2017年4月8日 星期六

2016 北海道.夏の親子遊 (Day 7) ~ Part Ⅱ ~ 北海へそ祭り

Day  7 (28-7-2016 ~ Thu ~ 陰/雨 ~ 17-21 ℃) 

行程 ~ 北海道 (富良野)

     遊覽完幸福駅和愛國駅後,契爺又要馬不停蹄地駕車往富良野了,車程約 2 個多小時,因為希望趕得及看到今晚的北海肚臍祭 (北海へそ祭り)



     肚臍祭我和 Ricky 以前已經看過兩次,不過由於契媽契爺未看過,所以今次便一齊去再看多次啦,但始終興趣大減又遇上落大,所以影的相片不多,主要是陪契媽契爺看、和帶阿女感受一下祭典氣氛吧 ! 

     關於肚臍祭的資料,有興趣的話可看舊 blog,而且有更多肚臍祭的相片 (2013 北海へそ祭り)



伴隨著強勁的音樂,阿女看得好投入,還不時跟隨著音樂擺動身體呢 !  XD











這個肚臍祭公仔好可愛 ! 

      看了一會,雨水越落越大,帶阿女到簷篷暫避一,等雨點細了些再出去睇過 :D




落雨  look 

     祭典完結後,捉了些跳舞者和我們合照,初時阿女都有點點害怕的呢 ! 哈哈 ~ 



舞者背面的肚臍祭扇子好靚,後來有位哥哥送了給我們呢,謝謝 ! 


阿女個樣笑得好勉強,因為害怕 :P




晚餐就在會場「掃街」

     然後到今晚住宿的民宿 Pension Furanui (只 book 了朝食 plan) check in


↑↓ 接待處和旁邊的偏廳,部份相片是第二天早上拍的




大膽的阿女




好多消防車玩具呀 ! 


肚臍祭的海報


走廊




↑↓ 樓下的房間,我們的房間在 2 樓




房間算大又四正,唔錯,正好適合阿女行來行去搞搞震





↑↓ 在幸福駅買的繪馬,店員會主動幫我們在背後蓋印,不過大的那個狐狸印章她印到缺了一大片,當時我都有點不開心的 (又不換過另一塊給我),幸好自己嘗試填補後還不至於太差



↑↓ 今天買得很少,叻 !! 主要都是零食和阿女的補給品


8 則留言:

  1. 阿囡都真算大膽呢, 音樂大聲又有咁大班衣服怪怪的人跳來跳去, 她沒有嚇到cry已好好, 係囉, 地下咁大隻熊佢居然摸牠 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿女都被啲音樂吸引住,就算大聲佢都唔怕,而且我地企在人群後,距離跳舞班人好遠所以唔驚,但一講到要行埋去影想就面容扭曲想喊了,只係契媽不斷叫佢笑先冇喊咋 !
      可能佢都唔識果隻係大熊、有危險的,所以唔識驚 :P

      刪除
  2. 唔捉呀女穿浴衣?太凍?
    要我同一個祭睇3次我真係唔肯...你真係唔話得好就得人

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢日天氣較涼又落雨,阿女仲食緊帶去的傷風藥,所以唔著浴衣住了,過多兩日天氣暖啲先著
      我唔算就得人的了,基本上成個旅程有3/4個景點、lunch 及晚餐地點都係我揀的,其餘的都要就吓契媽㗎嘛!所以其實係契媽契爺就我多啲 😛

      刪除
  3. 最尾個阿叔無肚腩,爭啲喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今晚啲肚腩太瘦,第二日早上再去捉啲阿叔影相,個肚腩大好多 😆

      刪除
  4. 間民宿有點似玩具博物館,
    幸福駅印章幾靚喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢啲消防車模型先壯觀呢 !
      幸福駅啲印的確幾靚,而且原來仲可以咁樣吸落繪馬後面,我就真係未試過

      刪除