2017年7月27日 星期四

2016 北海道.夏の親子遊 ( Day 12 ) ~ Part Ⅰ ~ 蟹本家蟹宴

Day 12  (2-8-2016 ~ Sun ~ 晴 ~ 23-30 ℃) 

行程 ~ 北海道 (札幌)

     今天還有大半日留在札幌,上午繼續和契媽分開各自各 shopping,中午會合契媽契爺吃 lunch



↑↓ Ricky 每次都會來這條街的服裝店買衫褲的,因為平靚正同用來粗著,循例又到 BB 搞搞震時間


     經過狸小路有狸祭裝飾,停下來影幾張









這間店好像很吸引,下次有機會的話來試吧 ! 

     昨晚吃不到蟹宴,幸好臨走前還有時間吃一餐 lunch,去了蟹本家,因為最近最就腳





     以前在晚餐時段吃過這個約一萬円的二人會席料理,覺得不錯,來 lunch 時間也有提供,於是很快便決定要兩個這個 set 好了,另外散叫了幾款蟹料理








↑↓ 重頭戲蟹火鍋來了,不過次次都是一捧入來就幫我們加進鍋內,影唔到相呀,不過算啦,旅程尾聲啲相已經越影越求其了,開餐 ! 



↑↓ 最正的莫過於加入米飯和雞蛋而成的蟹粥啦 ! 迅速清晒見底



蟹形鍋


散叫了這 3 款 ~ 










          期間阿女穿梭於我同契媽之間食蟹肉,食咗唔少 …… 不過契媽話來到旅程最後一天,阿女先同佢開始熟絡,激死 ! :P     

     吃飽已差不多 4pm,其實我們是時候離開了,因為今晚我們將會入住新千歲機場的酒店,方便明天ㄧ早往東京轉機,而契媽契爺明天才離開北海道。但一想到要與契媽他們分開,我心中便有點不捨得和失落,有種彷彿熱鬧過後的那陣虛感,所以我們還是跟著契媽逛到最後ㄧ刻才離開

     經過時計台,例牌又影兩張





↑↓ 初時阿女瞓咗,所以有難得的二人合照,但阿女好快瞓醒,又捉佢影返張先 !


     最後逛了些 Sanrio、三越等便真的要離開札幌了


↑↓ Sanrio 的 poster 有 ck 鼠呀 !! 好可愛 ❤



超想買這個 Hello Kitty 版的蒙古燒烤鐵板,但没理由為了這塊鐡板而重投 gas 爐的懷抱㗎 ! (ㄧ般都已䡛了電磁爐啦,方便又安全啲)


留到最後一刻,臨離開時影低時間作記錄,卻影到有個 BB 喺度扭計 ^______^"


12 則留言:

  1. 狸小路有狸祭裝飾好靚﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個狸祭的裝飾其實毎年夏天都有,尤其喜歡佢天花果隻吹氣大狸貓

      刪除
  2. 蟹夏天唔係當造~唔知會唔會真係唔夠冬天好食呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你認為佢地嗰啲一年四季會有分別? 真相是殘酷的....

      刪除
    2. 我都想知道殘酷的真相XD

      刪除
    3. 我甚麼都不知道
      覺得好食就照食啦!

      刪除
    4. Himoti : 一般嚟講秋冬先係蟹季當造期,你見啲黄油蟹ˋ大閘蟹都係秋冬先出籠,只不過我都相信而家好多食物ㄧ年四季都食到,因為靠養殖同外地輸入
      就好似香港酒樓好多都有長脚蟹食,但都唔係日本本地出産品種,而日本果啲大集團嘅咪同香港一樣,絶大部份都係經俄羅斯等外地輸入,所以唔好要求太高,只要覺得比急涷的鮮甜就收貨的了
      如果要試真正的靚蟹,咁就要跟 J 少咁冬天去食間人蟹先可以感受得到,但我自問未有時間金錢去試(仲要另ㄧ半唔太好,冇人肯同我去顛)時,咁呢啲集團式長脚蟹係我唯ㄧ的選擇

      刪除
    5. 咁~咁其實我都有冬天去過北陸食加能蟹~不過我無咩可能中途特登飛去北陸食XD
      如果玩兩個星期又唔同講法lol

      刪除
    6. 係呀,都唔會中途特登飛過去食啦,況且帶住個小朋友好難安靜地拆蟹食的,食蟹係要慢慢拆、慢慢品嚐的嘛,所以唔通要搵一次淨係兩公婆去旅行先得 ? 我都諗緊呢個問題 ~

      刪除
  3. 而家好多嘢唔啱季節都食到,應該係飼養同保存方法改良哂啩。 我去邊都見有蠔食,都好好奇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係喎,而家一年四季日本都見到有蠔放題食,日本啲海鮮越來越「四季化」,暫時水果就仲係當季的先有而且鮮甜多汁

      刪除