2017年4月28日 星期五

2016 北海道.夏の親子遊 (Day 8) ~ Part Ⅱ ~ 富良野市まさ屋午餐和市內閒逛

Day   (29-7-2016 ~ Fri ~ 陰/雨 ~ 20-24℃) 

行程 ~ 北海道 (富良野)

     去完富田農場,原來都行了差不多一個上午,是時候吃 lunch 了,在富良野就好像應該要吃這裡的名物 ~ 蛋包飯。我們到了一間位於富良野市的 まさ屋 (Masaya),由於店鋪不大,所以等了大約 1 小時吧。



     點了人氣的火焰豬扒、咖哩蛋包飯、炒麵和腸仔,味道真的很不錯,不愧為富良野的人氣餐廳,只是北海道的店鋪在夏天普遍都是不夠冷氣的,所以店內環境很悶熱,熱到阿女例牌出晒汗、連契媽都有點頭暈不舒服,所以快快吃飽便離開了








↑↓ 火焰豬扒制作中




     吃飽到富良野駅附近拍拍照




途經另一間的蛋包飯人氣店 ~ 「唯我獨尊









     看見北海肚臍祭會場的佈置日景,又走了過去拍照





我和阿女難得的合照 :P (因為很多時都是我負責影相)


更加難得的和契媽合照





↑↓ 這裡有水玩喎,立即和阿女脫鞋仔玩水,初時阿女有點怕,要攬實爸爸唔敢掂啲凍水,後來習慣了便玩到唔肯走 XD






     咦 ! 行至街頭,聽到有祭典音樂聲,原來日間的其中一個活動是播放祭典音樂,有幾個肚臍祭的舞者出來跳舞的,阿女聽見音樂又跟著扭動身體了


     之後當然不會放過拍合照的機會啦,昨晚又大雨舞者又不夠「肥美」XDDD,今天要影番補數 ! 



     原來還有一個活動是可以讓小朋友在肚腩上畫上卡通公仔/圖案來拍照的,不過阿女太細又沒有時間,有機會的話再玩吧 ! 




     然後到上次買甜品的 cake shop Furano Kaneshin SHINYA買了甜品便回私家車了




好可愛迫真的蘋果味啤酒杯,不過沒有買,只買了阿女最愛的士多啤梨蛋糕


↑↓ 行咗幾步又扭計要抱 ^___^"




待續 ……

4 則留言:

  1. 我覺得你囡囡好黐老豆,好多時都係見到你老公湊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿女係黐爸爸㗎,而另一個好多時都見到爸爸湊的原因係,成個旅行係我負責揸機影相的,爸爸唔係好識去捕捉一啲我地自然的動態,我又要求高,咁不如我自己影啦!所以啲旅行相有9成以上都係我影的 😒

      刪除
  2. 要等一個鐘... 係帶住小朋友等15分鐘都嘔血...所以我見到餐廳有人龍我會走佬...日本美食太多..
    BTW~我幾乎以為果幾個大肚腩係裝假狗...........XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 等候期間我同契媽去咗周圍行吓同影相 shopping,所以係爸爸嘔血啲啫,不過間中有帶阿女上返車內休息會好啲
      呢個祭典係要有呢啲大肚腩先似樣㗎嘛!所以其中ㄧ張相影到阿女眼甘甘咁望實叔叔個大肚腩呢!😂😂

      刪除