2016年11月17日 星期四

大阪・和歌山手信 & 戰利品 from Kitty

     契媽 Kitty 去完大阪及和歌山回來了,又是取手信和戰利品的時候。真好,契媽每次去旅行都幫我同阿女買到戰利品,好開心呀 ! 唔該晒 ~ 




Memo 便條紙、迷你兔兔信封仔、超靚的和風 Kitty postcard



 Files ~ 其實之前在網上看見這個 Chip & Dale 的森林系列已經好喜歡的了不過它的產品實在太貴,還是忍手好了,原來 Kitty 幫我買了這個系列的 file,超靚 ! Thanks ~ 


女的 Halloween 的鬼鬼襪仔兔仔髮夾,好可愛 ! 

********************************************

利品 ~ 


↑↓ 最開心的還是這些御守 ~ ¥6700,以前每次去旅行都會買給自己,今年就叫契媽代買埋給阿女。嘩 ! 好多由不同神社帶回來的御守呀 !! 代阿女講聲:多謝契媽 !!! 


這些是阿女的,以健康御守和學業合格御守為主 XD 



我的



雞年日式利是封及賀年貼紙 ~¥2478部份是用越前和紙造的,好靚呀 ! 好想每款都留一個留念,但留咗又唔夠派的了 




LC 楓葉筷子座 ~ ¥3000


6 則留言:

  1. 筷子座好可愛,我會諗諗佢xd

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕款的筷子座都好可愛㗎,諗埋佢啦 ! XD

      刪除
  2. 咁快就學業合格? 早左d wo haha
    呢個階段我只求健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔係刻意買合格的,只係叫契媽 Kitty 有關於小朋友的御守或者靚嘅款式都幫我買,咁小朋友唔係健康就係學業㗎啦 ! 對
      對於我嚟講,我只希望佢健康同快樂 !

      刪除
  3. 仲駛唔駛幫你買利是封呀 XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 要呀 ! 如果有就幫我買多 4、5 疊啦,唔該 ! :D

      刪除