2016年10月26日 星期三

浣熊戰利品 from 日本代購

     早前得知浣熊出了一些 Halloween 精品以及一系列森林菇的紀念品,立即雙眼發亮,適逢有人到日本採購,即忍不住順便撘單代敗,所以今次的價格較貴,下次我會聽 Kitty 契媽話望清楚網購有沒有才代人代敗的了 

Total ~ $1529 

     就是以下這兩件 Halloween 精品,超靚 !! 一向對節日產品難以抗拒的我很難忍手的嘛 ! 


↑↓ 手挽袋 (前和後面) ~ $200



↑↓ 手挽袋 (前和後面) ~ $178



連袋入面的圖案都靚靚呀 !!! 


↑↓ 紫色手挽袋 (前和後面) ~ ¥1944


 森林菇系列 ~ 


↑↓ 毛毯仔 ~ $230



成人襪 ~ $ 65


原子筆 ~ ¥594


影漏了的 files ~ $38@


↑↓ 共兩款,前面和後面的圖案


 浣熊公仔,其實我不是想要這個款的,我想要的是水豚,不過算吧,照要了


$220


原本是想要右邊這隻扮水豚公仔的 …… :(


扮熊匙扣公仔 ~ $110


小紗巾 ~ free,這是送給阿女的小禮物,thanks ! 

 另外兩件其他戰利品  ~


Hello Kitty 大頭鉆板 ~ $165


紫薯脆片 ~ $20

6 則留言:

  1. 毛毯好靚,唔捨得用~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,其實件件都好靚,全部都唔捨得用的 :P

      刪除
  2. 回覆
    1. 實物比想象中較薄,切吓菜同水果或熟食都 ok 的,反正我又唔會斬雞斬豬骨咁,所以冇問題呢 !

      刪除
  3. 節日產品真係超難抗拒,一到萬聖節聖誕節就放血不停(^^;;

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,其實已經好忍手買少咗㗎喇 ~
      下個月又要麻煩你幫我買聖誕節產品喇,嘿嘿嘿 !

      刪除