2016年9月13日 星期二

2016 北海道.夏の親子遊 ~ 戰利品篇 (2)

     戰利品除了食品類之外,大致分為兩批,一批阿女的、一批我的 ::_1554 


阿女的 ~ 





衫褲類忍手下只買了這些,否則應該可以買多十件八件 ::_1557 


在香港已喜歡上 Rag Mart 這個牌子,所以成為去日本重點掃貨的品牌 


Sanrio 的,買大了 for 兩三歲時著 ::_1553 



尤其是這件浴衣,實在太靚了 ::_343 


不知名品牌,只是這些初生嬰兒服超可愛,忍唔住買咗 ::mm2058 


底衫底褲仔,啲圖案咁可愛,買定都差唔多的了 ::_1627 


臨離開商場時發現的品牌 ~ Biquette Club,清雅的風格好喜歡呢 ! (雖然同阿女唔襯 ::mm1581  ) 所以臨急求其執了 3 件


其他兩三間不同牌子的衣服,包括 Beams


其中當然不能少的 Miki House,原本以為會大量入貨,但喜歡的又沒有適合的 size 或者特別貴,其他配飾例如帽仔阿女又唔肯戴,結果入手的就只有這幾件,和下圖中間那件兔仔 tee


這些是旅途中開了出來著的衣服,所以是洗了之後才影相的


上:Miki House 和下: Mother goose (Rag Mart 的另一條 line)


Gap


好可愛的浴衣,無論顏色和圖案都超喜歡,但最大就只有這個 size 了,只能夠著現在夏天這一季,不過實在太喜歡,所以照買了 ::_360 


襪子類,原來數埋數埋都有成 20 對 ::_359 尤其是那些 Kitty 的地方限定款,我一定忍唔到的 ::mm2414 


親子款,有大有細的,阿媽一定唔會放過呢啲機會啦 ::mm1544 


在羊の丘展望台買的圍裙


阿女的攬枕有點舊了,一早已打算在富田農場物色一個給阿女,順便買多支薰衣草精油


浣熊 puzzle,原本是我的,但又好像和家裡掛牆的浣熊 puzzle 風格不同,所以打算留來給阿女大個時砌 ::mm1583 


↑↓ 唯一一件較的玩具,打算俾阿女用來玩水的



買俾阿女的餐具都唔少 ::_2262 


好喜歡蘋果蟲系列 ::mm2217 買了個小小的 BB 車玩具俾阿女,平時唔玩玩具的阿女都嘗面玩咗幾下,算係值回票價的了 ::mm2218 


頭飾,現時只夾到夾仔的阿女,希望大些可以紥辮仔啦 ::mm1581 


其他雜項,包括顏色筆、填色簿、牙膏牙刷、蚊貼、膠布


零食兩盒


龍貓筷子,又扮親子款 ::mm2373 


途中飲開的奶粉不夠,買了明治試飲,幸好阿女都喜歡飲,而且粒裝奶粉超方便,這些是旅程中剩餘的


飛機送的嬰兒用品 ~ 

***************************************************
 ~ 我的 


::_1554



木製品真係超靚 ::_343 又係忍手忍得好辛苦,同盡量買啲細細件的先可以咁少 ::_366 


↑↓ ::_343 ::_343



見過契媽 Kitty 的 Hello Kitty 木雕門牌後,一直想買番一個類似的,今次終於找到了


買俾阿女的木製動物 puzzle ::mm2291 


今次買的煲墊 ::mm2375  個蘋果煲墊有點大和淡色,不過好少見蘋果款,一於買啦  ! 相反,如果隻牛牛煲墊大返一點點便好了  ::mm1581 


這隻兔仔木雕是在其中一間店買了之後,才在另一間店見到右邊那隻顏色更靚的,考慮了良久還是買埋牠吧  ! ::_344 


↑↓ 阿寒湖的吉祥物,而且據說這是由同一塊木頭雕出來的,相當有技巧的呀 ! 背面可以刻名



↑↓ 只能夠買匙扣這種細小的掛飾,如果有位,真想捧晒大隻那些回港 ::mm1578 不過契媽有買大隻的 Hello Kitty 款,想睇就過隔離台啦 ::mm1544 


好可愛的飛天福鼠


↑↓ 幸福駅的祈願牌 ::_382 背後可蓋印



↑↓ 今次只去了一個神社,所以御守只買了 3 個 (正面和背面),好喜歡中間那個御守,是美瑛的代表 ~ 拼布田野呢 ! 



龍貓共和國戰利品,超級忍手下的收獲,其實毛巾真係靚爆鏡,但出發前已叫自己只能買一條 ::mm2169 


Hello kitty 類


今次剛剛出了這個 Kitty X Rascal 系列,好難忍囉 !! 又是盡量買些細件的東西,那隻大公仔都是 Ricky 力勸我才買的,他說我今次沒有去浣熊專門店 (去買童裝或浣熊專門店只能 2 選 1 ),就當補償番一隻啦 ::_368 多謝 Ricky ::_348 


↑↓ Files (前面和背面)



↑↓ Post cards 和郵票




Kitty 地方限定襪 


↑↓ 餐具和木雕原子筆



超靚的 3D postcard ::_343 


↑↓ 好喜歡這對金飯碗 (前面和背面不同圖案)



向日葵方巾



其中一間精品店居然有浣熊匙扣,即買 ! ::mm1582 另外原來今次買了不少 deco tapes (另有兩卷龍貓和薰衣草)


富田農場戰利品,本想買個掛門口的裝飾花環,但沒有合適的 size 和款式,加上以前已去了兩次,所以說實在要買的已買過了


其他雜項精品,好明顯是為了紫色而買 ::mm1630 


好美的和風頭飾 ::mm2373 


買定一些禮封,親戚朋友結婚時用 ::_342 


鬆弛熊的和風罐裝煎茶很漂亮呢 ! 



做了媽媽後,突然覺得有添置一些斯文衫的需要,為了阿百厭女將來見家長時用 ::mm2414 ::mm1544 



今次 LC 唯一的戰利品 ::mm1583 買咁少我都覺得自己好叻 ::mm2184 


House of Rose 的沐浴露,每次都必買的,出發前見出了我最愛的柚子味,滿心歡喜打算去入貨,誰知原來只出了不記得是護膚產品還是什麼了,卻沒有出沐浴露,很失望呢 ! 有買其他香味吧 ::_358 



↑↓ 一些抹布和密實袋等用品




好可愛的蘋果計時器


¥100 店的枱墊

***************************************************
Ricky 的 ~ 



Ricky 的戰利品就只有這幾件衫和襪 ::_1559 


17 則留言:

  1. 請問那幾個兔仔木雕在哪買的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 兔仔木雕是在阿寒湖的溫泉街買的,仲有好多其他兔仔款㗎,買唔到咁多咋 ::mm2169

      刪除
  2. 浴衣又可以出街又可以當睡衣幾好丫XD
    浴衣SIZE 買大少少唔覺眼都無咩所謂~
    mike house條副線hot biscuits可以話係mike house平價牌~滿足媽媽們的虛榮心XD
    佢d T-shirt係幾可愛~我都有買XD

    遺憾地去千葉縣竟然一間手信鋪都無~~結果完全無買地方限定的KITTY~
    以前經過D地方總會執番D kitty地方限定商品...

    回覆刪除
    回覆
    1. 今個旅程買咗兩件浴衣,加埋屋企以前買落果啲,前前後後已經有 5、6 件了 :P 不過唔同 size 的
      但我覺得 hot biscuits 的款式冇 miki house 咁女仔呢 :-?
      千葉縣居然係冇手信鋪的 ? :-O 咁對於我呢啲 shopping 精來講係唔夠皮㗎喎 !!

      刪除
    2. hot biscuits走causal簡單路線~~d 設計比較簡單~無咩特別細節~
      買黎落去公園玩或者在家穿咪幾好囉XD 戰衣緊係買ANNA sui mini同miki house XD
      今次買多左個戰衣牌子 - Mezzo piano :D

      千葉縣我住果間溫泉酒店出奇地唔賣手信....去到館山個車站得d便利店...無大型手信店..

      刪除
    3. 而家上網睇吓睇吓就好容易發現其他吸引的牌子,最近除了 rag mart 外,還喜歡上 petit jam,貪佢地夠 colourful

      刪除
    4. 我宜家目標明確~~高檔牌子只買ANNA sui mini 同mezzo piano~中價就買miki house~
      主力買呢3個牌子~其他中高價brand我當睇唔到架啦~淨係呢3個牌子已經夠照兼買到破產~
      低價衫只買西松屋~其他低價brand我又係當睇唔到架啦

      刪除
  3. 件浴衣,實在太靚,請問要幾銀?初生嬰兒服超可愛,忍唔住買咗,你快做第二任務媽媽?親子襪好靚,個啲細件小木制品好可愛,真係點忍得手,請問Kitty X Rascal 系列及浣熊精品在那裡可買到?有無地址?THANK YOU﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔記得咗件浴衣係咪 ¥5xxx,比紫色果件 (¥1xxx)貴好多,但有個 Kitty 嘜頭一定會貴啲,但都真係太靚了,而且平時間中買一兩件呢個價位嘅衫,我都可以接受嘅 ::_1557
      如果快做第二任媽媽我就唔會去兩次旅行咁勇了,而且一定唔止買兩三件咁少、起碼買佢卅件 ::_1554 因為講真,我見到好多初生嬰兒服都好靚呀,仲諗緊點解當年我生時見唔到有呢啲靚衫買㗎 ?! ::mm1578 其實我間中見到啲靚嘢都忍唔住買定先,有機會自己用或者送俾人都好 ::mm2217
      Kitty X Rascal 系列及浣熊精品可以喺日本的 Sanrio 專門店買到,我今次就係喺北海道札幌的大丸店度買的。香港方面,部份精品店都有少量貨或者可以訂購。你意思係想喺日本定香港買 ?

      刪除
    2. 想係日本買,我朋友勁鍾意這隻浣熊,等我記住個地址先﹗THANK YOU﹗

      刪除
    3. 上網可以 search 到日本各地 Sanrio shop 的分店地址的 ::_342

      刪除
  4. 強,勁,厲害
    大又滿足, 細又滿足, 一家幸福
    爸爸努力搵錢呀...哈哈哈 :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 無論係買阿女定係自己啲嘢,總之有得 shopping 就開心又興奮 ::mm2373
      不過連去兩個旅行,就真係破產了 ::mm2414

      刪除
  5. 初生嬰兒衫...咁快準備俾細妹/佬 哈哈~
    唔拎晒出黎影都唔覺你買左咁多野!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有細佬妹就唔會買咁少啦,以我性格起碼買多十零廿件返嚟 ::_1554
      唔敢買大件嘢,但密密手執執埋埋都唔少嘢 ::_359

      刪除
  6. 我阿仔出世時雖然我仲未愛上日本,但我都經常响香港嘅日系百貨公司(屋企附近有兩間)買BB衫及用品俾阿仔,到後來去日本時阿仔已經上幼稚園,不過我仲記得初去時都大掃貨,咸旦超人、Thomas、麵包超人、大口仔依d公仔無論衣服鞋襪、玩具,返學用嘅文具用品都買唔少,Tommy車仔係必買,可惜當時outlet唔多,無得買日本牌子嘅衫,不過我都會去百貨公司童裝部搜羅,後來阿仔漸漸大就買少好多了

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,你果個係仔仔都已經買唔少,更何況女仔出啲花款更多範圍更廣,真係忍手忍得好辛苦,講真,我淨係識買衣服鞋襪同餐具,仲有好多其他生活所需的物品冇咩研究所以唔識買,如果逐樣研究睇怕我人都顛,所以而家買嘅野其實都係自己的喜好 :P

      刪除