2015年8月31日 星期一

各國地方手信 from 同事

     今天是假期後的第一個工作天,一回到公司便收到多位同事由不同地方帶回來的手信,真的很多謝呀 ~ :-*  :-* 


 >:D< 


四國帶回的幸福御守、靚靚紗巾 2 條、以及代買的人手製口水肩 (¥1200@),件件都好喜歡哦 ~ :x :x :x 


京都的手信,都有阿 b 份的 ;))


不同國家的紀念品和小,例如馬來西亞、日本、韓國、台灣等等


同事送的口水肩 ( 她的囡囡大過我阿 b 三個月的 :D),而我個 b 又大過另一個同事的囡囡三個月,好多 bb 女、好熱鬧呀 ~ :))

9 則留言:

  1. 一半手信不是給你XDD
    btw~你地同事們可以自組playgroup唔洗join出面了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都寧願收阿 b 啲手信,因為佢啲手信仲靚呀 ! :D
      都係o架,不過我啲同事各有喜好,好難 join 到一齊去旅行

      刪除
  2. 四國御守是金刀比羅宮帶回來?用了汗水體力得回來呀xddd
    收到咁多禮物好開心 (◍˃̵͈̑ᴗ˂̵͈̑)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,幸福御守是來自金刀比羅宮的,呢位同事每次都又手信又幫我買嘢,都真係出咗唔少汗水同時間的,而且件件禮物都好有心思,所以實在很感激她呢 ! ::_1626

      刪除
    2. 要好好保存,金刀比艱巨行程XD
      話說和同事做到朋友好難得。

      刪除
    3. 係呀好艱巨架,仲辛苦過上山寺,又大雨最後太大霧都上唔到頂,不過再辛苦都有回報嘅,阿女認住Fion ee,你細細個我每次都有手信俾你架!嘩哈哈!

      刪除
    4. 所以真係好多謝妳呀 ! 等我遲啲儲儲埋埋一次過整本「歷年的 Fion ee 日本手信集」先 ! ::mm2373

      刪除
  3. 最下面個口水肩好正!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿 B 啲口水肩應該都有廿條了 ::mm2058

      刪除