2016年9月9日 星期五

2016 北海道.夏の親子遊 ~ 戰利品篇

     對上兩次旅行的戰利品比以往的少,現在有了阿女,所以今次的目標主要是買阿女的物品,結果今次獸性大發、回復當年的作風,爆o急回港 ::_1554 



大致上是這些啦 ! 還欠 Ricky 買的衣服,和部份已開了出來用的物品,所以影相時影影吓才發覺又影漏了 (例如奶粉和尿片) ::_381 



↑↓ 阿女的衣物類最多,因為佢媽媽我只係識買衫 ::_1553 





阿女的頭飾,買吓買吓就一堆 ::mm2058 



↑↓ 這是我的 (當中仍然有些是阿女的)




好靚的木制品 :x :x 



原來餐具都買咗唔少 ::_1557 



↑↓ 食品類



*****************************************************

 ~ 食品類



↑↓ LeTAO ~ 我和 Ricky 都超喜歡上圖的士多啤梨乾朱古力 =P~ =P~ ,所以大量入貨 ::mm2373 ,下圖的 milk chocolat 又是 Ricky 見到必買的





↑↓ 見到六花亭又免不了掃少少貨,但最近盒裝的加了價之餘,size 和份量亦都的出細盒了 (左邊是剛剛買的,右邊是今年 2 月買的 :-w ),所以我們買了散包裝的 





北海道的芝士魷魚絲又是見到的話必買的 =P~ =P~ ,所以試過這款好味之後,便又入了少許貨,現在已經食晒了,早知再買多啲 ::mm1581 



↑↓ 又是必買的 Snaffles cheese cake,買回來不久 Ricky 已經吃掉了一半 ::_351 阿女都非常喜歡,所以我只吃了兩件





途中隨便買的士多啤梨朱古力,味道一般啦,始終不及 LeTAO 和六花亭



近年好 hit 的爆谷,買了大熱的焦糖味,又真的幾好味喎 ! 夠香口,食了幾日都仍然香脆 ::_1856 



薰衣草糖,好明顯係買包裝啦 ::mm2065 還未打開來試

     以下這些是在機場臨走時求其掃的一堆食品,用作做手信或自己吃 ::_359 




不用多介紹吧 :P




士多啤梨味脆米餅,幾好味,原來又是 LeTAO 出品的




手信之選,順便留了一盒自己吃,不過還未試 :P



花畑牧場的蜜瓜味爆谷,幾香,俾阿女回港後偷食了十數粒  :-w 




Royce 的花花形朱古力,送禮佳品,因為花朵形朱古力好靚呀 ! 




Royce 的芒果味朱古力




阿女的零食,在途中一邊買一邊食,能帶回港的便只餘下這兩盒了 



忌廉的蘋果乾,青森產的呢 ! ::_1556 

     食品類就只有這麼多,其他類別的都不知有沒有時間分類和影相,因為仍有一半戰利品在個o急內等待處理,嘻嘻 ~ ::_359 

19 則留言:

  1. 嘩!兩個人BB仲要抱點拎??????::_381

    回覆刪除
    回覆
    1. Ricky 推兩個大o急,我孭住阿女推 BB 車(車上有奶粉袋)囉 ::_359

      刪除
  2. 嘩﹗真係咁多戰利品,滿載而歸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,已經忍手咗好多,同大件嘢都唔敢買 ::_962

      刪除
  3. 嘩 好恐怖!你地點樣帶返香港架!一盒盒嗰啲好容易整爛喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 有幾恐怖 ? 冇手拎兼冇錢咋,如果唔係應該可以買多一倍嘢返嚟呢 ! ::_1557
      途中買的盒裝物品唔多,得 2、3 盒,已放了入O急,其餘大部份的食物都係喺機場買,然後入旅行袋 handcarry 上機 ::_1556

      刪除
  4. 我地最尾果晚訓機場酒店~於是一半東西宅急便去酒店~如果一次過拎晒去機場真係好狼狽...
    BTW~點解要買日本本地奶粉? 幾年前報導過日本本地奶粉的營養成份唔Match香港bb(日本奶粉唔夠碘長期食會影響腦部發育)
    所以我唔敢買

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,唔知點解今次唔識用宅急便嘅呢 ::_381 不過喺北海道轉機的前一晚,我地都住喺機場酒店,一落樓下就 check in,真係好方便
      我地原本諗住去旅行時阿女都 14 個月,可以食少少大人嘢,所以只預了佢早晚飲奶的奶量,諗住帶一罐奶粉都應該夠,點知佢樣樣都唔多願食,結果一日飲足 5 餐奶 (又比預期中夜返酒店,所以夜晚 10:30pm-11pm 要補多餐),所以旅程中段已經飲晒奶粉了,日本又冇香港飲開的牌子(思敏兒),唯有買明治啦。我地唔係長期飲,應該唔怕嘅,所以都冇買定多啲返港,只係將飲剩的帶了回港罷了 ::_342

      刪除
    2. 好彩好彩~~有不熟的朋友叫我地幫手買日本奶粉(雖然我地係唔會幫XD)~O左咀~因為幾年前已經出左事~正路宜家應該唔會有香港人再用日本本土奶粉~不過欣賞佢地壓成藥丸片裝的設計~好方便!!

      即食BABY food你個女肯唔肯食?

      刪除
    3. 粒裝奶粉的確好方便,出街唔怕奶粉周圍飛又輕巧,但蝦子餅話溶解過程中好似比較多泡喎
      我基本上冇買過即食 baby food 俾阿女,唔知佢肯唔肯食呀,因為喺屋企就會煮新鮮粥仔 (多數係奶奶煲),出街就會食米糊,所以冇幾何會食即食 baby food,去旅行時我都帶埋罐米糊去的,當係代替一餐粥仔 ::_1561

      刪除
    4. 屋企我都係工人即日煮~~不過出親街就即食baby food~
      都係貪方便XD 特別係旅行真係帶愈少野愈好~日本一樽樽果些BABY FOOD勁抵呀~
      計番AROUND $7-$8一樽~香港廿幾蚊一樽呀!

      刪除
    5. 即食 baby food 我只俾過 CX 送果兩樽果蓉阿女食,阿女肯食大半樽,其他就冇試過了,反而喺日本買咗一小堆小食俾阿女佢都好喜歡食,但後來已經搵唔返某啲款嘅小食了,香港果啲又太少款式揀,來來去去都係果三、四款餅仔 ::mm2218

      刪除
  5. 唔係見你出戰利品篇我都完全忘記自己都要出番篇戰利品::_1553
    點解我見唔到Royce 的花花形朱古力, Royce 的芒果味朱古力架...邊到買架::_361

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇返自己啲 blog,原來我都唔係次次啲遊記都有寫戰利品篇,只係想起又有興趣就寫吓咁咋 ::mm2058
      Royce 的花花形同芒果味朱古力都係喺新千歲機場、check in 後在等候上機的 JAL 登機口附近買的,可能你地撘 CX,登機口唔同所以睇唔到 ::oo2037

      刪除
  6. 真係好誇張喎, 不過bb女的用品應該靚過bb仔的...... 有好多kitty襪呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係好誇張啫,一張梳化仔擺得晒,不過係多濕粹嘢囉 ::mm2058
      女仔用品精品一定會買得比男仔多,所以話生女真係好容易破產 ::_2439
      Kitty 的地方限定襪我忍唔到㗎,通常都係見到即買,下一篇會影得清楚少少

      刪除
    2. 我都開始追返你啲 blog,係要睇多啲呢啲親子遊取經同抄考的了 ::mm1544

      刪除
  7. 嘩,滿載而歸而歸。請問杧果味royce好食嘛? 我見到幾次都剩係買苦味,唔敢試呢款,驚太甜。

    回覆刪除
    回覆
    1. Royce 味道 ok la,因為其實我地都係喜歡最普通的牛奶朱古力味。不過話時話,呢隻芒果香橙味嘅味道好熟悉,但一時間又諗唔到係咩味,等我請朋友食完問吓佢地知唔知係咩味先 ::_381

      刪除