好喜歡呀 ~ 雖然睇到都覺得熱 :P

     甘川洞文化村 ~ 



















天氣炎熱,期間不斷食雪糕和飲凍飲






↑↓ 能影到一輯靚相,其實全靠背後的一班「侍婢、「髮型師、「人肉轎夫」、「攝影師」、「咕哩雜務」的幫助的  XDDD






     札嘎其市場 ~ 晚餐 ~ 海鮮餐




阿女攰到瞓咗,姑姐繼續做人肉轎辛苦姑姐了 ~ 


6 則留言:

  1. 阿女好幸福,咁多人愛錫 ,萬千寵愛在一生~
    我入來留言要認證,set 乜set 物,google 好煩呀。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到阿女咁多人錫我都好開心,仲好過人地愛錫我

      刪除
  2. 你屋企人好好心機~幫呀女影好多相~同呢d年紀的小朋友影相真的要好有耐性~~你呢次懷孕很辛苦? 竟然要休息4個月??!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真,姑姐們同佢影相仲有心機過我,近年阿女扎扎跳好難影相,係姑姐們先搞得佢掂
      今次懷孕同上次一樣咁辛苦,頭幾個月又暈又嘔又食唔到嘢,仲要間中兼顧埋湊女 …… 不過休息 4 個月係因為我份工唔係寫字樓工、係勞動性質,為安全起見,都係休息專心休養好啲,我上次都有休息 3 個月的

      刪除
    2. 黎緊要湊女件可以想像~會請工人? 交俾長老湊兩件兩老都應該好辛苦..

      刪除
    3. 我地都唔想嫲嫲湊兩個咁吃力,亦唔放心,阿女咁百厭,容乜易踩扁妹妹㗎!︿︿"
      曾經諗過請工人,但爸爸唔想,我同爸爸都各有擔心,所以暫時好大機會係會返育嬰園

      刪除