2016年11月23日 星期三

2016 北海道.夏の親子遊 (Day 3) ~ 羊の丘展望台

Day  3 (24-7-2016 ~ Sun ~ 晴 ~ 18-26 ℃) 

行程 ~ 北海道 (札幌)

     晴朗的一天,一早起身心情都特別好,心情好是因為今日不需要趕行程,可以 hea 遊無壓力,而且今晚又不用換酒店,正 ! 梳洗後搞掂埋阿女飲奶換片,便出札幌駅隨便找間食店吃早餐,就近近這間 Mister Donut 吧,多年前入來吃過,回味一下旅行的舊回憶 ! 




蘋果汁、凍檸茶 ( 我認我是有點固執,死都要飲番杯似樣的凍檸茶,哈哈 ! )


早餐後先去大丸買水果俾阿女 (昨晚大丸已關門了),來到日本 3 日阿女都未吃過水果,所以她的腸胃比較少水份,頭兩天都未有便便呢 ! 





     選擇去羊の丘展望台,是因為希望找個地點近市區的近郊逛逛,羊の丘展望台距離札幌市中心只需約一小時 ,而且有綿羊睇又有薰衣草田,對於帶著 BB 的我們來說,真是一個悠閑的好地方

     到達後,先到這個地標影影相和看綿羊,但原來綿隔著圍欄距離都有點遠,而且數量不多,只有 5、6 隻,好像是剛放牧完畢,綿羊都回去了









↑↓ 阿女扶著圍欄好用心睇 (但其實都唔知睇唔睇到的,咁遠,哈哈 ~ )


     睇完綿羊,就到附近的薰衣草田影相,雖然這個薰衣草田細細的,但勝在這裡是平地又有草地,對於阿女這些剛剛懂得行路的 BB 來說真是非常適合就算跌倒都唔會太痛嘛  ! 所以這裡是全個旅程中替阿女影得最多單獨照的地方 ( 所以嫌悶的話請自行略過 :P )

     前天開始這裡還可以無料摘薰衣草,不過我們去時可以摘的部份當然已經沒有了,沒所謂吧,反正欣賞過便夠了





我地一講花花,阿女就會扮花 (不過係單手 hea 做)  ^____^"


阿女的招牌「肉酸笑」












阿女的神情好搞笑,好似好認真望鏡頭影相咁

     影夠玩夠,阿女都差不多夠鐘飲奶和小睡了,我們便到餐廳餵奶和哄阿女瞓覺






↑↓ 餐廳環境好正,特大玻璃窗外就是剛才那塊薰衣草田



      阿女瞓咗後便是我的自由活動時間了,嘿嘿 ! 馬上到樓上的賣店 shopping ! 







好靚的煲墊,我買了乳牛款的,如果有大一點的話就更好了


見包裝咁靚,買了這兩款朱古力試吓,不過味道始終不及六花亭和 LeTAO


戰利品 


超好味的芝士味魷魚絲,試過好味後立即上去買多兩包 ! 

     Shopping 完後不久阿女都瞓醒了,餵她吃了一條香蕉和吃了少許哈蜜瓜



     休息夠後便再周圍逛逛,阿女在教堂的鐘樓前玩敲鐘笑到格格聲



今次沒帶毛巾,而且等阿女大啲先同佢浸足湯啦 ! 






今次捉到阿女同我影這些木板相,你睇佢個樣幾咁唔耐煩 ! 哈哈 ~ :P



Ricky 話要同阿女影番張模仿我們婚照的汽水機相喎 :))

     在羊の丘展望台逗留到大約 2:30pm  ,便回札幌吃 lunch,又是回味舊回憶之選 ~ 味の時計台,點了例牌的味噌牛油粟米帶子拉麵 2 碗,不過這餐吃得和昨晚在居酒屋一樣辛苦,皆因阿女照的樣地舞來舞去坐唔定真的有點頭暈又頭痛,所以其實由呢一刻開始,我已經非常期待契媽 Kitty 的到來,雖然阿女係唔跟契媽 Kitty 的,但起碼可以我訴訴苦吖 ! 



第一次有人俾兒童餐具,感覺好特別


      擾攘一輪,爸爸吃飽帶阿女出去行吓,我先可以快快吃埋碗麵 …… 然後就去商場 shopping 啦 ! 


在店鋪看見這條蘋果蟲的搖搖,超喜歡呀 ! 不過又大又貴當然沒可能買啦 :(


↑↓ 買了些水果和少許戰利品便回酒店休息,順便讓阿女小睡一會才出吃晚餐


     等阿女睡醒後,我們打算去吃蒙古烤羊肉,不過 Ricky 行錯方向,發覺前路越行越僻靜,於是便回頭,我們見入夜後天氣涼了很多,晚上只有約 20℃,又大風,所以決定不再行過吃蒙古烤羊肉了,就在酒店附近的 Mos Burger 吃好了


路邊的繡球花好靚呢 ! 



粟米湯好飲


蝦堡


燒牛肉米漢堡

17 則留言:

  1. 迷你薰衣草田好靚,加上天氣咁好,一定影到好多靚相,餐廳有兒童餐具供應要讚呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以呢日係影相影得最舒服的一日,有太陽又有樹蔭乘涼,有平地可以放小朋友自己行,其他花田啲相難影到張似樣的,太多斜路同石仔路
      其實好多餐廳都有兒童餐具供應的,只係以前身份唔同未見過啫 :P

      刪除
  2. 原來我去咗咁多次札幌連羊の丘都未去過 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. Nerissa:十多年前已經喺唔同嘅旅遊書見過羊の丘展望台呢個景點,只係一直冇諗過想去,係今次帶住阿女諗住搵個近近地嘅近郊先諗返起佢

      刪除
    2. Niseko2000:原來咁多人未去過㗎 !? 話時話,又真係冇乜見過認識的 blog 友 post 過羊の丘展望台的 blog 喎

      刪除
    3. 我都未去過呀😆

      刪除
    4. 哈哈~可能北海道地方太大,大家個著眼點都放晒去啲路程遠的地方,太近市區札幌果啲冇咩人留意

      刪除
  3. 希住小朋友真係想去幾分鐘超市都唔得閒~所以我是在香港帶定果d現成水果容~~結果我真係吱唔到時間去超市...呀女對d 綿羊有無咩反應? 例如好興奮? 好開心之類?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地只係頭 2、3 日不停轉機所以冇時間去超市啫,之後差唔多日日都可以去超市了 (加上有啲日子契媽契爺自駕可以路過超市),但多數時間阿女的水果都係食香蕉,因為方便攜帶

      刪除
    2. 阿女見到啲綿羊又唔會特別興奮,只係好好奇咁望到實或者手指指,不過佢普遍係唔怕動物的,因為屋企都有隻兔仔

      刪除
    3. 我諗緊到底幾時帶下佢去下D樂園呀動物園之類~講真動物園類我真係無興趣~
      如果歲幾小朋友仲未有大反應我唔想SIDE時間去住..

      刪除
    4. 我諗ㄧ歲半或兩歲以上左右先帶佢地去動物園都未遲,尤其是係你冇興趣的
      不過你可以帶佢去啲只有少少動物睇吓嘅地方行吓、睇吓你個女的反應先再決定,好似我地今次去日本睇嘅主要係花田,只係附近其中ㄧ個區域先係有幾隻動物睇吓咁,咁大人都唔洗全日睇動物咁悶啦 !

      刪除
  4. 依家阿女都肯跟我啦~依家一齊去就真係幫到你喇😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!阿媽我距離甩難又邁進咗一大步!
      咦~咁睇嚟又係時候要plan一plan喇,嘿嘿~

      刪除
  5. 阿女越大越可愛啊!其實都唔駛佢扮花,因佢已經著住件花花衫,好"打耳"呀......

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐冇睇你個blog了,都冇時間巡blog,你出咗咁多遊記有排追呢!
      叫阿女扮花係因為佢平時影親相都唔多笑、成日好似嬲爆爆咁,加上冇咩post好悶嘛,諗住俾啲嘢佢做吓分散吓佢注意力,希望影到啲自然少少嘅相

      刪除