2016年11月7日 星期一

2016 北海道.夏の親子遊 (Day 2) ~ 東京上北海道

Day  2 (23-7-2016 ~ Sat ~ 陰 ~ 20-28 ℃) 

行程 ~ 東京 (Akachan) → 北海道 (札幌)

     今天又是撘下午 4 時多的內陸機 (Jal) 往北海道,所以實際可用的時間只有一個上午,出發前掙扎了一輪,半日時間只能夠去一個地方,究竟去錦糸町買阿女的物品好吖、還是去池袋買我的浣熊精品好呢 ? 結果最後選擇了去錦糸町的 Akachan 買阿女的物品,雖然北海道都有 Akachan,但東京錦糸町的比北海道的大很多呢 ! 


     早上離開酒店時原本時間很充裕,誰知我們找 JR 入口時找了很久也找不到,白白浪費了 45 mins 才到達目的地




浪費時間多了,故未能悠閑地吃個早餐,隨便買兩個麵包吃好了


我們吃麵包時,阿女在花槽旁玩


吃飽 ~ shopping 去,go !!! 


一見到這個門口就超興奮,地方很大,都不知從何處逛起

     經過 3 小時 (計埋飲奶換片扭計搞搞震) 的搏鬥,加上極忍手,其實所買的並不多,午餐打算在不二家 cafe 吃的,因為要排隊,所以還是回酒店取行李後到機場才再吃吧  !




今早就是找不到這個站,而白白行多了一個 JR 站才撘到車


到達機場後往撘國內線 (JAL)


     午餐地點選了環境不錯的 Royal Coffee Shop,這才想起我們由昨晚起至現在都沒有好好地吃過一餐正餐呢 ! 



↑↓ 靠近特大玻璃窗的座位可看到停機坪



我的牛扒,肉質軟諗但偏咸,落鹽重手了,勝在沒有醃料味,其實我最怕


Ricky 的茄汁海鮮意粉


Cola 和 Ice Lemon Tea,為什麼我要打英文 ? 並不是我的英文好,只是日本人的英文更好,這杯是「花茶加了一片檸檬和冰」的 「Ice Lemon Tea」,再一次証明去日本實在不應叫凍檸茶及凍奶茶的 ! 


食飽等上機




阿女張機票有個奶樽仔圖案的,好可愛 XD

     到達北海道已經是晚上 8 :30pm,到酒店 check in 和放下行李後,立即出外覓食。酒店選了 2013 年來看祭典時住過覺得不錯的 Best Western Hotel Fino Sapporo,而且還會連住兩晚,不用晚晚換酒店的感覺好幸福哦 ~ 不過就只是這兩晚 ……



Best Western Hotel Fino Sapporo (第二天早上補影)


最喜歡它有 4 個軟硬及高低不同的枕頭選擇,不過今晚的床並沒有靠牆,給 BB 瞓就比較輪盡了,常常怕阿女會跌落床,唯有推張小枱仔在床旁邊頂住


     第一餐在北海道的晚餐一定要食好一點,起碼都不是再捱碗麵啦 ! 近 JR 駅附近有不少居酒屋,其中一間有炭火燒雞吃的,但環境比較擠迫和喧鬧,似乎不大適合帶同 BB 去,所以選了在旁邊的這一間「雞侍

     其實這間居酒屋環境不錯,食物質素唔差,只是比較熱 (其實一般居酒屋都會比較熱,食物都是又要烤又要燒的嘛 ),加上最主要是我們湊住個百厭女,舞來舞去,簡直食到一身汗所以 Ricky 說食咗都唔知咩味 :P




胡麻青瓜 ~ ¥459,我覺得好好味呢,爽口清甜,不過 Ricky 唔食的,我食晒,正 ! 


每次去居酒屋必點的玉子燒 ~ ¥忘記了,味道一般,暫時吃過最好味的還是香港一門的好吃 ! 


蘆筍豬肉卷 ~ ¥399,好味 !! 


雞白湯拉麵 ~ ¥639,幾好味吖 ! 


特選牛串 ~ ¥368,軟諗


炭火燒雞翼 ~ ¥499,又點會唔好食呢 ? 

吃飽都 10:15pm,要回酒店餵阿女飲奶瞓覺了 ~ 


今天在 Akachan 的收獲


阿女超喜歡上圖中間這款蘋果片,吃過一片後居然識得摷我個袋 (有衫遮住的)、攞出嚟遞俾我表示要食 ^_^" 不過之後都冇再見過呢款蘋果片了

8 則留言:

  1. AKACHAN D衫唔太靚~所以其實無咩好買唔洗覺得可惜~
    BB食品Aeon最平!! 如果下次有機經過記得大掃貨

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺 Akachan 我冇諗過有o岩嘅衫仔買的,只係無意間發現入面原來有我喜歡的牌子 Rag Mart,算是意外驚喜,所以趁特價買咗幾件。上個月我先喺香港店買咗件 $1079 的外套俾阿女,其實咁貴我係唔會捨得買的,只係睇錯價錢以為 $759 ………… ^______^""

      刪除
    2. 外套我估最少可以穿兩次冬季~~都可以接受丫~買一件衫穿一季求其都幾舊水~
      最近天氣涼~我嘗試俾佢穿上次冬天的衫~竟然仲arm穿!! 只係長褲變左做7分褲 HAHA

      刪除
    3. 哈哈 ~ 我都係嘗試俾阿女著返部份上次冬天的衫,一樣只係褲仔變短咗,因為聽人講,其實 bb 大啲就會拉高咗又瘦返啲,所以闊度係o岩㗎 (好懷念佢以前肥美個身形) …… 啲舊衫我咪留喺屋企頹著、出街著新衫囉 XD

      刪除
  2. 日本飲咖啡一定唔會中伏 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最鍾意飲凍檸茶的嘛,其次係凍奶茶,所以完全冇諗過咖啡 :P

      刪除
  3. 買比阿囡都幾多收獲,我明呀,會叫hot tea 攤凍飲

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢日啲收獲已算少,之後越買越多 :P
      hot tea 攤凍始終唔同飲開果啲凍OT,所以我係會死心不熄咁繼續叫的,哈哈 ~

      刪除