2017年7月20日 星期四

2016 北海道.夏の親子遊 ( Day 11 ) ~ Part Ⅱ ~ SNAFFLE'S

Day 11  (1-8-2016 ~ Sat ~ 晴 ~ 22-29 ℃) 

行程 ~ 北海道 (札幌)


     離開小樽,回到札幌,第一時間便是來這間 SNAFFLE'S 吃 cakes,SNAFFLE'S 不及六花亭、LeTAO 等甜品店具名氣,但每次見到有它的分店,如能安排到,總想入去吃一次,這只是我和 Ricky 對它的一種情意結罷了












室內全落地玻璃窗,環境很開揚


↑↓ 這個燥狂 B,一知道 BB 椅的橫柱扣住了她出不到來後,便又拉橫柱狂叫的想要起身 …… 又俾爸爸乘機話係遺傳 …… 




色彩繽紛的 cakes,只是看見已夠興奮










好多 cream,I like ~ 每件都好好味



買了這個布甸給阿女,阿女食完都要拎住個樽唔肯放手 


期間契媽去完 toilet 叫我入去參觀,嘩 ~ 又真係幾靚幾優雅喎 ! 結果兩個傻婆連 toilet 都影得一餐 XDDD

     然後去逛 outlet,去到 outlet 第一件事當然是找個位置安頓爸爸同阿女,然後同契媽去 shopping 啦 ! (這之後直至回港的相片都是用細相機影的,懶拎嘛,所以質素一般)




離遠愉影的 (俾阿女見到會跟住我的),所以鬆郁濛


     有 LC …… 




真的好喜歡這些蔬果造型煲和器皿


只買了ㄧ個粟米盛器


     逛多幾間服裝店後便到 food court 吃 lunch,最喜歡這裡的 food court 有幼兒玩樂設施,咁就可以安樂 (少少地食餐飯啦 ! 








Ricky 的


我的


↑↓ 味道 ok,但難得地吃得舒服,只是間中走過來搞搞震 :P



不過這班香港的小朋友攬住晒啲積木唔俾阿女玩 …… 

     最後逛埋物產館便離開了,這裡的也有生吃的白粟米,但怕帶回港會變壞,最後都是沒有買



蘆筍雪糕 …… 唔敢試 :P


10 則留言:

  1. 哈哈,爸爸成日都係湊住阿女俾媽媽安心買買買XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes ! 喺呢ㄧ刻終於發覺爸爸嘅功用 😂😂

      刪除
  2. 睇見啲蛋糕我就兩眼發光,好想食呢^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,日本啲蛋糕ㄧ般都好有水準,而且好似特別新鮮咁嘅 !

      刪除
  3. 咦,買咁少LC , 好忍得
    日本真的好多不同味道雪糕

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實 outlet 啲款我唔多o岩的,我主要都係買花碟嘅多
      所以去日本一定會食雪糕,只係呢個蘆筍味的真係冇興趣囉 ~

      刪除
  4. 爸爸好慘~haha~我同老公大家都會掃貨~所以會輪流

    日本d蛋糕出唔出名都咁好食~人地d奶靚打出黎d cream都靚同好食好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁爸爸又冇咩特別想買嘅,始於女仔好 shopping 多啲嘛,尤其是 LC 呢啲容易打爛嘢嘅地方唔方便帶 BB 入去的
      不過其實我都係睇唔夠一個鐘自己嘢就會去揾返佢地,再一齊行吓啲童裝及啱爸爸睇嘅運動服咁,我都有理到爸爸㗎,都唔想掉低佢地咁悶的

      刪除
  5. 睇見啲蛋糕就心花怒放!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以去到日本ㄧ定要食蛋糕 !

      刪除